تحلیلی که اخیراً انجام شده است، حتی با پیش‌بینی رشد محافظه‌کارانه، تصویری زیبا از آینده بیت‌کوین را نشان می‌دهد. به X، مایکل سالیوان پیش بینی می کند باارزش‌ترین سکه جهان در صورتی که تنها 30 درصد نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) را حفظ کند، می‌تواند ظرف تنها پنج سال به 245000 دلار برسد.

پیش بینی بیت کوین: از رشد محافظه کارانه تا رشد نمایی

این تحلیل به بررسی احتمالات مختلف رشد بیت کوین می پردازد. با فرض کاهش قابل توجه نرخ رشد سکه در سال های آینده و تنها 30 درصد CAGR رشد می کند، سالیوان پیش بینی می کند که سکه تا سال 2029 به 245000 دلار برسد.

قیمت BTC با CAGR 30٪ | منبع: تحلیلگر

یک دهه بعد، 909000 دلار خواهد بود. تا سال 2039، هر سکه در گردش با 3.37 میلیون دلار معامله خواهد شد. با این حال، اگر CAGR به 40 درصد برسد، بیت کوین در 15 سال 10.3 میلیون دلار و در 10 سال 1.9 میلیون دلار ارزش خواهد داشت.

با این حال، حتی در این ارزش‌گذاری‌های بزرگ، بیت‌کوین با نرخ‌های بی‌سابقه‌ای در حال افزایش است و از زمان راه‌اندازی، از تمام دارایی‌های مالی سنتی بهتر عمل کرده است. برای نشان دادن، بیت کوین در چهار سال گذشته CAGR 73.7٪ را ثبت کرده است.

بنابراین، اگر این روند ادامه یابد، سالیوان می‌گوید که بیت کوین پس از نصف شدن در سال 2028، سالانه به بالای سطح 1 میلیون دلار خواهد رسید. با این حال، نیم دهه بعد، هر سکه با قیمت بیش از 16.5 میلیون دلار تغییر خواهد کرد.

BTC در CAGR 73.7٪ |  منبع: Analyst on X
BTC در CAGR 73.7٪ | منبع: Analyst on X

نگاهی به تاریخچه بیت کوین روشن می کند که سکه در حال پارگی بوده است. با پیروی از این روند تاریخی و پیش بینی آینده، بیت کوین می تواند در پنج یا ده سال آینده بسیار ارزشمندتر باشد.

هیچ تضمینی وجود ندارد، کریپتو پویا است

در حالی که این پیش بینی ها بدون شک برای دارندگان بیت کوین هیجان انگیز هستند، مهم است که به یاد داشته باشید که آنها فقط پیش بینی هستند. بازار کریپتو، درست مانند هر دارایی قابل معامله دیگر، در مسیر مستقیم حرکت نمی کند.

به عنوان مثال، پس از رسیدن به حدود 70000 دلار در سال 2021، قیمت ها در سال بعد به 15600 دلار کاهش یافت. در سال 2017، بیت کوین به حدود 20000 دلار افزایش یافت و یک سال بعد در سال 2018 به زیر 4000 دلار رسید. این نوسانات و بازار پویا، تحت تأثیر شرایط جدید، این پیش بینی های عالی را تضمین نمی کند.

روند صعودی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه |  منبع: BTCUSDT در Binance، TradingView
روند صعودی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه | منبع: BTCUSDT در Binance، TradingView

با این وجود، تحلیلگران نسبت به آنچه در پیش است، به ویژه پس از رویداد تاریخی هالوینگ در 20 آوریل، خوشبین هستند.ETF ها)، قیمت ها ممکن است افزایش یابد، حتی از بالاترین سطح تاریخ در حدود 74000 دلار نیز عبور کند.

تصویر ویژه از DALLE، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر