در چند هفته گذشته، بلاتکلیفی در بازار ارزهای دیجیتال وجود داشته است، اما این امر مانع از حرکت شرکت‌هایی مانند Dogecoin و XRP نشده است. یکی از قابل توجه ترین تحولات، با این حال، ورود به Toncoin (TON) به 10 ارز دیجیتال برتر تبدیل شد با ارزش بازار، و سپس سقوط Cardano (ADA). پس از این، به نظر می رسد Dogecoin آماده است تا خود را تغییر دهد نقطه XRP در لیست.

Dogecoin در حال آماده شدن برای تصاحب XRP است

دوج کوین در زمانی که بازار ارزهای دیجیتال بلاتکلیف مانده بود عملکرد نسبتاً خوبی داشته است. حتی با وجود اینکه مواقعی قیمت کاهش یافته است، اما توانسته است 0.2 دلار را پس بگیرد، هرچند که اکثریت مقاومت نزولی در این محل قرار دارد.

با این اوصاف، توانایی Dogecoin برای حفظ بیشتر دستاوردهای خود از ماه مارس شاهد افزایش سریع ارزش بازار خود بوده است. از کمتر از 15 میلیارد دلار در ابتدای سال 2024، ارزش بازار میم کوین اکنون به بالای 28.6 میلیارد دلار رسیده است و به طور خطرناکی به ارزش بازار XRP نزدیک شده است.

در زمان نگارش این مقاله، ارزش بازار XRP به 33.9 میلیارد دلار رسیده است که ناشی از کاهش قیمت آن در هفته گذشته است. این بدان معناست که ارزش بازار XRP اکنون تنها 15.6 درصد بیشتر از Dogecoin است، که با توجه به سرعت افزایش قیمت ارزهای دیجیتال، شکاف بسیار کوچکی است.

در این صورت، اگر Dogecoin به عملکرد خوب خود ادامه دهد و XRP نمی تواند ادامه یابد، می تواند به راحتی رتبه ششم لیست را به DOGE از دست بدهد. افزایش 20 درصدی در قیمت DOGE به 0.24 دلار، ارزش بازار آن را به بالای 34 میلیارد دلار می رساند و آن را بالاتر از XRP قرار می دهد. و اگر XRP به کاهش خود ادامه دهد، ممکن است این شکاف در هفته آینده کاهش یابد.

قیمت DOGE پیش بینی می شود که منفجر شود

Dogecoin در حال حاضر دارای یکی از قوی ترین جوامع ارز دیجیتال است و برخی معتقدند حتی قوی تر از ارتش XRP است. DOGE پایه پشتیبانی به دلیل عملکرد بهتر در گذشته تقویت شده است. این پایه پشتیبانی و پذیرش سریع دو مورد از مهمترین عواملی هستند که آینده جالبی را برای میم کوین نوید می دهند.

پیش‌بینی‌های زیادی برای اینکه قیمت آتی DOGE ممکن است کجا باشد، وجود دارد برخی از آنها به 100 دلار می رسد. با این حال، به گفته تحلیلگر ارزهای دیجیتال علی مارتینز، Dogecoin می تواند در این بازار صعودی بسیار خوب عمل کند. تجزیه و تحلیل ارسال شده توسط مارتینز اهداف قیمتی متعدد را نشان می دهد که 12 دلار در بالای آن قرار دارد.

این اهداف، اگر به درستی بازی کنند، انجام خواهند شد شاهد افزایش سریع ارزش بازار DOGE باشیدو اگر XRP برخی از حرکت‌های صعودی را انجام ندهد، به زودی در لیست بزرگترین ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار، پشت سر DOGE قرار خواهد گرفت. اما در حال حاضر، هر دو ارز دیجیتال در جایگاه خود با XRP در جایگاه ششم و Dogecoin در جایگاه هشتم پس از استیبل کوین USDC قرار دارند.

DOGE price recovers from dip | Source: DOGEUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از FinanceBuzz، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر