از زمانی که شبکه اتریوم از مکانیسم اثبات کار (PoW) به مکانیسم اثبات سهام (PoS) منتقل شد، همه نگاه‌ها به شبکه اتریوم معطوف بود. مسلماً، قیمت دارایی دیجیتال آنطور که بسیاری پیش‌بینی کرده بودند پس از به‌روزرسانی خوب عمل نکرده است، اما عملکردهای جدید شبکه همچنان جذاب است. اکنون، اتریوم پس از ارتقا، نقطه عطف دیگری را رقم زده است که بزرگترین روز رشد تا کنون در سال 2022 ثبت شده است.

رشد در استروئیدها

از زمان تکمیل ادغام، فعالیت در بلاک چین اتریوم بیشتر شده است. افزایش مداوم به طور ناخواسته منجر به بالاترین روز رشد ثبت شده برای اتریوم در سال 2022 شده بود. بالاترین رقم قبلی در سال در ابتدای ژانویه بازگشته بود، اما اعداد ثبت شده در روز شنبه، 8 اکتبر، عملاً 3 ژانویه را شکست دادند. شماره.

شرکت تجزیه و تحلیل داده های زنجیره ای، Santiment، گفت که در 8 اکتبر، در مجموع 135780 آدرس جدید اتریوم ایجاد شد. این 11.1 درصد بیشتر از اعداد ژانویه بود و اکنون بالاترین رکورد جدید برای شبکه در سال 2022 است.

شاید حتی جالب‌تر از خود رشد شبکه، پروژه‌ای باشد که برای آن اعتبار داده می‌شود. توکن جدیدی به نام Xen که توسط یکی از کارمندان سابق گوگل ایجاد شده بود، با یک ویژگی جدید راه اندازی شد. به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند توکن های خود را برش دهند. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که کیف پول‌های جدید از مزیت عرضه توکن استفاده می‌کنند و توکن‌های Xen را که بیش از 400000 تا کنون ساخته شده‌اند، ضرب می‌کنند.

ETH price trending above $1,300 | Source: ETHUSD on TradingView.com

آیا قیمت اتریوم (ETH) افزایش خواهد یافت؟

چنین رشد قابل توجهی در مدت زمان کوتاه همیشه به سمت یک گرایش صعودی برای هر دارایی دیجیتال کار می کند. برای اتریوم، این رشد جدید قطعاً می تواند منجر به شکست قیمت شود. این احتمالاً یک بار دیگر قیمت ارز دیجیتال را به بالای 1500 دلار خواهد رساند و ماهیت تورم زدایی انتشار ETH از این امر پشتیبانی می کند.

با راه اندازی Xen، حدود 42 درصد از کل هزینه های شبکه را به خود اختصاص داده است. با سوزاندن بیش از 163 ETH در 24 ساعت، انتشار ETH کاهش قیمت داشت و اتریوم کمتری وارد گردش می شد. اگر عرضه همچنان به کاهش خود ادامه دهد، ممکن است یک شکست برای ETH اتفاق بیفتد.

با این حال، همچنین مهم است که به خاطر داشته باشید که بیشتر اوقات، قیمت اتریوم به شدت از بیت کوین پیروی می کند. از آنجایی که بیت کوین هیچ نشانه ای از شکست را نشان نداده است، هر گونه احتمال افزایش ETH را مختل می کند و احتمالاً رشد آن را متوقف می کند. بنابراین، در حالی که رویدادهای کنونی ممکن است به یک شکست برای دومین ارز دیجیتال بزرگ اشاره کند، اما همچنان منتظر بیت کوین است تا راه را پیشروی کند.

Featured image from کریپتو News, chart from TradingView.com

دنبال کردن بهترین Owie در توییتر برای بینش های بازار، به روز رسانی ها، و گاه به گاه توییت های خنده دار…

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر