بیت کوین از سه ماهه آخر سال 2021 روندی نزولی داشته است و این به سال جدید نیز سرازیر شده است. همانطور که ژانویه به شکوفایی کامل می رسد، با تحرکات دلسرد کننده برای سرمایه گذاران همراه شده است زیرا بیش از 500 میلیارد دلار از بازار حذف شده است. این امر قیمت بیت کوین را به محدوده قیمتی وحشتناک 40000 دلار کاهش داده است.

سوالی که در ذهن سرمایه گذاران باقی می ماند این است که آیا بازار بیت کوین را به ته رسیده است؟ میلیاردر مایک نووگراتز در حالی که افکار خود را در مورد این موضوع مطرح می کند و پایین بیت کوین را پیش بینی می کند، سعی می کند به این پاسخ پاسخ دهد.

مطالب مرتبط | TA: شاخص‌های مهم بیت‌کوین یک مورد تقویت‌کننده برای جنبه‌های منفی بیشتر پیشنهاد می‌کنند

بیت کوین باید بین 38000 تا 40000 دلار پایین بیاید

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، همیشه یک صدای فعال در فضای ارزهای دیجیتال بوده و در زمان‌های مختلف افکار خود را در مورد بازار ارائه کرده است. این بار نووگراتز با او نشست CNBCSquawk Box، جایی که او پیش بینی کرد که انتهای روند نزولی فعلی بیت کوین کجا خواهد بود.

مدیر عامل میلیاردر، کف روند نزولی فعلی را 38000 دلار قرار داد که به نظر او بیت کوین از آن پایین تر نمی رود. در حال حاضر، کمترین قیمت بیت کوین در طول نزول ها 40680 دلار بوده است که از آن زمان دارایی دیجیتال از آن بازیابی شده است. اما اگر پیش‌بینی‌های Novogratz قابل انجام باشد، ممکن است بازار قبل از اینکه روند بهبود کامل ایجاد شود، شاهد افت دیگری باشد.

نمودار قیمت بیت کوین از TradingView.com

BTC price tumbles down to $41,475 | Source: BTCUSD on TradingView.com

مدیر عامل دلیل خود را برای این پایین عنوان می کند که سرمایه گذاران نهادی از قیمت های پایین برای ورود به دارایی دیجیتال استفاده می کنند. من مؤسسات بزرگی را می شناسم که در حال طی کردن مراحل خود برای قرار دادن موقعیت هستند. آن‌ها آن‌ها را سطوح جذابی برای خرید می‌بینند.» نووگراتز گفت.

او افزود: “در نمودارها، 38000 دلار، 40000 دلار به نظر می رسد که ما باید پایین تر باشیم.”

تورم باعث رشد خواهد شد

در ادامه، Novogratz اطلاعات بیشتری در مورد موضع خود در مورد پایین پیش بینی شده بیت کوین به اشتراک می گذارد. یکی از آنها تورم بوده است.

کسانی که بازارها را دنبال می‌کنند می‌دانند که افزایش نرخ تورم منجر به افزایش نگرانی‌ها در میان سرمایه‌گذارانی شده است که شروع به جستجوی جایگزین‌هایی برای طلا برای محافظت از تورم کرده‌اند. بیت کوین به طور طبیعی به گزینه ای برای این سرمایه گذاران تبدیل شده است.

فدرال رزرو معتقد است که نرخ تورم شروع به کاهش خواهد کرد، اما مدیرعامل توضیح داد که اگر این طبق برنامه ریزی پیش نرود، “همه شرط بندی ها متوقف شده است.”

مطالب مرتبط | ملانیا ترامپ سیزدهمین سالگرد بلاک پیدایش بیت کوین را به بیت کوین تبریک گفت

Digital Galaxy، که Novogratz به عنوان مدیر عامل در آن ریاست دارد، در این فضا به عنوان یکی از حامیان بزرگ بیت کوین نامی برای خود دست و پا کرده است. این شرکت در حال حاضر بیش از 12000 بیت کوین دارد که آن را به یکی از شرکت هایی با بزرگترین ذخایر بیت کوین در جهان تبدیل می کند.

خود مایک نووگراتز نیز دارای سهام شخصی در ارزهای دیجیتال است و فاش می کند که حدود 85 درصد از دارایی خالص خود را در ارزهای ارز دیجیتال شده در اختیار دارد که در آن زمان به 4.8 میلیارد دلار در اختیار میلیاردر ارزهای دیجیتال بود.

Featured image from Stock Hax, chart from TradingView.com



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر