بیت کوین (BTC) کاهش قیمت را تجربه کرده است و اخیراً بالای 60000 دلار بهبود یافته است. اعتقاد بر این است که این حرکت ملایم قیمت به دلیل چند عامل از جمله کاهش تقاضا برای قیمت است ETF های بیت کوین را مشخص کنید.

ETF های بیت کوین نقطه ای جرقه خود را از دست داده اند

این ETF های بیت کوین را مشخص کنید میلیاردها دلار ورودی خالص در سه ماه اول راه اندازی ثبت کرد. این به افزایش قابل توجهی کمک کرد که بیت کوین درست در زمان تایید وجوه به ثبت رساند و کریپتوی پرچمدار به یک افزایش یافت. بالاترین رکورد جدید (ATH) در ماه مارس. با این حال، تقاضا برای این وجوه از ابتدای ماه جاری کاهش یافته است.

شرکت تحقیقاتی Kaiko نیز اشاره شد در گزارش اخیر خود نشان می دهد که جریان خالص ورودی در تمام ETF ها برای مدتی به طور پیوسته کاهش یافته است. این در نهایت بر شتاب صعودی بیت‌کوین تأثیر گذاشته است، چرا که معاملات کریپتوهای پرچم‌دار به صورت جانبی انجام می‌شود. عملکرد قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته حاکی از بهبودی بالای 60000 دلار است لزوما نبود یک برگشت صعودی

آندری استویچف، رئیس Prime Brokerage در Nexo، داشت قبلا هشدار داده شده بود بعید است که بیت کوین بدون کاتالیزور افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کند. او اضافه کرد که توکن کریپتو احتمالاً در محدوده قیمتی 67000 دلار به تجارت خود ادامه خواهد داد. این بدان معناست که می توان انتظار داشت که بیت کوین در این مدت از حمایت و مقاومت خود به عقب برود.

خط نقره ای این است که تقاضا در ETF های بیت کوین به زودی افزایش می یابد، با این وجوه احتمالاً در صورت وقوع چنین اتفاقی، افزایش بسیار مورد نیاز قیمت بیت کوین را فراهم می کند. تغییر روند برای این ETF ها قریب الوقوع به نظر می رسد، به خصوص پس از GBTC Grayscale ثبت شده اولین روز ورود خالص آن در 3 می.

دلیل دیگری برای کاهش قیمت بیت کوین

Mikybull کریپتو، تحلیلگر کریپتو همچنین اخیراً پیش‌بینی کرده بود که بیت کوین می‌تواند برای پاک کردن قیمت پایین بیاید شکاف CME (صرافی کالای شیکاگو). در حدود 62580 دلار این شکاف قیمتی وجود دارد زیرا بازار معاملات آتی بیت کوین CME در آخر هفته ها کار نمی کند. این تحلیلگر کریپتو اضافه کرد که وقتی بیت کوین شکاف CME را برطرف کرد، اوضاع ممکن است بهبود یابد.

این تحلیلگر همچنین پیشنهاد کرد که بدترین ها ممکن است پشت سر گذاشته شوند، صرف نظر از اینکه بیت کوین به معاملات جانبی ادامه می دهد یا خیر، زیرا او اظهار داشت که کف محلی توکن کریپتو وارد شده است. با این حال، Mikybull کریپتو نیز پیش بینی می کند که بیت کوین باید آن را پاک کند سطح قیمت 67000 دلار و قبل از اینکه به سمت 73000 دلار حرکت کند، تثبیت شود.

با پیش بینی این افزایش قیمت، به نظر می رسد اکنون زمان بسیار خوبی برای جمع آوری ارز دیجیتال پرچمدار باشد زیرا تحلیلگر ارزهای دیجیتال علی مارتینز اشاره کرد که ارزش بازار بیت کوین تا ارزش واقعی (MVRV) نسبت 90 روزه نشان می دهد که هنوز در “منطقه خرید اصلی” است.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 63400 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 1 درصد کاهش داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

BTC price struggles to hold $64,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Born2Invest، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر