کانادایی ها این افت را می خرند زیرا دارایی های بیت کوین ETF هدف به بالاترین حد خود می رسد

ETF بیت‌کوین در پنج روز گذشته به دارایی‌های خود اضافه شد و نشانه مثبتی از ورود خریداران برای استفاده از قیمت‌های پایین‌تر بود.

علیرغم اصلاح قیمت ماه می، که بیت کوین را گرفت (بیت کوینبه نظر می‌رسد که سرمایه‌گذاران نهادی تا ۲۳۸۰۰ دلار، تمایلی به از دست دادن اعتماد به ارز دیجیتال ندارند.

هدف بیت کوین ETF، در فوریه 2021 راه اندازی شد، طی پنج روز معاملاتی گذشته شاهد یک جریان ورودی ثابت بوده است. طبق داده های Glassnode گزارش شده توسط Jan Wustenfeld، دارایی های صندوق تا 31 می به 43701.7 BTC افزایش یافته است. این بالاترین سطح ثبت شده است.

قابل ذکر است که ETF بیت کوین کانادایی 2006 بیت کوین در 26 می و 2780 بیت کوین در 31 می خریداری کرد.

به نظر می‌رسد این جریان‌ها با تمایل کوتاه‌مدت گسترده‌تر خریداران نهادی که دوباره در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، همسو باشد. داده های Coinshares آشکار می کند محصولات سرمایه‌گذاری دارایی دیجیتال در هفته گذشته شاهد 87 میلیون دلار ورودی تجمعی بودند که محصولات بیت‌کوین 69 میلیون دلار از این مجموع را به خود اختصاص دادند.

این خبر به عنوان تسکین خروج دارایی های دیجیتال ناشی از فروپاشی بازار در ماه گذشته است که شاهد خروج 141 میلیون دلاری از سرمایه های سازمانی در هفته 24 می بود. این بالاترین میزان خروج از جولای 2021 بود.

مربوط: وجوه ارز دیجیتال تحت مدیریت به پایین ترین سطحی می رسد که از ژوئیه 2021 مشاهده نشده است

با این حال، طبق گزارش Coinshares، متریک کل دارایی‌های تحت مدیریت (AUM) در حال حاضر در پایین‌ترین حد خود از اواسط سال 2021 باقی مانده است، زیرا به نظر می‌رسد برخی از خریداران نهادی منتظر قیمت‌های پایین‌تر برای ورود مجدد ارزهای دیجیتال به وجوه خود هستند.

با نگاهی به آینده بازار، تحلیلگران همچنان در کوتاه مدت نزولی به نظر می رسند و پیش بینی ها برای بیت کوین ادامه دارد. حداقل 14000 و افزایش قیمت اخیر را یک تله گاو نر نامید. در همین حال، پیش‌بینی‌های بلندمدت با دارندگان مثبت باقی می‌ماند هنوز بیت کوین انباشته می شود و نسل های جوان صعودی باقی ماندن.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس