آخرین راه‌اندازی مجموعه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به نام ببرهای مرسوم، 
امروز به‌عنوان رویکردی منحصربه‌فرد با ترکیب تصاویر دیجیتالی ثابت سنتی، نمایش‌های سه‌بعدی و ویدیوهای واقعیت افزوده تعاملی (AR) معرفی شد که به مالک امکان آموزش مجازی را می‌دهد. ببرها برای انجام حقه 
توانایی تعامل مستقیم با ویدیوهای مجازی یادگیری ماشینی خلاقیت ببرها قبلاً در یک دارایی NFT دیده نشده بود.

مجموعه‌های اخیر مانند Axie Infinity، Bored Ape Yacht Club، CryptoPunks و سایرین 
میلیون‌ها نفر فروخته‌اند ، اما ببرهای مرسوم، اولین مجموعه NFT است که تلاش می‌کند هم قدردانی غیرفعال از آثار هنری NFT را ایجاد کند و هم فعالانه به آن کمک کند تا مهارت‌های مختلف را بیاموزد. 
این می‌تواند گام مهمی در جهت برنامه‌نویسی NFT در آینده با قابلیت‌های هوش مصنوعی و شناسایی مالک باشد که «اثر هنری» را قادر می‌سازد تا چاپ، تعامل، و به طور بالقوه با خریداران ارتباط برقرار کند. 
عناصر برجسته این راه اندازی NFT آینده، همانطور که در بیانیه مطبوعاتی آن ذکر شده است، عبارتند از:  

یک تجربه هنری غنی از نظر گرافیکی
ارتقا به یک تجربه سه بعدی. 
ببرهای مد روز تقویت شده که می توانند برای پیروی از دستورات آموزش ببینند
مکان یابی ببرها در شهرهای مختلف برای داشتن آنها
تجربه شخصی غنی از برنامه تلفن همراه
رنتیشن های مختلف تصاویر NFT ببر مرسوم، مد روز
تصویر از طریق 
trendytigers.io

سازندگان Trendy Tigers این راه‌اندازی را به‌عنوان «سطح بعدی غنای دیجیتالی که در کل تجربه ترکیب شده است» قرار می‌دهند، که ممکن است این‌طور باشد یا نباشد، اما یک جایگزین منحصربه‌فرد در میان سیل رو به رشد ارائه‌های به ظاهر مشابه NFT ارائه می‌کند.  
حجم فروش NFT 
در سه ماهه سوم سال 2021 به 
10.7 میلیارد دلار افزایش یافت که 
بیش از هشت برابر نسبت به سه ماهه قبل بود، زیرا جنون برای دارایی های کریپتو به بالاترین حد خود رسید.
«قالب کردن ببرهای مد روز در بلاک چین اتریوم بلیت ورود به دنیای جنگل است که در آن همه حیوانات برای همیشه با انسان ها زندگی خواهند کرد. 
در این بیانیه مطبوعاتی آمده است: در اینجا، مالکان به یک جامعه پر جنب و جوش از افراد همفکری می پیوندند که به یک زبان صحبت می کنند، دارای کالاهای منحصر به فرد و امتیازات در دنیای واقعی و Metaverse هستند.
وب سایت آن بیان می کند که مجموعه پایه دارای 9999 تصویر دو بعدی مانند آنچه در بالا ارائه شده است، همچنین دارای نمونه هایی از نسخه های AR فعال است. 
پیش فروش محدودی از اقلام منتخب از این مجموعه NFT در تاریخ 16 نوامبر 2021، ساعت 9 صبح به وقت PST در وب سایت TrendyTigers.io انجام خواهد شد.
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
منبع