چانگ پنگ ژائو، کارمند سابق مک‌دونالد و مدیر عامل بایننس، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال، ثروتمندترین میلیاردر ارزهای دیجیتال جهان است. دارایی خالص او قابل مقایسه با سرمایه داران برتر فناوری مانند ایلان ماسک، جف بزوس، بیل گیتس، مارک زاکربرگ، لری الیسون و دیگران است.

مدیر عامل بایننس 96 میلیارد دلار ارزش دارد

با توجه به الف گزارش اخیر بلومبرگ، مدیر عامل Binance، دارایی خالص Changpeng Zhao 96 میلیارد دلار است. ثروت ژائو ممکن است حتی بزرگتر باشد، با توجه به اینکه تخمین ثروت دارایی های ارز دیجیتال شخصی او را که شامل بیت کوین و توکن شرکتش می شود، حذف نمی کند. سال گذشته، ارزش بایننس کوین، که معمولا به عنوان BNB شناخته می شود، تقریباً 1300 درصد افزایش یافت.

BNB/USD Surged over 1,300% last year. Source: TradingView

سال گذشته، قیمت از BNB افزایش یافت با نرخی سریعتر از قیمت بیت کوین که حدود 63 درصد افزایش یافت و اتریوم که بیش از 420 درصد افزایش یافت. BNB در ماه می سال گذشته به 675 دلار رسید و در پایان ماه به 261 دلار سقوط کرد.

لری الیسون از اوراکل با دارایی خالص 107 میلیارد دلار، دهمین فرد ثروتمند در لیست بود و پس از آن گوتام آدانی از گروه آدانی با دارایی خالص 78.6 میلیارد دلار قرار گرفت. بایننس تنها چهار سال و نیم پیش تاسیس شد. در مقایسه با سایر شرکت‌های قدیمی که دهه‌ها پیش ایجاد شده‌اند، این یک شرکت جوان است.

The کریپتو Richest. Source: Bloomberg

فوربس تخمین زد که دارایی خالص ژائو در آگوست 2021 1.9 میلیارد دلار برآورد شده است. با این حال، فهرست ثروتمند جهانی Hurun در سال 2021 ثروت ژائو را 8 میلیارد دلار تخمین زده است که 208 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX، با ثروت خالص 15.4 میلیارد دلار، در رتبه 128 در شاخص میلیاردرهای بلومبرگ قرار گرفت و برایان آرمسترانگ، مدیر عامل Coinbase، با ثروت 8.9 میلیارد دلار، در رتبه 279 قرار گرفت.

مقاله مرتبط | CZ بایننس از کارآفرینان می خواهد تا سکه ایجاد کنند. آیا استدلال او منطقی است؟

Binance: One Man، World کریپتو Giant

اگرچه این شرکت از محل زندگی خود در چین اخراج شده است، اما اکنون توسط قانونگذاران در سراسر جهان در حال بررسی است. وزارت دادگستری ایالات متحده و خدمات درآمد داخلی هستند نگاه انداختن به آیا Binance Holdings Ltd.، که مالک آن ژائو است، به عنوان مجرای برای پولشویی و فرار مالیاتی استفاده می شود.

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است که حجم معاملات روزانه ارزهای دیجیتال در اکثر روزهای سال 2021 از 100 میلیارد دلار فراتر رفت.

تلاش های مداوم CZ برای دریافت مجوزهای عملیاتی در حوزه های قضایی مختلف در سراسر جهان نشان دهنده موفقیت این شرکت است. با وجود چالش های نظارتیبایننس به همکاری و خرید شرکت‌های جدید ادامه می‌دهد تا پیشرو در بخش تجارت کریپتو باقی بماند.

بایننس در سال 2021 20 میلیارد دلار درآمد داشت که بیش از سه برابر 5 میلیارد دلار تولید شده توسط کوین بیس است. بایننس دارای چندین حساب نهنگ است که به طور منظم بیت کوین می خرند، علاوه بر دارایی های ارز دیجیتال شخصی CZ.

طبق گزارش بلومبرگ، به نظر می رسد بایننس به دنبال خانه جدیدی در امارات و سنگاپور است. مدیر عامل بایننس از خانواده سلطنتی بازدید کرده و در نزدیکی برج خلیفه در ابوظبی پذیرایی کرده است. بر اساس گزارش بلومبرگ، خانواده سلطنتی امارات مشتاق جذب Binance به ابوظبی هستند زیرا این خانواده در حال توسعه خود هستند. منطقه کریپتو

صرافی کریپتو فقط کسب را تکمیل کرد Swipe، یک ارائه‌دهنده کارت ارز دیجیتال محبوب Visa با بیش از ۷۰ میلیون مکان در سراسر جهان.

مقاله مرتبط | راه Binance برای انطباق با فهرستی از حقوق برای کاربران کریپتو ادامه دارد

Featured Image: Shutter shock | Charts by Bloomberg, and TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر