پیش بینی قیمت الگوراند 2021

  • پیش بینی قیمت ALGO صعودی از 1.57 تا 2.41 دلار متغیر است.
  • قیمت ALGO نیز ممکن است به زودی به 10 دلار برسد.
  • پیش‌بینی قیمت بازار نزولی ALGO برای سال 2022 1.54 دلار است.

این الگوراند (ALGO) مقاله پیش‌بینی قیمت 2022 تنها بر اساس تحلیل تکنیکال است. در زیر، معیارهای مهم را مشاهده خواهید کرد که ما با تحلیل و پیش‌بینی قیمت ALGO خود در نظر گرفته‌ایم.

به نظر می رسد دنیای ارزهای دیجیتال در چند ماه گذشته در حال و هوای خوبی بوده است. در واقع، ارزش بازار فعلی کل بازار کریپتو تقریباً 1.9 تریلیون دلار است. در واقع، رقمی عظیم که سرمایه گذاران مالی در سراسر جهان نمی توانند آن را نادیده بگیرند.

Algorand (ALGO) یکی از دارایی های دیجیتالی است بازار کریپتو که به موفقیت دنیای کریپتو کمک می کند. در حال حاضر، کریپتو به عنوان یکی از 30 ارز دیجیتال برتر در CoinGecko، رتبه مناسبی در صنعت کریپتو قرار دارد. قیمت آن در یک سال گذشته بیش از 33 درصد کاهش یافته است.

از نظر فناوری، ALGO پلتفرمی است که صنعت مالی سنتی را با خود متحول می کند فناوری بلاک چین. اخیرا، ALGO با Società Italiana degli Autori ed Editori (SIAE) همکاری کرد تا امنیت حقوق نویسندگان خود را تامین کند. در نتیجه، ALGO بیش از 4 میلیون NFT راه اندازی می کند که نشان دهنده حقوق بیش از 95000 عضو SIAE است.

با این وجود، اخیراً بازار کریپتو در حال حرکت است و اکثر ارزهای دیجیتال در حال از دست دادن دستاوردهای قبلی خود هستند. آیا سناریو مشابه قیمت ALGO است؟ ما به زودی در این ALGO خواهیم فهمید تحلیل قیمت مقاله 2022. اما ابتدا، بیایید نگاهی به ALGO داشته باشیم.

Algorand (ALGO) چیست؟

آلگوراند کوین (ALGO) ارز دیجیتال دیجیتال بومی زنجیره الگوراند است. علاوه بر این، Algorand Chain یک بلاک چین منبع باز است که توسط شرکت تجارت، پرداخت و خدمات مالی Algorand توسعه یافته است.

Algorand Chain یکی از محصولات موجود در مجموعه راه حل های Algorand است که برای تسریع پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال توسعه یافته است. Moreso، بلاک چین ALGO در درجه اول به عنوان وسیله نقلیه ای عمل می کند که اپلیکیشن پرداخت موبایلی Algorand Pay را ارائه می کند.

در آینده، Algorand قصد دارد دسترسی پلتفرم ALGO را برای قدرت بخشیدن به سایر محصولات خود افزایش دهد. در حال حاضر، برترین پلتفرم های معاملاتی کریپتو برای ALGO Huobi Global، OKEx، HBTC، Xtheta Global و CoinTiger هستند.

آیا فکر می‌کنید این عملکرد بازار ALGO می‌تواند آن را به یک ارز دیجیتال سودآور در سال جاری تبدیل کند؟ آیا کنجکاو هستید که بدانید؟ در این مورد، بیایید به نمودارها برویم و در این CoinQuora ALGO پیدا کنیم پیش بینی قیمت مقاله 2022.

وضعیت فعلی بازار Algorand (ALGO).

ALGO یکی از فعال ترین و پر صحبت ترین دارایی های ارز دیجیتال شده در دنیای ارز دیجیتال است. در نتیجه، ALGO به دلیل زمستان اخیر کریپتو با قیمت 0.9081 دلار معامله می‌کند. قیمت آن در 24 ساعت گذشته بیش از 5.5 درصد کاهش یافته است. حجم معاملات 24 ساعته آن 229,257,349 دلار است.

اگر این عملکرد ادامه پیدا کند، ALGO ممکن است رتبه ارزهای دیجیتال خود را به 20 ارز دیجیتال برتر نزدیک تر کند. در واقع، اگر بازار صعودی در طول سال با کریپتو باقی بماند، این امکان وجود دارد. واقعاً مبلغی که مورد علاقه سرمایه گذاران و معامله گران در سراسر جهان است.

تجزیه و تحلیل قیمت Algorand (ALGO) 2022

در حال حاضر، ALGO جایگاه 26 را در اختیار دارد CoinGecko. اما آیا تغییرات و توسعه اخیر در بلاک چین به افزایش قیمت ارز دیجیتال کمک می کند؟ بیایید به سراغ نمودارهای این مقاله پیش‌بینی قیمت ALGO برویم.

نمودار 1 روزه ALGO/USDT نمایش کانال کلتنر
نمودار 1 روزه ALGO/USDT نمایش کانال Keltner (منبع: Tradingview)

از نشانگر کانال Keltner در بالا برای ALGO/USDT، می‌توان مشاهده کرد که به نظر می‌رسد بازار برای مدتی در حوالی بخش دوم منحنی در حال تثبیت است. اگر گاوها راه خود را داشته باشند، قیمت الگوراند می تواند به زودی افزایش یابد.

نمودار 1 روزه ALGO/USDT که شاخص قدرت نسبی را نشان می دهد
نمودار 1 روزه ALGO/USDT که شاخص قدرت نسبی را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

از آنجایی که شاخص استحکام نسبی الگوراند (ALGO) از نمودار بالا برابر با 39.35 است، می‌توان مشاهده کرد که روند فعلی ضعیف است. با این حال، از آنجایی که به سمت بالا حرکت می کند، می تواند به سمت علامت RSI 50 حرکت کند تا نشان دهد روند چقدر قوی است.

نمودار 1 روزه ALGO/USDT که 90-MA و 30-MA را نشان می دهد
نمودار 1 روزه ALGO/USDT نمایش 90-MA و 30-MA (منبع: Tradingview)

از نمودار بالا برای میانگین های متحرک، می بینیم که آینده برای Algorand (ALGO) صعودی است زیرا 90-MA بالاتر از 30-MA است.

Algorand (ALGO) پیش بینی قیمت 2022

نمودار زیر نشان می دهد که ALGO در چند روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. اگر این روند ادامه پیدا کند، ALGO ممکن است همراه با گاوها حرکت کند و از سطح مقاومت 1.1123 دلاری خود پیشی بگیرد و به 2.4098 دلار، سیگنال صعودی 2022، صعود کند.

نمودار 1 روزه ALGO/USDT که سطوح مقاومت و پشتیبانی را نشان می دهد
نمودار 1 روزه ALGO/USDT که سطوح مقاومت و پشتیبانی را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

برعکس، اگر سرمایه‌گذاران علیه ارز دیجیتال مخالفت کنند، خرس‌ها ممکن است قدرت را در دست بگیرند و ALGO را از موقعیت روند صعودی خود خارج کنند. به عبارت ساده تر، قیمت ALGO ممکن است به 0.6947 دلار سقوط کند که یک سیگنال نزولی است.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت ALGO ما در سال 2022 صعودی است. این احتمال زیاد برای پیشی گرفتن از بالاترین قیمت فعلی (ATH) در حدود 3.28 دلار در سال جاری دارد. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که بسیاری از مقاومت های روانی قبلی را بشکند.

Algorand (ALGO) پیش بینی قیمت 2022

اگر این روند صعودی ادامه پیدا کند، ALGO تا پایان سال 2022 به 2.4098 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریعی را تا 1.5745 دلار نشان خواهد داد. سپس این افزایش کاهش می یابد، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار نمی رود. در آینده، مشارکت ها و پیشرفت هایی که به 5 دلار می رسد، از نظر قیمت کاملاً خوش بینانه است، اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان پذیر است.

Algorand (ALGO) پیش بینی قیمت 2023

قیمت ALGO می تواند حتی در ارتفاعات زیادی حرکت کند، اما به 10 دلار می رسد، علاوه بر این، این تنها در صورتی امکان پذیر است که بازار روند صعودی خود را حفظ کند. علاوه بر این، تنها در صورتی که ارز دیجیتال ALGO از سطح مقاومت روانی عبور کند.

Algorand (ALGO) پیش بینی قیمت 2024

طبق آخرین به روز رسانی ها، پیشرفت ها، پیش بینی قیمت ALGO و پیش بینی پروژه های جدید پلت فرم. علاوه بر این، این ممکن است قیمت ALGO را در بازار کریپتو افزایش دهد و بهترین سرمایه گذاری خواهد بود زیرا قیمت می تواند به حدود 20 دلار برسد.

Algorand (ALGO) پیش بینی قیمت 2025

در چهار سال آینده، قیمت ALGO می تواند تا 35 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای ALGO چندان دشوار نیست زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. این نشان می دهد که طبق پیش بینی ALGO احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در پنج سال آینده دارد.

Algorand (ALGO) پیش بینی قیمت 2026

طبق آخرین به روز رسانی ها، پیشرفت ها، پیش بینی قیمت ALGO و پیش بینی پروژه های جدید پلت فرم. علاوه بر این، این ممکن است قیمت ALGO را در بازار کریپتو افزایش دهد و بهترین سرمایه گذاری خواهد بود زیرا قیمت می تواند به حدود 100 دلار برسد.

نتیجه

ALGO آینده درخشانی از سال 2022 تا 2026 در پیش دارد. با پیشرفت های مداوم در اکوسیستم ALGO و همچنین در بازار کلی ارزهای دیجیتال، ممکن است شاهد رسیدن ALGO به ارتفاعات جدیدی باشیم.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت ALGO ما در سال 2022 صعودی است. علاوه بر این، احتمال بالایی برای فراتر رفتن از 1.5745 دلار دارد و ممکن است امسال به بالای 2.4098 دلار برسد. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که از بسیاری از مقاومت های روانی عبور کند.

همانطور که در بالا گفته شد، اگر سرمایه گذاران تصمیم بگیرند که ALGO یک سرمایه گذاری خوب در سال 2022 است، ALGO حتی ممکن است به 5 دلار برسد، همراه با ارزهای رمزپایه اصلی مانند بیت کوین و اتریوم.

سوالات متداول

ALGO چیست؟

Algorand یک شبکه خودپایدار، غیرمتمرکز و مرتبط با بلاک چین است که از طیف گسترده ای از برنامه ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این سیستم‌ها مقیاس‌پذیر، ایمن و کارآمد هستند و همه ویژگی‌های حیاتی برای کاربردهای مؤثر در دنیای واقعی هستند.

چگونه توکن های ALGO بخریم؟

مانند سایر دارایی های دیجیتال در دنیای کریپتو، ALGO را می توان در بسیاری از صرافی ها معامله کرد. کاربران می توانند توکن های ALGO را با خرید آنها از صرافی های ارزهای دیجیتال مانند OKEx یا Huobi Global دریافت کنند.

آیا ALGO ارزش خرید دارد؟

ALGO یکی از پردرآمدترین ارزهای ارز دیجیتال شده در سال جاری است. این یک سرمایه گذاری خوب در سال 2022 است. با این حال، معامله گران کریپتو باید هنگام معامله در ارزهای دیجیتال مراقب باشند، زیرا آنها بسیار نوسان هستند.

آیا ALGO آینده ای دارد؟

بله، تا زمانی که سرمایه‌گذاران و بازار صعودی به طرفداری از کریپتو ادامه دهند.

آیا قیمت ALGO به 20 دلار خواهد رسید؟

اگر کریپتو به افزایش نرخ رشد خود ادامه دهد، قیمت ALGO ممکن است در عرض 3 سال به 20 دلار برسد.

آیا سکه ALGO سرمایه گذاری خوبی است؟

ALGO یکی از دارایی های دیجیتال فعال در بازار ارز دیجیتال است. علاوه بر این، ALGO اکنون یکی از پلتفرم‌های ارز دیجیتال معروف است که NFT را نیز ایجاد می‌کند.

قیمت الگوراند تا سال 2022 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Algorand (ALGO) تا سال 2022 به 2.4098 دلار برسد.

قیمت الگوراند تا سال 2023 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Algorand (ALGO) تا سال 2023 به 10 دلار برسد.

قیمت الگوراند تا سال 2024 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Algorand (ALGO) تا سال 2024 به 20 دلار برسد.

قیمت الگوراند تا سال 2025 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Algorand (ALGO) تا سال 2025 به 35 دلار برسد.

قیمت الگوراند تا سال 2026 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Algorand (ALGO) تا سال 2026 به 100 دلار برسد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

مقالات پیشنهادی

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر