تا سال جدید کمی بیش از یک هفته باقی مانده است، بنابراین مردم در سرتاسر جهان کریپتو در حال فکر کردن هستند که سال 2022 چه چیزی را برای صنعت کریپتو و جهان به ارمغان خواهد آورد.

آرزو کنید: تصمیمات سال نو از سوی صاحبان صنعت کریپتو
با نزدیک شدن به سال جدید، مردم به این فکر می کنند که چه کاری می توانند انجام دهند تا سال 2022 حتی بهتر از سال 2021 باشد. با توجه به انتظارات زیادی که سیاست گذاران دولت و اقدامات بازار برای ارزهای دیجیتال در سال آینده دارند، جای تعجب نیست که برخی در صنعت کریپتو این کار را انجام دهند. قطعنامه های بلندپروازانه برای سال جدید با چگونگی کمک به شکل دادن به صنعت برای بهتر شدن.
دولت های ملی اقداماتی را برای افزایش پذیرش جهانی فناوری بلاک چین تا پایان سال 2021 انجام داده اند. در اواخر سال، دولت هایی از 
استرالیا ، 
قزاقستان ، 
برزیل  و 
شرق کارائیب برنامه های خود را در مورد ارزهای دیجیتال بانک مرکزی راه اندازی کردند یا به اطلاع عموم رساندند. (CBDCs). 
سنای ایالات متحده 
در ماه دسامبر 
شهادت‌های مدیران شرکت‌های رمزنگاری را شنید و دولت تایلند متعهد شد که تا 
سال 2022 
یک چارچوب نظارتی برای رمزارزها صادر کند .در مورد بازار صعودی، هیچ کس واقعاً نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد. 
برخی تحلیلگران بر این باورند که چرخه چهار ساله 
بازار شکسته شده است ، که نشان می دهد 
روند صعودی تا سال 2022 ادامه خواهد داشت. با این حال، سیگنال های نزولی علیرغم قدرت اتر ( 
ETH ) و آلت کوین ها باقی می مانند و دلیل قوی تری برای این استدلال است که زمان،  
همه چیز متفاوت است .
چندین شرکت کننده در صنعت نظرات خود را در مورد تصمیمات سال نو خود با Cointelegraph در میان گذاشتند. 
آنها از آموزش و الهام گرفته تا نگرانی های مراقبت های بهداشتی را شامل می شوند. 
آنها حتی ایده های تولید ناخالص داخلی فراجهانی جهانی را مطرح کردند.
بابی اونگ، کوین گکو
بابی اونگ، یکی از بنیانگذاران CoinGecko نیز تصمیمات خود را برای سال جدید به اشتراک گذاشت. 
مانند سایرین در صنعت، اونگ احساس می‌کند که آموزش یکی از کلیدهای پذیرش رمزنگاری است. 
او به کوین تلگراف گفت که بزرگترین آرزویش این است که ببیند صنعت از آموزش برای کمک به کاربران برای حفظ امنیت دارایی های دیجیتال خود استفاده می کند.
نگرانی های او در مورد امنیت کاربر با توجه به اینکه تاکنون در دسامبر 2021 بیش از 149 میلیون دلار ضرر به دلیل نقض امنیت در 
Grim Finance ، Badger DAO، 
MonoX ، 
Visor Finance  و 
AscendEX داشته است، 
دارای ارزش واقعی است . 
در زمان انتشار، هنوز حدود یک هفته از این ماه باقی مانده است تا سایر تخلفات فاش شود. 
اونگ گفت:
“امیدوارم در سال 2022 شاهد آموزش افراد بیشتری در مورد امنیت کریپتو باشم. تعداد زیادی از کاربران جدید ارزهای دیجیتال و NFT ها را به دلیل اقدامات امنیتی بد از دست داده اند و امیدوارم پروژه ها و شرکت های بیشتری به کاربران خود در مورد بهترین شیوه ها آموزش دهند.”
او در ادامه درباره اینکه چگونه معتقد است کاربران رمزارز – چه جدید و چه با تجربه – نیاز به دسترسی به اطلاعات و آموزش دارند ادامه داد: “انگیزه ما در انجام این کار این است که به کاربران کمک کنیم دنیای کریپتو را درک کنند و ما این دیدگاه را داریم. که هر چیزی که بتوان توکنیزه کرد، توکنیزه خواهد شد.»
یات سیو، برندهای انیموکا
یکی از بنیانگذاران و رئیس انیموکا، یات سیو، هدف خود را برای بلوغ جایگاه متاورس در سال 2022 بیان کرد. اهداف عالی او برای سال جدید شامل آوردن متاورس ها به مقیاس جهانی از شناخت است که می تواند 
پیامدهای تکاملی برای بازار توکن غیرقابل تعویض یا NFT داشته باشد. همچنین.
شاید بتوان با اطمینان گفت که متاورس به لطف 
مارک زاکربرگ و متا، بیشتر از همیشه به پذیرش جریان اصلی نزدیک شده است 

Siu و Animoca، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در NFT و فضای متاورس، روی گسترش مداوم این بازارها حساب می‌کنند.
انیموکا سال 2021 فوق العاده ای داشت، به خصوص در چند ماه آخر سال که این شرکت 
ارزش خزانه خود را پنج برابر کرد از 2.9 میلیارد دلار در سپتامبر به 15.9 میلیارد دلار تا پایان نوامبر. 
Animoca به عنوان آخرین برنده جایزه فناوری سریع Deloitte هنگ کنگ، ممکن است شتاب لازم برای ادامه موفقیت خود در سال 2022 را داشته باشد. سیو گفت که تصمیم سال نو او این بود:
کمک به ایجاد یک متاوره باز با چنین تولید ناخالص داخلی قابل توجهی که متاورژن های بسته به همان شیوه ای که تجارت آزاد اقتصاد جهانی را باز کرد، مجبور به باز شدن می شوند. 
جایی که ما دیگر از نظر دیجیتالی به عنوان «کاربر» تعریف نمی‌شویم، بلکه به عنوان شهروندان فرامتخصص با مالکیت دیجیتال واقعی تعریف می‌شویم.»
پرادیپ گوئل، Solve.Care
در مرحله بعد، پرادیپ گوئل، مدیر عامل پلت فرم مراقبت های بهداشتی مبتنی بر بلاک چین Solve.Care، نظرات خود را در مورد اینکه چه کاری می توان برای بهبود فضای رمزنگاری در سال 2022 انجام داد، به اشتراک گذاشت. حوزه سلامت از راه دور، که Solve.Care یک قدم در آن است، شاهد افزایش 63 برابری در استفاده بود. 
طبق گفته وزارت بهداشت و خدمات انسانی ایالات متحده 
تا سال 2021  
.
به‌ویژه برای بیماران سالمند و آنهایی که تحرک پایینی دارند و نمی‌توانند به راحتی به پزشک مراجعه کنند، خدمات بهداشتی از راه دور در طول 20 ماه گذشته از طریق همه‌گیری COVID-19 گسترش یافته است. 
موقعیت Solve به‌عنوان یک رهبر حوزه سلامت از راه دور به راه‌اندازی صرافی جهانی بهداشت از راه دور و خدمات مختلف دیگر کمک کرد، که گوئل امیدوار است به کاربران کمک کند خدمات بهداشتی مورد نیاز خود را دریافت کنند. 
گوئل به کوین تلگراف گفت:
“آرزوی من این است که در سال 2022، ما شاهد استفاده و پذیرش بیشتر ارزهای دیجیتال، به ویژه برای بخش مراقبت های بهداشتی باشیم. 
نه تنها می‌توان از آن‌ها به عنوان ارز پرداخت استفاده کرد، بلکه می‌توان آن‌ها را طوری برنامه‌ریزی کرد که تعاملات یکپارچه بین ذینفعانی مانند بیماران، ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، سازمان‌های دولتی و شرکت‌های بیمه را ساده‌تر و تسهیل کند.»
جن بواکو، به آزمایشگاه ماه
Jen Buakaew، بنیانگذار شتاب دهنده رشد To the Moon Lab، امیدوار است که سال 2022 فضای کریپتو را برای افراد عادی که می خواهند امکانات آن را کشف کنند، قابل دسترس تر کند. 
در تجربه او در کنفرانس‌های رمزنگاری، بسیاری از مردم از NFT‌هایی که میلیون‌ها دلار به فروش می‌رسند و اصطلاحات فنی که توسط متخصصان صنعت پرتاب می‌شود، گیج می‌شوند. 
او گفت: «این چیزها معمولاً برای مردم معنایی ندارند، علاوه بر این که آنها احساس کنند موفقیت رمزارزها دست نیافتنی است.
به نظر او، افرادی که علاقه مند به پیوستن به صنعت به عنوان تاجر، کارآفرین یا حرفه ای هستند، سیستم حمایتی کافی برای کمک به آنها برای رسیدن به اهداف خود در صورت انتخاب پیوستن به صنعت ندارند. 
این عدم حمایت همان چیزی است که او فکر می کند برخی از افراد را از مشارکت در ورودی ارزشمند خود در وهله اول باز می دارد. 
بواکائو گفت:
تصمیم سال نو من این است که با نشان دادن ساده‌ترین راه‌هایی که می‌توانند از بخشی از اقتصاد غیرمتمرکز سود ببرند، تا جایی که می‌توانم، الهام بخش بسیاری از مردم باشم تا خودشان را وارد ارزهای دیجیتال کنند. 
من می‌خواهم این روایت یا طرز فکر مردم عادی را تغییر دهم، به‌ویژه آن‌هایی که از نظر جمعیتی ضعیف‌تر هستند به «اگر جن می‌تواند این کار را انجام دهد، پس ما هم می‌توانیم».

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع