با این کتاب، جیمی سانگ و گروهی متشکل از هفت نویسنده قصد دارند اتکای سیاستگذار به روایت رسانه های سنتی در مورد بیت کوین و ارزهای دیجیتال را کاهش دهند.

گروهی متشکل از هشت نفر از علاقه مندان به بیت کوین ( BTC ) کمپین Kickstarter را برای انتشار کتابی آموزشی برای سیاست گذاران فدرال آمریکا راه اندازی کردند تا اتکای آنها به روایت رسانه های سنتی در مورد ارزهای دیجیتال کاهش یابد. این کمپین توانست 23151 دلار بودجه جذب کند که تقریباً پنج برابر هدف 5000 دلاری بود. 

این کتاب بلافاصله پس از تصویب لایحه زیرساختی 1.2 تریلیون دلاری توسط مجلس نمایندگان ایالات متحده ، که الزامات گزارشگری سختگیرانه ای را برای جامعه کریپتو الزامی می کند، مفهوم سازی شد. به گفته نویسندگان:ما تصمیم گرفتیم کتابی بنویسیم تا به سیاستگذاران کمک کنیم تا بفهمند کاربران بیت کوین اهل کجا هستند و به چه چیزهایی اهمیت می دهند. ما می‌خواهیم این تصور را که پول‌های بی‌سابقه است را از بین ببریم و نشان دهیم که چگونه بر بسیاری از مردم در آمریکا تأثیر می‌گذارد.»

جلد کتاب ممکن منبع: Kickstarter

Kickstarter توسط جیمی سانگ، یک کارآفرین ارز دیجیتال مستقر در تگزاس و یک نویسنده باتجربه راه اندازی شد. سایر نویسندگان عبارتند از: Annaliese Wiederspahn، Gary Leland، Pete Rizzo، Amanda Cavaleri، CJ Wilson، Charlene Fadirepo و Lamar Wilson.

طبق برنامه، نسخه خطی کتاب بیت کوین تهیه شده است و تا پایان سال 2021 نهایی خواهد شد. تا ژانویه، نویسندگان قصد دارند کتاب صوتی و جلد شومیز را برای فروش در دسترس داشته باشند، که توسط “رویداد معرفی کتاب” پشتیبانی می شود. در واشنگتن دی سی برای تبلیغ این کتاب.

در حالی که نویسندگان کتاب بیت کوین قبلاً بودجه اولیه 5000 دلاری را برای تولید کتاب در نظر گرفته اند، بودجه اضافی در جشن رونمایی کتاب سرمایه گذاری خواهد شد:ما به عنوان نویسندگان این کتاب متوجه شدیم که برداشت ها در واشنگتن دور از واقعیت بود و به دنبال اصلاح این برداشت بودیم.

مرتبط: جروم پاول، رئیس فدرال رزرو می‌گوید نگران برهم زدن رمزارزها در ثبات مالی در ایالات متحده نیست.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، با حمایت از تلاش کتاب بیت کوین برای ابهام زدایی از اکوسیستم برای تنظیم کنندگان، به عدم نگرانی در مورد ارزهای دیجیتال که ثبات مالی کشور را مختل می کند اشاره کرد.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، پاول همچنین گفت که استیبل کوین‌ها پتانسیل مقیاس‌پذیری را دارند، «مخصوصاً اگر قرار باشد با یکی از شبکه‌های فناوری بسیار بزرگ موجود مرتبط شوند».

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع