استقرار قراردادهای Uniswap v3 توسط یک صندوق 20 میلیون دلاری برای کمپین استخراج نقدینگی طولانی مدت و پذیرش کلی Uniswap در Polygon پشتیبانی می شود.

جامعه Uniswap پیشنهاد حاکمیتی را تأیید کرده است که به دنبال استقرار قراردادهای Uniswap v3 بر روی زنجیره PoS Polygon بود. این تایید به شکل یک رای زنجیره ای است که بیش از 72.6 میلیون کاربر از جامعه شرکت کردند.

Uniswap Labs اعلام کرد که قراردادهای Uniswap v3 را بر اساس رای‌هایی که بیش از 99.3 درصد از توافق را منعکس می‌کند و توسط یک صندوق 20 میلیون دلاری پشتیبانی می‌شود – 15 میلیون دلار برای کمپین استخراج نقدینگی طولانی‌مدت و 5 میلیون دلار برای پذیرش کلی Uniswap در Polygon. MATIC ).

جامعه Uniswap به استقرار نسخه 3 در @0xPolygon از طریق فرآیند حاکمیت رأی داده است.

⚡️ Uniswap Labs قراردادهای Uniswap v3 را ظرف چند روز اجرا خواهد کرد.

گوش به زنگ باشید. pic.twitter.com/LwVLwEngPl— Uniswap Labs (@Uniswap) 

18 دسامبر 2021

علاوه بر این، Bjelic همچنین اعلام کرد که زمان مناسبی برای استقرار Uniswap در Polygon است و با استناد به موقعیت خود به عنوان “دومین اکوسیستم قوی DeFi، درست بعد از Ethereum L1” است. این کارآفرین همچنین تمایل خود را برای ایجاد انگیزه برای پذیرش Uniswap، هم از نظر مالی و هم از نظر فنی به اشتراک گذاشت.

این پیشنهاد توسط Mihailo Bjelic، مدیر عامل Polygon در 20 نوامبر منتشر شد و تا 18 دسامبر برای رای گیری باز بود، با این استدلال که “استقرار در Polygon PoS می تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد” مانند رشد پایگاه کاربر، صرفه جویی هنگفت برای کاربران، کاربران بیشتر. فعالیت، درآمد بالاتر، تسخیر بازار و بازگشت به چشم انداز اصلی DeFi.

منبع: Uniswap

قبل از رای گیری زنجیره ای برای پیشنهاد حکومت UP010، Bjelic مجموعه ای از اجماع و بررسی دما را برای شناسایی احساسات جامعه در پس استقرار Uniswap v3 منتشر کرد:چک اجماع 17 با 44 میلیون (98.87٪) رای بله و 500 هزار (1.13٪) رای خیر به تصویب رسید. بررسی دمای 7 با 7.79 میلیون (~ 100٪) رای بله و 101 (~0٪) رای نه به تصویب رسید.

مرتبط: بنیانگذار Reddit و Polygon ابتکار 200 میلیون دلاری Web 3.0 رسانه اجتماعی را راه اندازی کردند.

از آنجایی که Polygon در تلاش برای حفظ موقعیت رقابتی در برابر اکوسیستم اتریوم است، جامعه یک ابتکار 200 میلیون دلاری را با Seven Seven Six، یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر متعلق به الکسیس اوهانیان، بنیانگذار Reddit، اعلام کرد.

همانطور که Cointelegraph گزارش داد، این ابتکار بر پشتیبانی و میزبانی برنامه های بازی و پلت فرم های رسانه های اجتماعی ساخته شده بر روی زیرساخت های Polygon متمرکز خواهد بود. رشد انفجاری چند ضلعی در سال جاری با راه‌اندازی بیش از 3000 برنامه غیرمتمرکز زنجیره‌ای و راه‌اندازی پروتکل‌های دیگر و مهاجرت‌های زنجیره‌ای مورد حمایت قرار گرفت.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع