Siacoin-SC-Price-Prediction

  • پیش بینی قیمت Siacoin صعودی از 0.030 تا 0.051 دلار متغیر است.
  • قیمت سیاکین نیز ممکن است به زودی به 0.08 دلار برسد.
  • پیش‌بینی قیمت بازار نزولی سیاکین برای سال 2022 0.0017 دلار است.

این سیاکین (SC) مقاله پیش بینی قیمت تنها بر اساس تحلیل تکنیکال است. در زیر، معیارهای مهم را مشاهده خواهید کرد که با تحلیل و پیش‌بینی قیمت SC خود در نظر گرفته‌ایم.

بسیاری از ارزهای دیجیتال وجود دارند که در طول دوره صعودی 2021 به بالاترین حد خود رسیده اند. در مقابل، برخی ارزهای دیجیتال نیز روند نزولی را تجربه کردند. با این حال، سیاکین (SC) نتوانسته قیمت بالای تاریخ خود را که در ژانویه 2018 به دست آورده بود بشکند، اگرچه سرمایه گذاران آن در یک سال گذشته 36 درصد بازده سرمایه دریافت کردند. بنابراین، بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران ارزهای دیجیتال در مورد اینکه آیا یا خیر سردرگم هستند وقت آن است که ارز دیجیتال خود را نگه دارید یا بفروشید برای یک قیمت خوب این ممکن است همان سناریو برای معامله گران و سرمایه گذاران SC باشد.

با این وجود، بازار ارزهای دیجیتال اخیراً در حال تثبیت است و بیشتر ارزهای دیجیتال در حال از دست دادن دستاوردهای قبلی خود هستند. آیا سناریو با قیمت SC یکسان است؟ ما به زودی در این SC متوجه خواهیم شد تحلیل قیمت 2022 مقاله. اما ابتدا بیایید نگاهی به SC داشته باشیم.

سیاکین چیست؟

Siacoin (SC) توکن ابزار بومی Sia، a مرتبط با بلاک چین پلت فرم ذخیره سازی ابری توزیع شده و غیرمتمرکز. علاوه بر این، Sia به عنوان یک بازار امن و مطمئن برای ذخیره سازی ابری عمل می کند که در آن کاربران می توانند به فضای ذخیره سازی بلااستفاده خود دسترسی داشته باشند. بلاک چین سیا با استفاده از اثبات کار الگوریتم

علاوه بر این، قراردادها و معاملات با قراردادهای هوشمندو Siacoin وسیله مبادله برای پرداخت ذخیره سازی در شبکه است. با این حال، هدف اصلی این پروژه تبدیل شدن به “لایه ذخیره سازی ستون فقرات اینترنت” است.

اکنون که ایده ای در مورد SC داریم، آیا فکر می کنید SC در سال 2022 ارز دیجیتال سودآوری خواهد داشت؟ به من بپیوندید و اجازه دهید نمودارها را در این تحلیل قیمت SC و پیش بینی قیمت SC ببینیم.

وضعیت فعلی بازار سیاکین

در زمان نگارش این تحلیل قیمت Siacoin، SC با 0.01006 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 11,368,498 دلار معامله می شود. قیمت اس سی در 24 ساعت گذشته 5.58 درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، SC دارای 49.98 میلیارد عرضه در گردش است. در حال حاضر، برترین صرافی های ارزهای دیجیتال برای SC هستند بایننس، OKEx، Huobi Global، FTX، کراکن، Gate.io، و آپبیت.

حالا بیایید به قسمت بعدی این تحلیل فنی SC برای سال 2022 برویم.

تحلیل قیمت سیاکین

در حال حاضر سیاکین در جایگاه 147 قرار دارد CoinGecko. اما آخرین ارتقاء، توسعه، و تغییرات در SC بلاک چین به ارز دیجیتال کمک می کند قیمت برای رسیدن به بالاتر؟ بیایید به نمودارهای این SC ادامه دهیم پیش بینی قیمت مقاله.

نمودار 1 روزه SC/USDT نمایش انباشته/توزیع
نمودار 1 روزه SC/USDT نمایش انباشته/توزیع (منبع: Tradingview)

نشانگر انباشته/توزیع برای تشخیص سیگنال صعودی یا نزولی در نمودار، از طریق استفاده از واگرایی و تأیید استفاده می‌شود. از نمودار 1 روزه A/D لینک بالا، می توان دریافت که نمودار در یک روند نزولی قرار دارد. با این حال، نمودار انباشته/توزیع بالا برای Siacoin (SC) نشان می‌دهد که نمودار و A/D در یک جهت حرکت می‌کنند، که نشان می‌دهد SC در حال تثبیت است، اگرچه اگر خریداران این روند صعودی را در افق داشته باشند می‌تواند در افق باشد. راه آنها.

نمودار 1 روزه SC/USDT که الگوی کانال کلتنر را نشان می دهد
نمودار 1 روزه SC/USDT که الگوی کانال کلتنر را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

کانال کلتنر یک تحلیل تکنیکال شاخصی که برای تعیین جهت های روند با اندازه گیری نوسانات در بالا یا پایین کندل ها استفاده می شود. از سیگنال های کانال Keltner برای SC، می توان دریافت که روند نزولی فعلی می تواند به پایان برسد زیرا آخرین کندل به منحنی پایین در نمودار کانال Keltner در بالا نزدیک است. این نشان می‌دهد که کاهش کنونی قیمت سیاکین (SC) به زودی به پایان می‌رسد، اگرچه ممکن است تثبیت و هر حرکت صعودی وجود داشته باشد.

نمودار 1 روزه SC/USDT که شاخص قدرت نسبی را نشان می دهد
نمودار 1 روزه SC/USDT که شاخص قدرت نسبی را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

شاخص قدرت نسبی (RSI) حرکت نسبی در میزان تغییرات اخیر قیمت را اندازه گیری می کند تا دارایی های بیش از حد فروش یا خرید بیش از حد را استنتاج کند. ارزش RSI نمودار یک روزه Siacoin (SC) SCUSDT روی 33.91 است. این نشان می دهد که SC یک روند خنثی را نشان می دهد زیرا بین 30 و 50 است. این مقدار می تواند یک روند صعودی بیشتر را آغاز کند اگر خریداران بیشتری جذب شوند تا از افزایش قیمت مورد انتظار سود ببرند، زیرا از منطقه اشباع فروش دور می شود.

پیش بینی قیمت سیاکین

نمودار زیر نشان می دهد که قیمت سیاکین در چند روز گذشته افزایش یافته است. در نتیجه، قیمت SC در 7 روز گذشته بیش از 6٪ است. اگر این روند ادامه یابد، SC ممکن است همراه با گاوها حرکت کند و با بالا رفتن از سطح مقاومت 0.05150 دلاری خود پیشی بگیرد.

نمودار 1 روزه SC/USDT که مقاومت و پشتیبانی را نشان می دهد
نمودار 1 روزه SC/USDT که مقاومت و پشتیبانی را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

برعکس، اگر سرمایه‌گذاران علیه کریپتو روی بیاورند، خرس‌ها ممکن است کنترل SC را بگیرند و SC را از موقعیت روند صعودی خود خارج کنند. به عبارت ساده تر، قیمت SC ممکن است به 0.0175 دلار سقوط کند که یک سیگنال نزولی است.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت SC ما در سال 2022 صعودی است. این احتمال زیاد برای پیشی گرفتن از بالاترین قیمت فعلی (ATH) در حدود 0.1117 دلار در سال جاری دارد. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که بسیاری از مقاومت های روانی قبلی را بشکند.

پیش بینی قیمت سیاکین 2022

اگر این روند صعودی ادامه یابد، SC تا پایان سال 2022 به 0.05150 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریعی را نشان خواهد داد، تا 0.01794 دلار در مقاومت 4. سپس این افزایش کاهش می یابد، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار نمی رود. در آینده، مشارکت ها و پیشرفت هایی که به 0.08 دلار می رسند، از نظر قیمت کاملاً خوش بینانه است، اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان پذیر است.

پیش بینی قیمت سیاکین 2023

اگر SC دارای RSI بالاتر از 30 باشد، خریداران زمان و ثبات کافی خواهند داشت تا مأموریت حمله بعدی را در سطح حیاتی 0.14 دلار انجام دهند، که باعث می شود آن را کاهش ندهد، بلکه به طور مداوم بازی کند.

پیش بینی قیمت سیاکین 2024

با توجه به آخرین به روز رسانی ها، پیشرفت ها، پیش بینی قیمت SC و پیش بینی پروژه های جدید پلت فرم، سرمایه گذاران SC می توانند انتظار مشارکت و ادغام های زیادی را در حدود سال 2024 داشته باشند. بهترین سرمایه گذاری زیرا قیمت می تواند افزایش یابد و به حدود 0.3 دلار برسد.

پیش بینی قیمت سیاکین 2025

در چهار سال آینده، قیمت SC می تواند تا 0.8 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای SC چندان دشوار نیست زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. این نشان می‌دهد که طبق پیش‌بینی، SC احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در پنج سال آینده دارد.

پیش بینی قیمت سیاکین 2026

تا سال 2026، قیمت SC به 1 دلار خواهد رسید زیرا بسیاری از افراد دانش بهتری از ارزهای دیجیتال خواهند داشت، بنابراین، سرمایه گذاری در این صنعت افزایش می یابد.

نتیجه

سیاکین آینده درخشانی در سال 2022 پیش رو دارد. با پیشرفت های مداوم در اکوسیستم SC و همچنین در کل بازار کریپتو، ممکن است شاهد رسیدن SC به ارتفاعات جدیدی باشیم.

پیش‌بینی قیمت SC در سال 2022 از 0.02996 دلار تا 0.05150 دلار متغیر است. علاوه بر این، اگر سرمایه گذاران تصمیم بگیرند که SC سرمایه گذاری خوبی در سال 2022 است، ممکن است حتی به 0.08 دلار برسد، همراه با ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم.

سوالات متداول

سیاکین چیست؟

Siacoin (SC) توکن ابزار بومی Sia، یک پلت فرم ذخیره سازی ابری توزیع شده و غیرمتمرکز مرتبط با بلاک چین است. علاوه بر این، Sia به عنوان یک بازار امن و مطمئن برای ذخیره سازی ابری عمل می کند که در آن کاربران می توانند به فضای ذخیره سازی بلااستفاده خود دسترسی داشته باشند.

چگونه توکن سیاکین بخریم؟

کاربران می‌توانند توکن‌های SC را با خرید آن‌ها از صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند Binance، OKEx، Huobi Global، FTX و Upbit دریافت کنند.

آیا SC از ATH فعلی خود پیشی خواهد گرفت؟

SC یک سرمایه گذاری خوب در سال 2022 است. مهمتر از همه، SC امکان پیشی گرفتن از ATH فعلی خود را در حدود 0.1117 دلار تا سال 2022 تا 2023 دارد.

قیمت سیاکین تا سال 2022 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت سیاکین (SC) تا سال 2022 به 0.051 دلار برسد.

قیمت سیاکین تا سال 2023 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت سیاکین (SC) تا سال 2023 به 0.14 دلار برسد.

قیمت سیاکین تا سال 2024 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت سیاکین (SC) تا سال 2024 به 0.3 دلار برسد.

قیمت سیاکین تا سال 2025 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت سیاکین (SC) تا سال 2025 به 0.8 دلار برسد.

قیمت سیاکین تا سال 2026 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت سیاکین (SC) تا سال 2026 به 1 دلار برسد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

مقالات پیشنهادی

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر