BlockFi چقدر در معرض شرکت های شکست خورده Sam Bankman-Fried قرار دارد؟ بر اساس اطلاعات مالی که به طور تصادفی به بیرون درز کرده است، بسیار زیاد است.

کریپتو Biz: نگاهی به اطلاعات مالی مخفی BlockFi (زیبا نیست)


وام دهنده کریپتو BlockFi 12 ماه بسیار پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشته است. پس از گرفتار شدن در شکست ترا، که منجر به یکی از پربارترین آنها شد مارپیچ مرگ دارایی در تمام دوران، شرکت موفق شد پس از ورشکستگی اجتناب کند دریافت 400 میلیون دلار طناب نجات در جولای 2022. مشکل؟ وام دهنده آن FTX US بود و همه ما می دانیم چه اتفاقی می افتد.

اگرچه BlockFi تلاش کرده است خود را از کلاهبرداری Sam Bankman-Fried پس از فروپاشی FTX جدا کند، اما اطلاعات مالی مخفی آن داستان متفاوتی را بیان می کند.

کریپتو بیز این هفته به بررسی وضعیت مالی بدون سانسور BlockFi می پردازد، احتمال اینکه «توکن سلسیوس» تا به حال روشن شود و آخرین معامله مالی پرمخاطب در بلاک چین است.

شکست: گزارشات مالی بدون سانسور BlockFi گزارش شده است که 1.2 میلیارد دلار FTX را نشان می دهد

چقدر بد هستند امور مالی BlockFi? برای شروع، طبق گزارش ها، شرکت ورشکسته وام دهنده کریپتو دارای 1.2 میلیارد دلار دارایی در شرکت های شکست خورده Sam Bankman-Fried – FTX و Alameda Research است. بر اساس گزارش CNBC، BlockFi این جزئیات را به طور تصادفی عمومی کرد و توهین به آسیب را اضافه کرد. با این وجود، اسناد نشان می‌دهد که این شرکت تا تاریخ 14 ژانویه 315.9 میلیون دلار دارایی مرتبط با FTX و 831.3 میلیون دلار وام به Alameda داشته است. اگرچه BlockFi تلاش کرده است خود را از شرکت‌های SBF جدا کند، به نظر می‌رسد که به دور خود ادامه خواهد داد. همان تخلیه FTX و Alameda.

BlockFi برای فروش 160 میلیون دلار وام های استخراج کننده بیت کوین: گزارش

گزارش شده است که BlockFi به دنبال این است فروش 160 میلیون دلار وام با پشتیبانی 68000 بیت کوین (بیت کوین) معدنچیان به عنوان بخشی از روند ورشکستگی آن. به نظر می رسد یک استراتژی خوب برای جمع آوری وجوه نقد باشد، درست است؟ متأسفانه، برخی از این وام‌ها قبلاً معوق شده‌اند و احتمالاً زیر وثیقه‌ای هستند بازار نزولی یک ساله بیت کوین. یک کارشناس حقوقی که با کوین تلگراف مصاحبه کرد، هشدار داد که وام ها احتمالا “دیگر ارزش ارزش کاغذی خود را ندارند.” بیایید به خاطر BlockFi امیدوار باشیم که ارزش تجهیزات استخراج مورد استفاده در وثیقه کمتر از ارزش وام ها نباشد.

«توکن سلسیوس» جدید ممکن است برای بازپرداخت بستانکاران استفاده شود: گزارش

ماه ها قبل از ریزش FTX، وام دهنده ارز دیجیتال درجه سانتیگراد اعلام ورشکستگی کرد پس از اینکه سبد کریپتوهای دژن آن نتوانست در بازار نزولی دوام بیاورد. میلیاردها سپرده مشتری اکنون در تعادل است زیرا شرکت به دنبال استراتژی سازماندهی مجدد بهینه است. این هفته گزارش شد که درجه سانتیگراد در حال بررسی است توکن خود را صادر می کند برای بازپرداخت طلبکاران البته این به معنای راه اندازی مجدد پلتفرم آن است. ظاهراً، سلسیوس می‌خواهد این موضوع را در یک شرکت سهامی عام که «مجوز مناسب» دارد، جمع‌بندی کند. مطمئن نیستم الکس ماشینسکی دوباره در کریپتو موفق خواهد شد، اما در اینجا امیدواریم که طلبکاران درجه سانتیگراد چیزی در ازای اعتماد به او در وهله اول دریافت کنند.

Injective صندوق اکوسیستم 150 میلیون دلاری را برای تقویت DeFi، Cosmos راه اندازی می کند

اگر در این هفته به دنبال یک پوشش نقره ای در کریپتو هستید، با این واقعیت که شرکت ها بار دیگر جمع آوری صدها میلیون در سرمایه گذاری خطرپذیر (VC). مهمترین آنها Injective، پروتکل بلاک چین لایه 1 است که بر روی Cosmos SDK ساخته شده است. این هفته، Injective یک صندوق اکوسیستم 150 میلیون دلاری را اعلام کرد توسط Pantera Capital، Kraken Ventures، Jump کریپتو، KuCoin Ventures، Delphi Labs و دیگران پشتیبانی می شود. این صندوق از توسعه دهندگانی که بر روی شبکه Cosmos ایجاد می کنند – به ویژه راه حل های زیرساختی، پلت فرم های تجاری و فناوری اثبات سهام. آیا VC کریپتو در سال 2023 به شدت رشد خواهد کرد؟ فقط زمان می تواند بگوید.

قبل از رفتن: چرا پمپاژ ارز دیجیتال انجام می شود؟

قیمت بیت کوین در این هفته به بالای 23000 دلار بازگشت و به نظر می رسد که وارد محدوده بالاتری شده است – این خوش بینی محتاطانه را افزایش می دهد که پایین است. اما آیا کسی می داند که چرا بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال در حال افزایش است؟ در این هفته گزارش بازارمن با مارسل پچمن و جو هال تحلیلگران دیگر به گفتگو نشستم که آیا پمپ فعلی پایدار است یا خیر. ما همچنین بررسی کردیم که در ماه‌های آینده چه چیزی می‌تواند برای دارایی‌های دیجیتال باشد. در ادامه می‌توانید پخش کامل را تماشا کنید:

کریپتو Biz نبض هفتگی کسب و کار شما در پشت بلاک چین و ارز دیجیتال است که هر پنجشنبه مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر