پیش بینی قیمت Qtum 2021

  • پیش بینی قیمت QTUM صعودی از 8.207 دلار تا 18.220 دلار متغیر است.
  • قیمت QTUM نیز ممکن است به زودی به 30 دلار برسد.
  • پیش‌بینی قیمت بازار نزولی QTUM برای سال 2022، 4.845 دلار است.

این Qtum (QTUM) مقاله پیش بینی قیمت 2022 تنها بر اساس تحلیل تکنیکال است. در زیر، تلاقی های مهم را مشاهده خواهید کرد که ما هنگام ارائه Qtum خود در نظر گرفته ایم تحلیل قیمت و پیش بینی

امروزه مردم علاقه زیادی به این موضوع نشان می دهند ارز دیجیتال. در واقع، کریپتوهای زیادی وجود دارند که در طول این دوره صعودی 2021 به یک رکورد جدید تبدیل شدند. در مقابل، برخی از ارزهای دیجیتال نیز روند نزولی داشتند. در نتیجه، بسیاری از معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در مورد اینکه آیا چنین است یا خیر سردرگم هستند زمان برای فروش یا ماندن برای یک قیمت خوب است. برای Qtum، ممکن است مورد اول باشد، زیرا توانسته است قیمت بالای 106.88 دلاری را که در 7 ژانویه به دست آورده بود، بشکند.هفتم، 2018 با توجه به CoinMarketCap.

با این وجود، بازار کریپتو اخیراً به سمتی حرکت می کند و اکثر ارزهای دیجیتال سود قبلی خود را از دست می دهند. آیا سناریو با قیمت Qtum یکسان است؟ به زودی در این مقاله تحلیل قیمت Qtum 2022 متوجه خواهیم شد. اما ابتدا بیایید نگاهی به Qtum داشته باشیم.

کیوتوم (QTUM) چیست؟

Qtum یک غیر متمرکز است قراردادهای هوشمند سکو. از اجماع اثبات سهام (PoS) استفاده می کند، به این معنی که اپراتورهای گره برای اعتبارسنجی تراکنش ها پاداش می گیرند. علاوه بر این، این یک بلاک چین تحت کنترل DGP است.

علاوه بر این، شرکت کنندگان در انجمن می توانند به ایجاد تغییرات در پارامترهای شبکه خاص رأی دهند. Qtum بر روی یک ساخته شده است بیت کوین Core fork، اما این بنیاد با کمک چندین ابزار مهم، بلاک چین هیبریدی خود را توسعه داده است.

Qtum از زنجیره بیت کوین به دلیل ماهیت ساده آن استفاده می کند و به پایه اجازه می دهد تا راحت تر بر روی آن بنا شود. Qtum بر اساس مدل تراکنش UTXO بیت کوین ساخته شده و از آن استفاده می کند مکانیسم اثبات سهام. در حال حاضر، برترین پلتفرم های معاملاتی کریپتو برای Qtum هستند بایننسKucoin, Kraken, Coinone, Huobi Global، OKEx، BitZ و HBTC.

اکنون که ایده ای در مورد Qtum داریم، آیا فکر می کنید Qtum در سال 2022 ارز دیجیتال سودآوری خواهد داشت؟ یا کنجکاو هستید که بفهمید؟ به من بپیوندید و اجازه دهید نمودارها را در این تحلیل قیمت Qtum و پیش بینی قیمت Qtum ببینیم.

وضعیت فعلی بازار QTUM

با توجه به CoinMarketCap، قیمت QTUM در زمان نگارش مقاله 7.20 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 169,465,161 دلار است. QTUM یکی از فعال ترین و پر صحبت ترین دارایی های دیجیتال در دنیای ارز دیجیتال است. QTUM با نرخ رشد 12 ماهه 8.7% معامله می شود.

اگر این عملکرد ادامه پیدا کند، QTUM ممکن است رتبه کریپتوهای خود را به ۸۰ ارز دیجیتال برتر نزدیک‌تر کند. در واقع، اگر بازار صعودی در طول سال با کریپتو باقی بماند، این امکان وجود دارد. اگر چنین شود، ارزش بازار کریپتو ممکن است به میزان صعودی 1.858 تریلیون دلار برسد. واقعاً مبلغی که مورد علاقه سرمایه گذاران و معامله گران در سراسر جهان است.

تحلیل قیمت Qtum

در حال حاضر، Qtum رتبه 97 را در اختیار دارد CoinMarketCap. اما آیا تغییرات و توسعه اخیر در بلاک چین به ارز دیجیتال کمک می کند قیمت برای رسیدن به بالاتر؟ بیایید به نمودارهای این Qtum برویم پیش بینی قیمت مقاله.

نمودار 1 روزه QTUM/USDT نشانگر کانال Keltner را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

از نشانگر کانال Keltner در بالا، برای نمودار یک روزه Qtum (QTUM)، می‌توان مشاهده کرد که قیمت در نیمه اول منحنی بالا قرار دارد و در حال تثبیت است. فشار بیشتر بازار از سوی سرمایه گذاران می تواند باعث افزایش قیمت شود زیرا آخرین کندل شکل گرفته صعودی است.

نمودار 1 روزه QTUM/USDT که شاخص قدرت نسبی را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

مقدار شاخص قدرت نسبی (RSI) QTUM/USDT 53.40 است که نشان دهنده یک روند قوی است زیرا بین 50 و 70 قرار دارد. با این حال، خریداران ممکن است راه خود را داشته باشند زیرا به سمت 70 حرکت می کند که منطقه ای با خرید بیش از حد است. .

نمودار 1 روزه QTUM/USDT که 200-MA و 100-MA را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

از نمودار بالا، قیمت Qtum در بلندمدت صعودی است زیرا 200-MA بالای 100-MA است.

پیش بینی قیمت QTUM

نمودار زیر نشان می دهد که QTUM در چند روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است. اگر این روند ادامه پیدا کند، QTUM ممکن است همراه با گاوها حرکت کند و از سطح مقاومت 8.207 دلاری خود سبقت بگیرد و به سیگنال صعودی 2022 به 18.220 دلار برسد.

نمودار 1 روزه QTUM/USDT که سطوح مقاومت و پشتیبانی را نشان می دهد (منبع: Tradingview)

برعکس، اگر سرمایه‌گذاران علیه کریپتو روی بیاورند، خرس‌ها ممکن است کنترل QTUM را از موقعیت روند صعودی خود خارج کنند. به عبارت ساده تر، قیمت QTUM ممکن است به 4.845 دلار سقوط کند که یک سیگنال نزولی است.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت QTUM ما برای سال 2022 صعودی است. شایان ذکر است، امکان پیشی گرفتن از بالاترین قیمت فعلی (ATH) در حدود 106.88 دلار در سال جاری وجود ندارد. علاوه بر این، QTUM تنها در صورتی می تواند به اوج های جدید برسد که بسیاری از مقاومت های روانی قبلی را بشکند.

پیش بینی قیمت QTUM 2022

اگر این روند صعودی ادامه یابد، QTUM تا پایان سال 2022 به 18.220 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریعی را تا سقف 8.207 دلار نشان خواهد داد. سپس این افزایش کاهش می یابد، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار نمی رود. با مشارکت‌های آتی و پیشرفت‌هایی که به 30 دلار می‌رسند، از نظر قیمت کاملاً خوش‌بینانه است، اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان‌پذیر است.

پیش بینی قیمت QTUM 2023

اگر این روند صعودی ادامه یابد، QTUM تا پایان سال 2022 به 18.220 دلار خواهد رسید. علاوه بر این، نیمه اول سال 2022 رشد سریعی را تا سقف 8.207 دلار نشان خواهد داد. سپس این افزایش کاهش می یابد، اما هیچ سقوط عمده ای انتظار نمی رود. با مشارکت‌های آتی و پیشرفت‌هایی که به 30 دلار می‌رسند، از نظر قیمت کاملاً خوش‌بینانه است، اما بدون شک برای آینده نزدیک امکان‌پذیر است.

پیش بینی قیمت QTUM 2024

طبق آخرین به روز رسانی ها، پیشرفت ها، پیش بینی قیمت QTUM و پیش بینی پروژه های جدید پلت فرم. علاوه بر این، این ممکن است قیمت QTUM را در بازار کریپتو افزایش دهد و بهترین سرمایه گذاری خواهد بود زیرا قیمت می تواند به حدود 70 دلار برسد.

پیش بینی قیمت QTUM 2025

در چهار سال آینده، قیمت QTUM می تواند تا 100 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای QTUM نمی‌تواند چندان دشوار باشد زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدت دیگری برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. این نشان می دهد که طبق پیش بینی QTUM احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در پنج سال آینده دارد.

پیش بینی قیمت QTUM 2026

در پنج سال آینده، قیمت QTUM می تواند تا 200 دلار افزایش یابد. با این حال، رسیدن به این سطح برای QTUM نمی‌تواند چندان دشوار باشد زیرا می‌توان اهداف قیمتی میان‌مدت، کوتاه‌مدت و بلندمدت دیگری برای خرید یا فروش سفارش‌ها پیدا کرد. این نشان می دهد که طبق پیش بینی QTUM احتمال بالایی برای رسیدن به ATH جدید در پنج سال آینده دارد.

نتیجه

Qtum آینده درخشانی در سال 2022 در پیش دارد. با پیشرفت های مداوم در اکوسیستم Qtum و همچنین در بازار کلی ارزهای دیجیتال، ممکن است شاهد رسیدن Qtum به ارتفاعات جدیدی باشیم.

در همین حال، پیش‌بینی بلندمدت قیمت Qtum ما برای سال 2022 صعودی است. امکان پیشی گرفتن از ATH فعلی خود در حدود 106.88 دلار در سال جاری بسیار زیاد است. با این حال، این تنها در صورتی اتفاق می افتد که از تعدادی مقاومت های روانی عبور کند.

پیش‌بینی قیمت Qtum صعودی در سال 2022، 18.220 دلار است. همانطور که در بالا گفته شد، اگر سرمایه گذاران تصمیم بگیرند که Qtum یک سرمایه گذاری خوب در سال 2022 همراه با ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم.

سوالات متداول

QTUM چیست؟

QTUM (QTUM) یک پلتفرم پروتکل انتقال ارزش و پروتکل انتقال ارزش و قرارداد هوشمند غیرمتمرکز، اثبات سهام (PoS) است. به دلیل ماهیت ساده‌اش از زنجیره بیت کوین استفاده می‌کند و به پایه اجازه می‌دهد راحت‌تر بر روی آن بنا شود.

چگونه توکن های QTUM بخریم؟

QTUM (QTUM) یک پلتفرم پروتکل انتقال ارزش و پروتکل انتقال ارزش و قرارداد هوشمند غیرمتمرکز، اثبات سهام (PoS) است. به دلیل ماهیت ساده‌اش از زنجیره بیت کوین استفاده می‌کند و به پایه اجازه می‌دهد راحت‌تر بر روی آن بنا شود.

آیا QTUM ارزش خرید دارد؟

QTUM یکی از پردرآمدترین ارزهای ارز دیجیتال شده در سال جاری است. این یک سرمایه گذاری خوب در سال 2022 است. با این حال، معامله گران و سرمایه گذاران باید هنگام معامله در ارزهای دیجیتال مراقب باشند، زیرا این ارزها بسیار نوسان هستند.

آیا قیمت QTUM به 30 دلار خواهد رسید؟

اگر کریپتو به افزایش نرخ رشد خود ادامه دهد، قیمت QTUM ممکن است امسال به 30 دلار برسد.

آیا کوین QTUM سرمایه گذاری خوبی است؟

QTUM یکی از دارایی های دیجیتال فعال در بازار ارز دیجیتال است. علاوه بر این، QTUM اکنون یکی از پلتفرم‌های ارز دیجیتال معروف است که NFT را نیز ایجاد می‌کند.

قیمت Qtum تا سال 2022 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Qtum (QTUM) تا سال 2022 به 18.220 دلار برسد.

قیمت Qtum تا سال 2023 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Qtum (QTUM) تا سال 2023 به 50 دلار برسد.

قیمت Qtum تا سال 2024 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Qtum (QTUM) تا سال 2024 به 70 دلار برسد.

قیمت Qtum تا سال 2025 چقدر خواهد بود؟

انتظار می رود قیمت Qtum (QTUM) تا سال 2025 به 100 دلار برسد.

انتظار می رود قیمت Qtum (QTUM) تا سال 2025 به 100 دلار برسد.

انتظار می رود قیمت Qtum (QTUM) تا سال 2026 به 200 دلار برسد.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

مقالات پیشنهادی

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر