سهام این شرکت معدنی بر بی پی و گروه بانکی لویدز غلبه کرد و به یکی از سهام هایی تبدیل شد که فعال ترین سهام توسط مشتریان Fidelity در سال 2021 معامله می شود.

بازوی بریتانیایی شرکت خدمات مالی Fidelity Investments گزارش داد که در 12 ماه گذشته، مشتریان بیشترین علاقه را به معامله سهام شرکت استخراج ارز دیجیتال Argo Blockchain داشتند. 
فیدلیتی در گزارشی در روز پنجشنبه اعلام کرد 
که بلاک چین آرگو در سال 2021 در میان 5 سهام برتری که مشتریانش به طور فعال معامله 
کرده اند، 
رتبه سوم را به خود اختصاص داده است – بقیه شامل رولز رویس، مالک خطوط هوایی بین المللی تلفیقی بریتیش ایرویز، غول نفتی BP و گروه بانکی لویدز هستند. 
آرگو، که Fidelity آن را به عنوان یک سهام “روند” توصیف کرد، همچنین در میان سهام معامله شده توسط سرمایه گذاران Self-Invested Personal Pension یا SIPP در رتبه سوم قرار گرفت.
با این حال، شرکت خدمات مالی اشاره کرد که Argo ممکن است در سال آینده به پنج نفر برتر راه پیدا نکند. 
به گفته فیدلیتی، «تازه واردان» این شرکت معدنی را از فهرست فعال ترین سهام معامله شده در دسامبر حذف کردند، از جمله تولیدکننده تست COVID-19 Genedrive، خرده فروش مد سریع Boohoo Group و شرکت مهندسی Smiths Group.
Argo Blockchain یکی از اولین شرکت‌های استخراج کریپتو که در سال 2018 در بورس اوراق بهادار لندن فهرست شد، به طور پیوسته فعالیت‌های خود را گسترش داده است. 
Argo از طریق یک 
فهرست عمومی در Nasdaq در ماه سپتامبر 
برای سرمایه گذاران آمریکایی قابل دسترس تر شد 

علاوه بر این، شرکت در حال حاضر 
ساخت یک مرکز در یک قطعه زمین 320 هکتاری در غرب تگزاس، هدف برای “دسترسی به تا 800 [مگاوات] قدرت الکتریکی” به معدن بیت کوین ( 
BTC ) و cryptocurrencies دیگر.
به روز رسانی هلیوس!


رئیس بخش طراحی و ساخت ما، مت ناکینو، ما را در جریان به‌روزرسانی‌هایی از وضعیت ساخت تاسیسات Helios ما قرار می‌دهد. 
#ARB $ARBK pic.twitter.com/cdzzcd9v4b
— Argo (@ArgoBlockchain) 
20 دسامبر 2021
طبق داده‌های وب‌سایت آن، تأسیسات آرگو در آمریکای شمالی در حال حاضر از ۴۵ مگاوات برق برای تولید بیش از ۱.۶ اگزاهش در ثانیه بیت‌کوین استفاده می‌کنند. 
تا پایان نوامبر، این شرکت 
گزارش داد که 1831 بیت کوین تولید کرده و 2317 بیت کوین یا «معادل بیت کوین» در اختیار داشته است – به ترتیب تقریباً 93 میلیون دلار و 118 میلیون دلار در زمان انتشار.
مطالب مرتبط: استخراج‌های بلاک چین آرگو ۵۹۷ بیت کوین را در سه ماهه سوم ۲۰۲۱ ثبت کردند
سهام آرگو در حال حاضر در بورس لندن با قیمت 130.10 دلار معامله می شود که از زمان رسیدن به بالاترین رقم تاریخ 380.96 دلار در فوریه، بیش از 65 درصد کاهش یافته است.
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع