مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر ارز دیجیتال یک روایت صعودی برای آلتکوین ها ارائه کرده است و این را پیش بینی کرده است این توکن های ارز دیجیتال به زودی عملکرد قابل توجهی از خود خواهند داشت. این پیش‌بینی مبتنی بر این باور است که آلت‌کوین‌ها در مقایسه با ارز دیجیتال پرچمدار، بیت‌کوین، کم‌ارزش هستند.

تحلیلگر کریپتو می گوید آلت کوین ها در شرف انفجار هستند

میشائل ون دی پوپ ذکر شده در X (توئیتر سابق) پست که “هنوز حدود 40 تا 60 درصد ارزش بازار برای آلت کوین ها وجود دارد.” در یک بعدی پست Xوی خاطرنشان کرد که ارزش گذاری این توکن های ارز دیجیتال در جفت های بیت کوین آنها هنوز نسبتاً پایین است و این نشان می دهد که “قدرت هنوز در راه است.”

تحلیلگر معتقد است که ارزیابی این آلتکوین ها باید با استفاده از آنها انجام شودارزش بیت کوین” و هیچ راه دیگری. اگر این کار انجام شود، او خاطرنشان کرد که می‌توان دید که «اکثر آلت‌کوین‌ها هنوز به شدت کمتر از ارزش‌گذاری شده‌اند» ارز دیجیتال پرچمدار. در همین حال، او اشاره کرد که آلتکوین ها پس از ادغام بیت کوین از این دستاوردهای قابل توجه برخوردار خواهند شد.

در یک ویدئو میشائل ون دی پوپ که در کانال یوتیوب خود پست شد، در مورد همبستگی بین بیت کوین و این آلت کوین ها توضیح داد. این تحلیلگر اظهار داشت که رسیدن بیت کوین به اوج های جدید به این معنی است که پول بیشتری در بازار وجود دارد و این پول به زودی به سایر توکن های ارز دیجیتال خواهد چرخید.

هنگامی که این اتفاق می افتد، او انتظار دارد که این آلتکوین ها بازده قابل توجهی داشته باشند که ممکن است به دلیل انگ بازار خرس. در همین حال، Michaël van de Poppe پیش‌بینی می‌کند که فصل آلت‌کوین در دورهای مختلفی خواهد آمد. اولین مورد شاهد خواهد بود که این توکن های ارز دیجیتال به بالاترین حد خود (ATH) نزدیک می شوند یا حتی آن را می شکنند، همانطور که قبلاً در برخی از آنها دیده شده است.

بهترین زمان برای خرید آلت کوین

میشائل ون دی پوپ قبلاً فالوورهای خود را برای این فصل قریب الوقوع آلتکوین آماده کرده بود، زمانی که به آنها توصیه کرد زمان مناسبی برای خرید این توکن های ارز دیجیتال داشته باشند. در آن زمان، او ذکر شده بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری روی آلت‌کوین‌ها «6 تا 10 ماه قبل از آن بود نصف شدن بیت کوین

این تحلیلگر آن را به درستی نامید، زیرا از آن زمان به بعد آلت کوین ها در کنار بیت کوین، فروش قابل توجهی داشته اند. سکه های هوش مصنوعی و میمبه ویژه، با نشانه هایی مانند سکه های میم پیشتاز، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB)، با افزایش قابل توجه ارزش بازار خود.

علی‌رغم عملکرد فوق‌العاده‌ای که این توکن‌ها تاکنون انجام داده‌اند، به نظر می‌رسد هنوز فرصتی برای سرمایه‌گذاران وجود دارد که خودشان را قرار دهند، با توجه به اینکه میشائل ون د پوپ اشاره کرد که هنوز ارزش آنها کم است.

DOGE price at $0.166 | Source: DOGEUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از کریپتو Times، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر