چه زمانی PLC Ultima (PLCU) که ​​در سال 2021 راه اندازی شد و می توانست پیش بینی کند که این سکه جدید با جامعه ای متشکل از بیش از یک میلیون نفر در 120 کشور در سراسر جهان به یکی از با ارزش ترین ارزهای ارز دیجیتال شده جهان تبدیل می شود.

علاوه بر این، سرعتی که PLCU با آن جامعه خود را رشد داد و به این ارزش‌گذاری دست یافت، بسیار چشمگیر است. ظرف شش ماه پس از راه‌اندازی، PLCU با شناخته‌شده‌ترین ارز دیجیتال جهان مطابقت داشت و در کمتر از یک سال، بیت کوین پیشرو را پشت سر گذاشت و بیش از دو برابر ارزش آن شد.

اینکه چگونه PLCU توانست به همه اینها دست یابد تصادفی یا نتیجه یک کمپین بازاریابی هوشمندانه نبود که در فضای مجازی منتشر شد. موفقیت باورنکردنی PLC Ultima به بنیانگذار آن، الکس راینهارت، برمی گردد که رویکرد بسیار متفاوتی را نسبت به صدها پروژه کریپتو دیگر که هر سال راه اندازی می شوند، اتخاذ کرده است.

راه موفقیت

فناوری پشت PLCU مبتنی بر زیرساخت هایی است که تقریباً پنج سال پیش در سوئیس توسعه یافته است. توسعه دهندگان این شرکت از این زیرساخت برای ساخت یک پلتفرم سفارشی استفاده کردند و بیش از ده محصول ارز دیجیتال نوآورانه را مطابق با چشم انداز شرکت توسعه دادند.

برخلاف اکثر سکه‌های موجود برای خرید، PLCU به عنوان وسیله‌ای برای سرمایه‌گذاری ایجاد نشده است که معامله‌گر آن را خریداری کند، روی آن بنشیند و منتظر افزایش ارزش باشد. این سکه برای استفاده ایجاد شده است و چشم انداز و مدل کسب و کار پشت آن کاملاً با هر چیز دیگری متفاوت است.

در مصاحبه اخیر، الکس راینهارت اظهار داشت: «هدف من ایجاد یک اقتصاد واقعی در دنیای ارز دیجیتال از طریق PLC Ultima است. چشم انداز این است که به یک ارز دیجیتال بازار انبوه با بزرگترین پایگاه کاربر در جهان تبدیل شویم.

جامعه قدرت پشت PLCU است، و این آنها هستند که با انجام کارهایی که معمولاً به صورت روزمره انجام می دهند مانند خرید آنلاین، رفتن به فروشگاه های مواد غذایی و راه اندازی انواع مختلف مشاغل خود، رشد و ارزش سکه را هدایت می کنند.

برای حمایت از جامعه، PLCU یک اکوسیستم کامل (یا سیستم ارز دیجیتال) ایجاد کرده است تا زندگی آنها را تا حد امکان آسان کند. محصولات نوآورانه به جامعه این امکان را می دهند که خرید روزانه خود را انجام دهند، کسب و کار خود را اداره کنند یا حتی با ضرب سکه های جدید PLCU درآمد کسب کنند. در واقع، آنها یک اقتصاد خرد با تمام ابزارهایی هستند که نه تنها برای عملکرد بلکه برای پیشرفت به آن نیاز دارند.

بهترین نمونه یکی از این محصولات، کارت نوآورانه PLC است. این یک کارت نقدی دیجیتال فیزیکی است که می‌تواند به صورت آنلاین یا در هر مکانی با پایانه پرداخت الکترونیکی استفاده شود. این کارت دارای داشبورد منحصربه‌فردی است که به کاربران امکان می‌دهد با فیات یا مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال پرداخت کنند.

حفظ جامعه خود نه تنها راضی، بلکه خوشحال، اولویت شماره یک PLC Ultima است زیرا جامعه راهی است که منجر به رشد و موفقیت مداوم PLCU می شود.

یک جامعه در حال گسترش

PLC Ultima رشد مستمر جامعه خود را با ارائه تمام نیازهای جامعه خود و گوش دادن به خواسته ها، نیازها و پیشنهادات آنها برای بهبود فرآیندها تضمین کرده است. این جامعه هستند که در سیستم ارز دیجیتال PLCU زندگی و کار می کنند – بنابراین، بازخورد آنها بسیار ارزشمند است.

با توجه به اینکه جامعه خودش کسب و کار را هدایت می کند، این شرکت معتقد است که این جامعه است که باید از افزایش ارزش PLCU بیشترین سود را ببرد. بنابراین، این شرکت چندین مرحله را برای اطمینان از این اتفاق اجرا کرده است که به جامعه امکان می دهد بیشتر از خود شرکت سود ببرند.

به عنوان مثال، این شرکت هر ماه تولید سکه های جدید را کاهش می دهد و بیش از 50 درصد سکه ها برای یک سال کامل منجمد می شوند. این شرکت همچنین 1٪ از هر تراکنش پردازش شده را می سوزاند و شرکت 100٪ از سکه های خود را می سوزاند تا با جامعه برای نقدینگی رقابت نکند.

با اجرای این مراحل، شرکت اعتماد و اطمینان به سکه ایجاد می کند. علاوه بر این، جامعه برای وفاداری خود احساس قدردانی و پاداش می کند. در نتیجه، خود جامعه به دیگران توصیه می‌کند که به پروژه بپیوندند، که به رشد بیشتر سکه کمک می‌کند. بنابراین، این یک رابطه سودمند متقابل را ارائه می دهد که در آن همه برنده می شوند.

آینده ای با فرصت های نامحدود

داستان موفقیت PLCU ثابت می کند که تفکر خارج از چارچوب و جسارت در مسیری متفاوت می تواند به نتایج مهمی منجر شود. کل صنعت کریپتو هنوز در مراحل اولیه خود است و فناوری و ایده ها هر روز در حال پیشرفت هستند.

بنیانگذار PLC Ultima اخیراً گفت: «من معتقدم که کریپتو از قدرتی به قوت خود ادامه خواهد داد و ما شاهد تحقق فناوری‌ها و برنامه‌های جدیدی خواهیم بود که حتی تصورش را هم نمی‌کردیم. آینده برای من هیجان انگیز به نظر می رسد و من مطمئن هستم که پر از فرصت های جدید بسیاری خواهد بود.

به نوعی هیچ کس نمی توانست پیش بینی کند PLCU ها افزایش باورنکردنی در چنین مدت کوتاهی زمانی که صنعت به سال‌های نوجوانی خود می‌رسد، چه کسی می‌داند چه فرصت‌هایی برای PLC Ultima ارائه می‌شود و این شرکت ممکن است به چه ارتفاعاتی برسد؟

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر