ارزش بازار کریپتو ATM به ازای هر داده جدید تا سال 2027 به 472 میلیون دلار خواهد رسید

تحقیقات بازار پیش‌بینی می‌کند که ارزش بازار جهانی خودپرداز ارزهای دیجیتال تا سال 2027 به 472 میلیون دلار برسد که ناشی از رشد بازارهای در حال توسعه و پذیرش رو به رشد است.

جهانی ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌شود که بازار خودپرداز طی پنج سال آینده با سرعتی سریع رشد کند، زیرا تحقیقات بازار پیش‌بینی می‌کند این فضا تا سال 2027 به نیم میلیارد دلار برسد.

Research and Markets گزارش جدیدی منتشر کرد که برآوردها نرخ رشد مرکب سالانه 59 درصدی برای صنعت از سال 2022 تا 2027. در حال حاضر بازار خودپرداز ارزهای دیجیتال را 46.4 میلیون دلار ارزیابی می کند و انتظار دارد این ارزش در یک دوره زمانی پنج ساله به 472 میلیون دلار افزایش پیدا کند.

محرک های اصلی رشد پیش بینی شده شامل حواله های رو به رشد و نقل و انتقالات وجوه در کشورهای در حال توسعه، نوسان مقررات پولی و افزایش نصب های خودپرداز ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است.

بینش‌ها با تحلیل کیفی عمیق و داده‌های قابل تأیید برای ایجاد پیش‌بینی‌هایی درباره بازار آدرس‌پذیر هدایت می‌شوند. تحقیقات اولیه شامل مصاحبه ها، نظرسنجی ها و مشاهدات شامل شرکت کنندگان در بازار بود.

مرتبط: دوازده دستگاه خودپرداز بیت کوین در بزرگترین خرده فروش الکترونیک اتحادیه اروپا نصب شده است

این گزارش همچنین به محدودیت‌های رشد می‌پردازد که شامل محیط‌های نظارتی نامشخص در کشورهای مختلف، عدم آموزش و درک فنی از ارزهای دیجیتال است. نگرانی‌های امنیتی و حریم خصوصی و چالش‌های فنی پیرامون مقیاس‌پذیری تأسیسات به‌عنوان موانعی برای رشد شناسایی می‌شوند.

ارائه دهندگان خدمات کریپتو ATM همچنین می توانند از فرصت های رشد قابل توجهی در بازارهای در حال توسعه و پذیرش رو به رشد ارزهای دیجیتال در صنایع مختلف بهره مند شوند.

ایالات متحده بازار قابل توجهی باقی می ماند برای دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال، 88 درصد از نصب‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال در سراسر جهان را تشکیل می‌دهند. در 10 روز اول ژوئیه 2022 حدود 641 دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال راه اندازی شد. کانادا دومین دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال را دارد که آمریکای شمالی را به پرکارترین پذیرنده این سرویس تبدیل کرده است.

رکود کلی در بازارهای ارزهای دیجیتال بر روی عرضه دستگاه‌های خودپرداز ارز دیجیتال جدید تأثیر داشته است، به طوری که نرخ نصب‌های جدید نشان می‌دهد که کاهش مداوم در طول سال 2022.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس