آیا اکنون که قیمت بیت کوین بالاتر از مقاومت خط روند بلندمدت معامله می شود، خریداران مسئولیت را بر عهده خواهند گرفت؟

گاوهای بیت کوین از عبور بیت کوین از مقاومت بلندمدت خط روند استقبال کردند، اما آیا واقعاً چیزی تغییر کرده است؟

در تاریخ 4 و 5 اکتبر بیت کوین (بیت کوین) یک گام دیگر از مرز 20000 دلار برداشت و قیمت را به بالای یک خط روند نزولی بلندمدت رساند که بسته به سبک تحلیل تکنیکال فرد تا 22 آوریل یا 15 نوامبر ادامه دارد.

ممکن است برخی از معامله گران اکنون که قیمت خارج از خط روند نزولی معامله می شود، کمی جشن بگیرند، اما آیا معیارهای مرتبط یا عوامل کلان به اندازه کافی تغییر کرده اند تا از دیدگاه صعودی قیمت بیت کوین حمایت کنند؟

در واقعیت، قیمت بیت کوین به سادگی با معامله به روشی جانبی که در 114 روز گذشته بین 18500 تا 24500 دلار بوده است، مسیر خود را در خط روند “تثبیت” کرد.

BTC/USDT. منبع: TradingView

از نظر جهت‌گیری، بیت‌کوین و اتر تمایل دارند تا به صورت پشت سر هم با سهام معامله کنند و افزایش قیمت بیت‌کوین در 4 اکتبر به 20,365 دلار رسید، زیرا Dow، S&P 500 و Nasdaq روز را با افزایش 2 تا 3 درصدی بسته‌اند.

همبستگی BTC، ETH و S&P 500. منبع: CoinMetrics

کوین متریکز به عنوان یادآوری این که اقدام کوتاه مدت قیمت لزوماً منعکس کننده تغییر روند بزرگتر نیست، گفت:

“همبستگی بین BTC، ETH و با S&P 500 اخیراً افزایش یافته است زیرا شاخص معیار به 3600 کاهش یافته است که از دسامبر 2020 نقض نشده است.”

علیرغم “رشد همه جانبه” در 4 اکتبر در بازارهای سهام و کریپتو، ترس بزرگتر از تورم سرسام آور جهانی، افزایش نرخ بهره و سایر نگرانی های اقتصادی همچنان اشتهای سرمایه گذاران را برای تعامل با بازارها سرکوب می کند، واقعیتی که به وضوح منعکس شده است. در نتایج Q3

عملکرد دارایی سه ماهه سوم 2022. منبع: CoinMetrics

اوپک در 5 اکتبر اعلام کرد که قصد دارد تولید نفت خود را به میزان 2 میلیون بشکه در روز کاهش دهد که تقریباً معادل 2 درصد تقاضای جهانی نفت است. ذخایر نفت در این اعلامیه افزایش یافتند، اما کاخ سفید احتمالاً نگران است که این کاهش ها مبارزه فدرال رزرو با تورم را پیچیده کند و احتمالاً به افزایش قیمت بنزین کمک کند.

به طور کلی، سرمایه گذاران نهادی مانند CITI و گلدمن ساکس انتظار دارند که نوسانات در بازارهای سهام ادامه یابد، و هر دو اهداف پایان سال خود را برای S&P 500 کاهش داده اند، در حالی که سرمایه گذاران همچنان سال 2023 را کاهش می دهند.

همه گفته‌ها، تورم در سرتاسر جهان همچنان بالاست، انتظارات درآمد شرکت‌ها به سمت نزولی تنظیم می‌شوند و FED با اطمینان در برنامه‌های فعلی خود برای کاهش تورم مصمم به نظر می‌رسد.

هیچکدام از این تحولات برای تقویت احساسات ریسک سرمایه گذاران مفید نیستند و با توجه به همبستگی بیت کوین با بازارهای سهام و حساسیت به جریان اخبار اقتصادی نزولی، بعید به نظر می رسد که شکست BTC از خط روند نزولی نشانه تغییر روند باشد.

توسعه متقاعد کننده تر، شکست محدوده و مجموعه ای از بسته های روزانه بالای 25000 دلار است.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس