برای استفاده از تابع ادد در تریدینگ ویو TradingView ، یک نماد جدید به همپوشانی در بالای مجموعه داده/نمودار فعلی ، کافی است روی دکمه Add در نوار ابزار در بالای نمودار کلیک کرده و نماد را در کادر محاوره ای تایپ کرده و علامت + را کلیک کنید .

استفاده از تابع ادد در تریدینگ ویو TradingView

گزینه دیگر ویژگی اصلی نمودار Overlay است. اگر این مورد بررسی نشود ، نماد جدید در بالای مجموعه داده اصلی قرار نمی گیرد ، بلکه به یک پنل جدید زیر صفحه اصلی ارسال می شود. این امر امکان کنترل بیشتر هر سری داده را می دهد ، هر چند که می تواند مانع از مقایسه مستقیم و بصری شود.

عملکرد افزودن به کاربران اجازه می دهد تا نمادهای اضافی یا سری داده ها را در بالای نمودار موجود قرار دهند. این امر با عملکرد مقایسه تفاوت دارد زیرا نمودار محور عمودی را از قیمت به درصد و مقیاس خودکار را متناسب با هر دو تغییر نمی دهد. محور عمودی با سری داده های اصلی نمودار همسو می ماند. سری جدید نمادها/داده ها فقط در بالا پوشانده شده است. این اجازه می دهد تا ارزش واقعی قیمت هر دو سری داده ها قابل مشاهده باشد ، بدون این که نمودارها در فاصله بسیار زیاد از یکدیگر قرار بگیرند. عملکرد add برای مقایسه بصری بین دو یا چند نماد خوب است.

استفاده از تابع افزوده به طور فزاینده ای محبوب شده است زیرا توانایی مقایسه روند بازار برای چندین ابزار مشابه یا مرتبط را به طور همزمان دارد. به عنوان مثال ، تجزیه و تحلیل دو ETFs مختلف طلا برای تشخیص تفاوت های جزئی.


تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید