• Fanzee برای تکامل اکوسیستم هواداران ورزشی خود 2 میلیون دلار جمع آوری کرده است.
  • مجموعه ای از سرمایه گذاران بلاک چین در دور خصوصی شرکت کردند.
  • این پلتفرم به باشگاه های ورزشی کمک می کند تا روابط خود را با هواداران تقویت کرده و درآمد را افزایش دهند.

پلت فرم تعامل طرفداران مبتنی بر TON فنزی 2 میلیون دلار برای تکامل اکوسیستم هواداران ورزشی خود جمع آوری کرده است. این بودجه به استارتاپ کمک می کند تا از طریق مجموعه ای از برنامه های جدید که تجربیات به یاد ماندنی را پرورش می دهد، روابط نزدیک تری بین باشگاه های ورزشی و طرفداران ایجاد کند. این به نوبه خود به تثبیت Fanzee به عنوان پلت فرم برجسته تعامل طرفداران ورزشی در صنعت کمک می کند.

مجموعه ای از سرمایه گذاران بلاک چین در دور خصوصی و همچنین چندین سرمایه گذار فرشته قابل توجه شرکت کردند. TONcoin.fund، یک صندوق 250 میلیون دلاری که در تیم‌هایی که بر روی اکوسیستم TON ایجاد می‌کنند سرمایه‌گذاری می‌کند، در کنار استودیوی مخاطره‌آمیز First Stage Labs این دور را رهبری کرد. سایر سرمایه گذاران عبارتند از MEXC Pioneer، KuCoin Ventures، Huobi Incubator، vlg.digital، 3Commas، Orbs.com، و Hexit.capital، بخشی از گروه Hemma مستقر در سوئیس.

Fanzee با استفاده از نوآوری‌های بلاک چین مانند توکن‌سازی، به باشگاه‌های ورزشی کمک می‌کند تا روابط خود را با طرفداران تقویت کرده و درآمد را افزایش دهند. از طریق رسانه‌هایی مانند آزمون‌ها، بازی‌ها و پازل‌ها، Fanzee برنامه‌های وفاداری را بازی می‌کند و در عین حال جریان‌های درآمد جدیدی را باز می‌کند. همچنین باشگاه‌ها را در فرآیند دیجیتالی‌سازی راهنمایی می‌کند و به آنها کمک می‌کند محصولات و خدمات جدیدی اضافه کنند که ارزش افزوده و مشارکت طرفداران را تقویت می‌کند.

مدیر عامل Fanzee گفت: “این یک افتخار است که توسط برخی از باهوش ترین ذهن ها در جنبش وب 3 حمایت می شویم، زیرا ما بر اساس اکوسیستم TON ایجاد می کنیم که ارزش بسیار زیادی را برای میلیون ها طرفدار ورزش از طریق دارایی های دیجیتال مبتنی بر ابزار ارائه می دهد.” آجی جوجو.

جوجو اضافه کرد: «ما بسیار هیجان زده هستیم که فصل بعدی سفر خود را برای تجسم مجدد مشارکت هواداران در ورزش و سرگرمی آغاز می کنیم. زمان هیجان انگیزی است که در خط مقدم نوآوری در تلاقی ورزش و فناوری بلاک چین قرار بگیریم، جایی که ارزش‌های ما برای محصول بودن و طرفدار بودن، از طریق آن می درخشد.

مارک چادویک، سرپرست تیم گفت: “ما واقعاً معتقدیم که Fanzee می تواند یک تغییر دهنده بازی برای سازمان های ورزشی باشد، زیرا تمرکز آنها بر این است که طرفداران ورزش را در خط مقدم بازی قرار دهند و با آنها تعامل داشته باشند به گونه ای که قبلاً ممکن نبوده است.” تلاش در TONcoin.fund. برخی از هواداران به اندازه کافی خوش شانس هستند که در طول فصل باشگاه خود را در خانه و خارج از خانه دنبال می کنند. اما برای بسیاری، به دلیل محدودیت های جغرافیایی یا مالی، این امکان پذیر نیست. پلتفرم Fanzee با مکانیزم گیمیفیکیشن خود ارزش واقعی برای سازمان های ورزشی و طرفداران آنها ایجاد خواهد کرد.

Fanzee چندین مکانیک گیمیفیکیشن پیشرفته را به کار می گیرد که به آنها کمک می کند فناوری بلاک چین. اینها شامل مجموعه‌های دیجیتال، آزمون‌های مبتنی بر جوایز، بازی‌های مدیریت فانتزی، Fanz Leaderboard (کلوپی و جهانی)، توکن‌های باشگاه و بلیت‌های NFT هستند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر