دیدگاه قابل توجهی که اخیراً از بنیانگذاران Glassnode، یان هاپل و یان المان، Negentropic در X آمده است، که اخیراً به اشتراک گذاشته اند. بینش به پویایی قیمت بیت کوین قابل ذکر است، تحلیلگران نقدینگی را به عنوان یک عامل مهم برای مسیر قیمت بیت کوین برجسته کردند.

بازار بیت کوین در آستانه افزایش نوسانات

Negentropic فاش کرد که صعود اخیر بیت کوین به بالای 42200 دلار، استخر نقدینگی قابل توجهی را برای موقعیت های خرید ایجاد کرده است که با یک “انگیزه خنثی” در بازار مشخص شده است.

این روند نشان می دهد که بیت کوین قصد دارد پل ارتباطی را برقرار کند شکاف نقدینگی بالاتر از مرز 42000 دلار، که به نوسانات بالقوه و تغییرات قابل توجه بازار اشاره دارد.

تا کنون، حدود 659 میلیون دلار انحلال صورت گرفته است، که باعث شد Negentropic پیش بینی کند که ادامه حرکت صعودی می تواند باعث انحلال هایی به ارزش 1 میلیارد دلار در موقعیت های فروش شود.

این سناریو می‌تواند از طریق یک «فشار کوتاه»، یک افزایش سریع قیمت که فروشندگان کوتاه‌مدت را مجبور به خروج از موقعیت‌های خود می‌کند، جهش بازار را تسریع کند. چنین تحرکاتی در بازار اغلب منجر به تغییرات چشمگیر می شود و زمینه مناسبی را برای رشد بیت کوین فراهم می کند.

در همین حال، در یک پست Negentropic که هفته گذشته آپلود شد، نقدینگی رو به رشد در بازار کریپتو را به تلاش های چین برای ایجاد ثبات در بازارهای خود با تزریق نقدینگی قابل توجه مرتبط دانست. به گفته یکی از بنیانگذاران Glassnode، این توسعه می تواند به عنوان یک کاتالیزور مهم برای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و بازارهای سهام در نیمه اول سال 2024 عمل کند.

این دیدگاه با بهبود بازار گسترده تراز آنجایی که بیت کوین به دنبال کاهش فشار فروش، به ویژه از طرف Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) نشانه هایی از تجدید حیات را نشان می دهد.

بیت کوین به قیمت 43166 دلار معامله می شود که در هفته گذشته 6 درصد رشد داشته است. با این حال، با وجود این افزایش، حجم معاملات روزانه این دارایی کاهش یافته است و از 26 میلیارد دلار در دوشنبه گذشته به 14 میلیارد دلار امروز کاهش یافته است که نشان دهنده جو محتاطانه بازار است.

قیمت بیت کوین در نمودار 4 ساعته در حال حرکت است. منبع: BTC/USDT در TradingView.com

سیگنال های صعودی BTC تقویت می شوند

در میان این تحولات بازار، صعودی پیش بینی ها به ظهور ادامه دهند. Jelle، تحلیلگر کریپتو، اخیراً پیشنهاد کرده است که با بازگشت بیت کوین به سطح 42000 دلار، ممکن است “زمان آن رسیده باشد که یک بار دیگر بر روی طولانی مدت تمرکز کنیم.”

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر و کارشناس برجسته ارز دیجیتال، با تکرار این احساس، در جدیدترین ویدئوی یوتیوب خود ابراز خوش بینی کرد. او استدلال کرد که اصلاح قیمت اخیر در بیت کوین ممکن است به نتیجه رسیده باشد.

تجزیه و تحلیل نمودار علی علاوه بر حمایت از احساسات صعودی، افزایش دارندگان بیت کوین بزرگ را نشان می دهد. یک اکنون 46 نهاد دیگر دارای 1000 بیت کوین یا بیشتر هستند، تنها در دو هفته 3 درصد افزایش یافته است.

تصویر برجسته از Unsplash، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر