کوین اولری اتهامات جنایی را برای بایننس رد نمی کند

کوین اولری در مصاحبه ای با کوین تلگراف گفت که احتمال اتهامات جدی تری علیه بایننس و مدیر عامل آن، چانگ پنگ ژائو را رد نمی کند.

کوین اولری گفت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار برخی اتهامات “جدی” را در سند اتهام 136 صفحه ای که آژانس علیه بایننس در 5 ژوئن صادر کرد، مطرح کرد و در مصاحبه ای به کوین تلگراف گفت که معتقد است چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت، در شرایط “سختی قرار دارد”. ” نقطه

اولری، یک سرمایه‌دار خطرپذیر و شخصیت CNBC که بیشتر با نام «آقای. شگفت انگیز،» یک سرمایه گذار در صرافی ارزهای دیجیتال FTX بود قبل از فروپاشی نوامبر آن، و در مورد آن باز شده است از دست دادن 15 میلیون دلار از کنسرت او به عنوان سخنگوی شرکت.

برخی ناظران شکست FTX را به مجموعه ای از رویدادها نسبت می دهند که به دنبال تبادل نظر در توییتر بین بنیانگذار و مدیر عامل 31 ساله آن، سم بنکمن فرید، و مدیر عامل بایننس، چانگپنگ “CZ” ژائو – که در بحبوحه ریزش FTX به طور خلاصه پیشنهاد کرد که او آماده بود تا شرکت را نجات دهد. اما او به سرعت امکان ارائه یک پیشنهاد را رد کرد، با ناراحتی Bankman-Fried – و، شاید، به حساب بانکی O’Leary.

با این وجود، اولری گفت که نسبت به CZ 46 ساله ابراز همدردی می کند، کسی که SEC او را با این اتهامات مبنی بر سوء استفاده از وجوه مشتریان با انتقال آنها بین نهادهای تحت کنترل خود مورد هدف قرار داده است – از جمله 20 میلیارد دلار بین بایننس و شرکتی به نام Merit Peak. .

اولری گفت: «آنها شخصاً به دنبال CZ هستند. “این سخت است. منظورم این است که شما باید کمی نسبت به او دلسوزی داشته باشید.»

کوین تلگراف: سرمایه گذاران باید از این دعوا چه نظری داشته باشند؟ آیا بازار را فلج می کند؟ آیا رگولاتورها موردی دارند؟

کوین اولری: اگر به این فکر می‌کنید که چرا بازار کریپتو «گیر کرده»، چرا پیشرفت نمی‌کند، به این دلیل است که پول جدیدی وارد آن نمی‌شود. سرمایه نهادی وجود ندارد […] و بنابراین، وقتی شاهد سیل دائمی دعوی حقوقی علیه مبادلات و اتهامات تنظیم‌کننده هستید – این فقط پول سازمانی را می‌ترساند.

فکر می‌کنم همه، علاوه بر خود تنظیم‌کننده‌ها – و قانون‌گذاران و قانون‌گذاران، متوجه این موضوع شده‌اند. آنها از طبیعت سرکش این فضا خسته شده اند. آن‌ها از برگزاری جلسات رسیدگی خسته شده‌اند که پسر بعدی با ۶ میلیارد دلار منفجر می‌شود. حوزه انتخابیه آنها دیوانه است. آنها فقط از آن خسته شده اند.

در تپه اصلاً حمایت عاطفی وجود ندارد [for crypto] دیگر، زیرا زمانی که نوپا بود در صنعت، وعده‌های زیادی وجود داشت – اما اکنون این فقط تقلب است، و اکنون فقط شفافیت و عدم شفافیت و اتهامات مربوط به ترکیب حساب‌های مشتری و همه این موارد است. این در حال گرفتن ارز دیجیتال “Mr. شگفت انگیز» سه سال، و بنابراین همه از آن خسته شده اند. آنها می خواهند صفحه را تغییر دهند. اکنون هر چند ماه یک بار شاهد پخش این فیلم هستیم.

مربوط: نتیجه پیگرد قانونی SBF می تواند تعیین کند که IRS چگونه با ضررهای FTX شما برخورد می کند

بنابراین، اگر مالی آخرین کفشی است که رها می شود، همینطور باشد. بیایید آن را به پایان برسانیم، و می توانیم از نو شروع کنیم. من فکر می‌کنم امروز در بازار نهادی یک اهنگ واقعی در مورد ورق زدن وجود دارد. اگر باید چند نفر از اپراتورهای سرکش را قربانی کنید، اگر قرار است این افراد متهم شوند و باید مورد دعوا قرار بگیرند، همینطور باشد. یعنی باید ادامه بدیم

CT: ما شاهد اتهامات زیادی علیه بایننس هستیم که مشابه آن ها علیه FTX از نظر حجم معاملات تولید است که مشتریان VIP را تشویق به دور زدن می کند. نیازهای مشتری خود را بشناسید با VPN ها و انتقال وجوه مشتریان به مبلغ 20 میلیارد دلار به نهاد دیگری به نام Merit Peak. و افسر ارشد انطباق آن حتی در یک مقطع – به گفته کمیسیون SEC – گفت که “به عنوان یک بورس اوراق بهادار بدون مجوز در ایالات متحده فعالیت می کند.” به نظر شما احتمال اتهامات جنایی از این موضوع چقدر است؟

KO: ناشناخته است اما شما قبلا این فیلم را دیده اید. همین نوامبر گذشته، شما این فیلم را دیدید – آنها آن را صدا زدند روز FTX. این هست FTX II. یعنی من نمی دانم. هیچکس نمیداند. همه اینها حدس و گمان است، اما اینها اتهامات جدی هستند و تعداد زیادی از آنها وجود دارد. اگر هر یک از این ادعاها درست باشد، مکان بسیار دشواری است.

به علاوه، آنها شخصاً دنبال CZ هستند. این سخت است. منظورم این است که باید کمی به او دلسوزی کرد. او بنیانگذار بزرگترین صرافی جهان است. اما من فکر می‌کنم در شرایطی که تنظیم‌کننده شماره 1 روی زمین این اتهامات را مطرح کرده و این اتهامات را مطرح کرده است، او با کمبود اکسیژن رو به رو خواهد شد. این وضعیت خوبی نیست. اینجا خبر خوبی نیست نمی‌دانم چگونه کسی می‌تواند از این موضوع خبر خوبی بدهد.

CT: دو جزء در مورد وجود دارد. بدیهی است که یکی ادعای سوء رفتار است. دومی عنصر اساسی‌تر مورد نیاز برای SEC برای پیگیری پرونده است – این ایده که بایننس یک کارگزار-معامله و آژانس تسویه اوراق بهادار است. برای این منظور، ادعا شد که برخی از ارزهای دیجیتال بزرگ مانند Cardano’s ADA، Solana’s SOL و Algorand’s ALGO، اوراق بهادار هستند. در مورد آن و آینده هر چیزی غیر از بیت کوین و اتر چه احساسی دارید؟ آیا در این مرحله روی آنها سرمایه گذاری می کنید؟

مربوط: وقتی جنسیس در شعله های آتش فرو می رود، بری سیلبرت ساکت می ماند

KO: آره. این تز سرمایه گذاری من در مورد ارزهای دیجیتال را تغییر نمی دهد. در واقع، این من را تشویق می‌کند که از نظر دریافت مقررات و دستیابی به زیرساخت‌ها برای ثبیت آن با خدمات مالی جهان، زودتر به نقطه پایانی خواهیم رسید. به نظر من این یک پیشرفت بسیار دلگرم کننده است زیرا ما واقعاً باید ورق را برگردانیم. چندین بار گفته ام اما من یک سرمایه گذار در Polygon هستم. من یک سرمایه گذار در Mysten هستم [Labs] و [its token] سوئی. من یک سرمایه گذار در بیت کوین و اتریوم و بسیاری دیگر هستم.

من فکر می کنم وعده اصلاح خدمات مالی بسیار جذاب است و پتانسیل بالایی دارد. من یک سرمایه گذار در Circle و کاربر آن هستم. اینها همه پیشرفت های خوبی هستند. چیزی که ما را عقب نگه می دارد، اپراتورهای سرکش و همه این اتهامات عدم شفافیت است. […] این اتهامات، صادقانه با شما – این خسته کننده است. منظورم این است که خسته کننده است.

من از آن خسته شده ام. من فکر می کنم بیشتر سرمایه گذاران نهادی از آن خسته شده اند. این فقط خسته کننده است و من می خواهم اکنون چیز دیگری ببینم. و بنابراین، اگر باید چند پیشگام را قربانی کنیم، چه کسی اهمیت می دهد؟ یعنی اینطور نیست که آنها این آمدن را ندیده باشند. منظورم این است که واضح است که اینجا چه اتفاقی می افتد. و من فکر می کنم، در این مرحله، اجازه دهید حرکت کنیم.

CT: آیا بین پرونده SEC علیه Coinbase و پرونده آن علیه Binance تفاوتی می بینید؟

KO: اتهامات متفاوت است. کوین بیس وضعیت متفاوتی دارد. این یک شرکت سهامی عام است. ارزش بازار آن از بین رفت [by the SEC suit]و به نظر می‌رسد که مدیریت آنجا می‌خواهد بارها و بارها و بارها و بارها مسئولیت SEC را بر عهده بگیرد.

من فکر می کنم در این مرحله، اگر سهامدار آن شرکت هستید، ممکن است بخواهید تغییراتی ایجاد کنید. من فکر نمی کنم این به عنوان یک استراتژی کار کند. […] من به تیم مدیریتی آنجا خوشبین نیستم.

من فکر می کنم که بادهای تغییر در اتاق هیئت مدیره خواهد وزید و احتمالاً این چیز خوبی است. من فکر می کنم سرمایه گذاران با این کار تمام شده اند. زمانی فرا می رسد که شما فقط باید متوجه شوید که سر خود را به دیوار آجری می کوبید و باید مشکلات خود را با تنظیم کننده خود حل کنید. شما نمی توانید این کار را بارها و بارها انجام دهید. تعریف دیوانگی این است که یک کار را بارها و بارها و بارها انجام دهید و انتظار نتیجه متفاوتی داشته باشید. در این مرحله فکر می کنم برای آنها هم تمام شده است.

فکر می کنم باید از بنیانگذاران آن شرکت تشکر کنیم. آنها پیشگام بودند، اما به وضوح بلوغ یا مهارت لازم برای فعالیت در یک محیط تنظیم شده را ندارند. […] من فکر می کنم در این مرحله، آنها باید کاری را انجام دهند.

سی تی: فکر می کنید بعد از این جا برای FTX وجود دارد که به جامعه مودبانه بازگردد یا ظاهری عادی تر داشته باشد؟

KO: خب، روایت FTX این است که در مرحله بهبودی است. ظاهراً از 8 میلیارد دلار 7.2 میلیارد دلار وجود دارد [that’s] پیدا شد. این خیلی دلگرم کننده است. و بنابراین من فکر می کنم که ما می خواهیم روند توزیع آن را بین سهامداران و صاحبان حساب و هر چیز دیگری طی کنیم.

KO: فکر می‌کنم، می‌دانید، سؤال مربوط به ادعاهای مربوط به افزایش ارزش سهام که در جلسات سنا مطرح شد … این گمانه‌زنی – و من یکی از افرادی هستم که آن را حدس زدم – آیا بایننس عمداً FTX را با حذف آنها ورشکست کرد. ترازنامه 2 میلیارد دلاری پول نقد ایالات متحده و 580 میلیون توکن FTT تا رقیب خود را از تجارت خارج کنند تا بتوانند انحصار جهانی شوند؟ این یک سناریو است. کی میدونه درسته؟ اما من حدس می زنم در تحت تاثیر قرار دادن این اتهامات و رفتن به کشف، ما چیزهای زیادی یاد خواهیم گرفت.

اما باز هم گذشته است. منظورم این است که، شما باید به این فکر کنید، خوب، این موضوع ادامه خواهد داشت و هر اتفاقی بیفتد، امور مالی اتفاق می افتد، اما این آینده نیست. این آینده نیست. آینده نویدهای بزرگی دارد. من شروع به سرمایه گذاری در صرافی های تنظیم شده در سراسر جهان خواهم کرد زیرا همه این حساب ها باید به جایی بروند و آنها می خواهند به جایی بروند که در آن اجازه وجود داشته باشند بدون اینکه دائماً توسط تنظیم کننده ها تهدید شوند.

من قبلاً در WonderFi up در کانادا سرمایه گذاری کرده ام، آن Bitbuy است. من در حال بررسی یک معامله در ابوظبی هستم. من در لندن نگاه می کنم. بسیاری از صرافی‌های تنظیم‌شده وجود دارند که هرگز فرصتی برای کسب درآمد نداشتند، زیرا توسط غول‌های جهانی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که هیچ قانون و مقررات و هزینه‌ای برای رعایت آنها نداشتند. که اکنون در حال تغییر است. فکر کنم جالب باشه من فکر می کنم خواهید دید که در 24 ماه، ارزش این مبادلات شروع به بالا رفتن خواهد کرد.

این مصاحبه برای طولانی بودن و وضوح خلاصه شده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس