داده ها نشان می دهد که اتریوم باز علاقه اخیراً در سطوح نسبتاً پایینی معامله شده است. این چیزی است که می تواند برای قیمت دارایی معنی داشته باشد.

علاقه باز اتریوم از زمان سقوط خود به سمتی حرکت کرده است

همانطور که توسط یک تحلیلگر در کریپتوQuant Quicktake توضیح داده شده است پست، ETH Open Interest اخیراً مسیری مشابه قیمت ارز دیجیتال را دنبال کرده است. “علاقه بازدر اینجا به تعداد کل قراردادهای مرتبط با مشتقات باز برای اتریوم در همه صرافی ها اشاره دارد.

وقتی ارزش این معیار افزایش می یابد، به این معنی است که سرمایه گذاران در حال حاضر موقعیت های جدیدی را در این پلتفرم ها باز می کنند. به طور کلی، این نوع روند منجر به افزایش اهرم کل بازار می شود، بنابراین قیمت دارایی می تواند نوسانات بیشتری پیدا کند.

از سوی دیگر، کاهش شاخص به این معنی است که سرمایه گذاران یا به میل خود موقعیت های خود را می بندند یا به اجبار توسط پلت فرم خود نقد می شوند. چنین کاهشی ممکن است با اقدامات خشونت آمیز قیمت همراه باشد، اما پس از پایان افت، به دلیل کاهش اهرم، بازار می تواند ثبات بیشتری پیدا کند.

حال، در اینجا نموداری وجود دارد که روند بهره باز اتریوم را در چند ماه گذشته نشان می دهد:

The value of the metric appears to have witnessed a sharp plunge recently | Source: کریپتوQuant

همانطور که در نمودار بالا نشان داده شده است، Ethereum Open Interest پیشتر در کنار قیمت دارایی افت شدیدی را ثبت کرده است. افت در متریک به طور طبیعی ناشی از غرق شدن دارندگان قراردادهای طولانی در کاهش قیمت بود.

از آنجایی که قیمت از زمان کاهش، عمدتاً به صورت جانبی تثبیت شده است، ارزش بهره باز نیز افزایش یافته است. یادداشت های کمی،

این همسویی نشان دهنده کاهش فعالیت در بازار آتی است. در نتیجه، به نظر می‌رسد که بازار برای احیای مجدد موقعیت‌های خرید یا فروش آماده است که به طور بالقوه یک حرکت تازه و تعیین کننده بازار را در هر جهت آغاز می‌کند.

یکی دیگر از شاخص های مربوط به بازار مشتقات که می تواند برای اقدام قیمت آتی اتریوم مرتبط باشد، این است نرخ تامین مالی. این معیار کارمزدهای دوره‌ای را که دارندگان قراردادهای مشتقه در حال حاضر به یکدیگر پرداخت می‌کنند، ردیابی می‌کند.

نرخ‌های مثبت تامین مالی نشان می‌دهد که دارندگان سرمایه‌گذاری بلند مدت، برای حفظ موقعیت‌های خود، به شورت‌ها حق بیمه پرداخت می‌کنند. از این رو، آن احساسات صعودی غالب است. به طور مشابه، مقادیر منفی نشان می دهد که اکثر معامله گران مشتقه دارای احساسات نزولی هستند.

نمودار زیر نشان می دهد که نرخ سرمایه گذاری اتریوم اخیرا قرمز شده است.

نرخ های تامین مالی اتریوم

The data for the ETH funding rates over the last few months | Source: CoinGlass

از نظر تاریخی، احتمال بیشتری وجود دارد که بازار برخلاف نظر اکثریت حرکت کند، بنابراین این واقعیت که نرخ سرمایه منفی شده است ممکن است نشانه خوبی برای احتمال شروع هر گونه روند صعودی بالقوه باشد.

قیمت ETH

اتریوم طی چند روز گذشته به تدریج افزایش یافته است، زیرا قیمت آن اکنون به 3200 دلار رسیده است.

نمودار قیمت اتریوم

Looks like the value of the coin has gone up a bit over the past few days | Source: ETHUSD on TradingView

تصویر برجسته از Kanchanara در Unsplash.com، CoinGlass.com، کریپتوQuant.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر