قیمت بیت کوین همچنان با مشکل مواجه است و سرمایه گذاران به دنبال شاخص های مختلفی هستند تا بدانند قیمت دارایی دیجیتال چه زمانی دوباره شروع به اصلاح می کند. در حالی که برخی از شاخص‌ها در پیش‌بینی آنچه ممکن است اتفاق بیفتد، امیدوارکننده هستند، اما همچنان یک بازی حدس‌زنی است، زیرا بیت‌کوین همیشه در مورد تغییرات قیمت ذهن خود را دارد.

برای این منظور، کتی وود، مدیر عامل مشهور ARK Invest، افکار جالبی را در مورد اصلاح بازار و آنچه که آن را هدایت می کند، به اشتراک گذاشته است. گاو بیت کوین همچنان به نگاه مثبت به بازار کریپتو ادامه می دهد و آنچه را که باعث اصلاح بازار می شود به اشتراک می گذارد.

مطالب مرتبط | تخفیف بیت کوین؟ پیتر برانت در مورد اینکه چرا نباید The Dip را بخرید

بازار کریپتو در برابر فناوری تسلیم می شود

کل بازار کریپتو بر پایه فناوری جدید ساخته شده است و به همین دلیل، گاهی اوقات از روندهای فناوری در بازار گسترده تر پیروی می کند. کتی وود، مدیر عامل شرکت ARK Invest، گزارش جدیدی ارائه کرد ویدئو در کانال یوتیوب ARK Invest که این همان چیزی است که در پس خرابی های اخیر وجود دارد.

اساساً، اعتصابی علیه فناوری، رشد و نوآوری در بازارهای سهام صورت گرفته است و سرریز این اعتصاب چیزی است که قیمت‌ها را در سراسر بازار کریپتو پایین آورده است. با این حال، مدیرعامل انتظار ندارد این اعتصاب طولانی باشد.

مطالب مرتبط | مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال می گوید بیت کوین به پایین ترین سطح خود رسیده است

مدیر عامل با توجه به نگرانی ها در مورد حباب بودن سهام فناوری و نوآوری، این نظریه را رد می کند. در عوض، توضیح می دهد که این سهام صرفاً در آن چیزی است که او از آن به عنوان “منطقه ارزش عمیق” یاد می کند.

وود به شرط بندی های مخاطره آمیز روی دارایی های فناوری و نوآوری می پردازد که در دراز مدت برای سرمایه او و همچنین مشتریانش نتیجه داده است. برای مدیر عامل، بیت کوین در این قلمرو قرار می گیرد و در مورد حمایت او از دارایی دیجیتال با صدای بلند صحبت می کند.

او همچنین آینده بسیار سودآوری را برای دارایی های فناوری و نوآوری پیش بینی می کند و انتظار رشد 10 برابری در 10 سال آینده را دارد.

بر اساس هشت سال گذشته تحقیقات ما، فرصت‌ها از 10 تا 12 تریلیون دلار امروز یا تقریباً 10 درصد از ارزش بازار سهام عمومی جهانی، به 200 تریلیون دلار در طول ده سال آینده خواهد رسید.

بیت کوین به کجا می رود؟

سال جدید اکنون در اوج است و پیامدهای هزینه های تعطیلات در بازارها نمایان شده است. بیت کوین که سال گذشته به بالاترین حد خود یعنی 69 هزار دلار رسید، از آن زمان تاکنون بیش از 30 درصد از ارزش خود را از دست داده است. قیمت در محدوده 41000 دلار نیست، زیرا خرس‌ها تلاش می‌کنند تا آن را پایین بیاورند.

نمودار قیمت بیت کوین از TradingView.com

BTC trading north of $41K | Source: BTCUSD on TradingView.com

برای کتی وود، همیشه در مورد بازی طولانی بوده است. سال گذشته، مدیرعامل، در مقاطع مختلف، گفت او انتظار دارد که قیمت بیت کوین 10 برابر از ارزش آن در آن زمان رشد کند. او این رشد را به سرمایه گذاران نهادی نسبت می دهد که در نهایت حداقل 5 درصد از پرتفوی خود را به دارایی دیجیتال منتقل می کنند، در این مرحله، قیمت بیت کوین تا 500,000 دلار در هر عدد افزایش می یابد.

Featured image from Page One, chart from TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر