کریپتو Biz: Ledger سرویس برگشت را متوقف می کند، Web3 در هنگ کنگ، و CEX دیگری از کار می افتد

کریپتو Biz این هفته تثبیت شدن Hotbit، مجوز هنگ کنگ برای شرکت های ارز دیجیتال، خرید Bitstamp توسط Ripple و بحران نام تجاری Ledger را بررسی می کند.

یک صرافی متمرکز دیگر (CEX) گرد و غبار را نیش می‌زند و هات‌بیت اعلام کرده است که فعالیت‌های خود را به دلیل شرایط نامطلوب تجاری تعطیل می‌کند. همانطور که در میان ریزش های CEX در ماه های اخیر رایج است، این شرکت ارز دیجیتال FTX، بحران جاری سیستم بانکی و حتی یک تحقیق را به عنوان دلایل مشکلات جریان نقدی خود ذکر کرد.

همچنین Ledger ارائه دهنده کیف پول با زمان سختی روبرو است. این شرکت تصمیم گرفت خدمات برگشت بحث برانگیز خود را در میان واکنش های منفی جامعه به تعویق بیندازد. شهرت امنیتی برای یک ارائه دهنده کیف پول ارز دیجیتال بسیار مهم است، اما معضل لجر ممکن است فراتر از یک بحران روابط عمومی باشد. سرویس برگشت همچنین راهی به سمت خدمات اشتراک بود که می‌توانست درآمد مکرر برای ارائه‌دهنده کیف پول ایجاد کند. لجر گفت: این ویژگی اکنون به تعویق افتاده است تا بیشتر کدهای آن منبع باز شوند.

در زمان های چالش برانگیز، فرصت هایی برای دیگران نیز وجود دارد. هنک کنگ در حال پیشبرد برنامه های خود برای تبدیل شدن به یک هاب ارز دیجیتال است و بیش از 150 شرکت ارز دیجیتال منتظر تایید برای فعالیت به عنوان پلتفرم معاملات دارایی های مجازی در شهر هستند.

کریپتو Biz این هفته تثبیت شدن Hotbit، مجوز هنگ کنگ برای شرکت های ارز دیجیتال، خرید Bitstamp توسط Ripple و بحران نام تجاری Ledger را بررسی می کند.

صرافی هات بیت عملیات را متوقف می کند و از کاربران می خواهد وجوه خود را برداشت کنند

صرافی ارز دیجیتال هات بیت است عملیات انحلال، از کاربران می خواهد تا 21 ژوئن وجوه خود را برداشت کنند. طبق یک اعلامیه، عملیات هات بیت از زمان انجام تحقیقات در مورد یکی از اعضای سابق تیم در آگوست 2022 بدتر شده است. مقامات بر این باورند که یک کارمند مدیریت سابق در پروژه ای شرکت داشته است که قوانین کیفری را نقض می کند. این کاوش، صرافی را مجبور کرد تا برای هفته ها فعالیت خود را متوقف کند. به گفته این شرکت، جریان نقدی Hotbit تحت تأثیر ریزش FTX و بحران بانکی قرار گرفت – حوادثی که منجر به خروج مداوم وجوه از مبادلات متمرکز شد. این اعلامیه با پیوندهای فیشینگ همراه شد که وانمود می کردند وب سایت رسمی هات بیت در گوگل هستند.

سرویس برگشت مهم Ledger در میان واکنش‌های منفی متوقف شد، کد منبع باز خواهد شد

کابوس روابط عمومی لجر در این هفته شکل جدیدی به خود گرفت و شرکت را به سمتی سوق داد ابزار سرویس برگشت آن را متوقف کنید در میان واکنش های مداوم جامعه ویژگی Ledger Recover که در 16 می فاش شد، به کاربرانی که عبارت seed خصوصی خود را گم کرده‌اند این امکان را می‌دهد تا آن را از طریق یک عملکرد اختیاری برگردانند. در اوایل هفته، پاسکال گوتیه، مدیرعامل لجر تأیید کرد که عبارات اولیه خصوصی کاربرانی که از این سرویس استفاده می‌کنند، در تئوری می‌توانند به دولت ها واگذار شد اگر قرار بود احضار شوند. در پاسخ به نگرانی‌ها، این شرکت در حال تسریع تلاش‌ها برای منبع باز کردن بیشتر پایگاه کد خود، از جمله اجزای اصلی سیستم عامل و Ledger Recover است که به پس از تکمیل این فرآیند به تعویق افتاده است.

هنگ کنگ دسترسی صرافی ارز دیجیتال را برای کاربران خرده فروشی باز می کند، اما یک مشکل وجود دارد

هنگ کنگ گام دیگری در جهت ایجاد شهرت خود به عنوان هاب ارز دیجیتال برداشته است. اوایل این هفته، کمیسیون اوراق بهادار و آتی آن اعلام کرد که پلتفرم های معاملاتی دارایی های مجازی این کار را انجام خواهند داد به زودی مجوز خدمت به سرمایه گذاران خرد را دریافت می کند. دستورالعمل های انطباق شامل الزامات ایمنی نگهداری دارایی، استانداردهای امنیت سایبری و تفکیک دارایی های مشتری خواهد بود. اقدامات بیشتر برای محافظت از سرمایه گذاران ممکن است شامل بررسی دقیق و افشای منظم باشد. چارچوب قانونی توسط قانونگذاران محلی در دسامبر 2022 تصویب شد و به دنبال آن بود که به صرافی‌های ارزهای دیجیتال همانند موسسات مالی سنتی به رسمیت شناخته شود. ارائه شفافیت مقرراتی برای شرکت های ارز دیجیتال بخشی از استراتژی هنگ کنگ در جذب مشاغل و موقعیت خود به عنوان یک شهر وب 3 بوده است.

ریپل سهام Pantera را در Bitstamp تصاحب می کند

شبکه پرداخت دیجیتال ریپل سهام اقلیت را گرفت در صرافی ارز دیجیتال Bitstamp در سه ماهه اول سال 2023. طبق رونوشت کنفرانس تلفنی سهامداران Galaxy در 9 می، Galaxy Digital در مورد این معامله مشاوره داد. ریپل سهامی را خریداری کرد که قبلا متعلق به Pantera Capital، یک شرکت سرمایه گذاری دارایی دیجیتال مستقر در ایالات متحده بود . مشخص نیست که ریپل چقدر برای خرید یا ساختار معامله پرداخت کرده است. Bitstamp که در سال 2011 تأسیس شد، یکی از اولین صرافی های ارز دیجیتال بود که تراکنش های دارایی های دیجیتال را ارائه کرد. این شرکت مستقر در لوکزامبورگ به مشتریان در بیش از 100 کشور خدمات ارائه می دهد.

کریپتو Biz نبض هفتگی کسب و کار شما در پشت بلاک چین و ارز دیجیتال است که هر پنجشنبه مستقیماً به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس