DigiNation، پلتفرم متاورس Web3 که NFT های محبوب را به شخصیت های قابل بازی تبدیل می کند، تاریخ تست آلفای خود را تایید کرده است. 
در 22 دسامبر، کاربرانی که دارای NFT های DigiAvatars، CryptoPunks و Pudgy Penguins هستند، این فرصت را خواهند داشت تا دنیای مجازی رو به رشد بازی را که دارای جزایر، جنگل ها و مناظر برفی است، کشف کنند.
پاداش دادن به حامیان اولیه
عرضه مورد انتظار آلفا پس از فروش اخیر 1024 genesis Identity 
DigiAvatars ، NFT بومی این پلتفرم است که به کاربران اجازه می دهد بر اساس فعالیت های خود در اقتصاد خالق 
متاورس ، جوایزی کسب کنند و تکامل پیدا کنند. 
ضرابخانه عمومی توکن‌ها که نماینده شهروندان بومی بازی هستند، تنها در 8 دقیقه در 19 نوامبر فروخته شد.
و همچنین شرکت کنندگان فوق، 
آزمون آلفای 
DigiNation برای اعضای رسانه و تأثیرگذاران پس از ایجاد یک مدیا پاس NFT ویژه برای این منظور باز خواهد بود. 
آزمون آلفا حدود 20 روز ادامه خواهد داشت.
اگرچه این پلتفرم هنوز توکن حاکمیتی خود را توزیع نکرده است، توکن های آزمایشی ERC-20 در مرحله آلفا برای پاداش به حامیان اولیه ارائه خواهند شد. 
حدود 512000 توکن ALPHA دلاری بر اساس یک عکس فوری از آدرس کیف پول در ساعت 4 صبح (UTC) در 10 دسامبر به صاحبان دیجی‌آواتار داده می‌شود و 4.6 میلیون دلار دیگر براساس فعالیت‌های درون بازی پرداخت می‌شود. 
پس از تولید توکن حاکمیتی DigiNation، دیگر $ALPHA منتشر نخواهد شد.
بازیکنانی که متاورس جدید را در محیط تست قرار می دهند، این فرصت را خواهند داشت که از چندین حالت و ژانر گیم پلی (ماجراجویی، سرگرمی، و غیره) لذت ببرند و در عین حال جوایزی دریافت کنند و NFT های کمیاب مانند لباس و مبلمان را برش دهند. 
با این حال، 
جعبه ابزار توسعه دهنده 
DigiMaker پروژه که بسیار تبلیغ 
می شود، در مرحله آلفا در دسترس نخواهد بود. 
با این حال، یک مجموعه ساده شده SPACE DIY در برخی از مینی‌بازی‌ها نمایش داده می‌شود تا طعمی از امکانات خلاقانه‌ای را که توسط DigiNation باز شده است، ارائه دهد.
اولین پلتفرمی که 
توکن‌های غیرقابل تعویض را به شخصیت‌های سه بعدی قابل بازی تبدیل می‌کند، ماموریت DigiNation گسترش کاربرد دارایی‌های ارزشمندی است که در غیر این صورت ممکن است در کیف پول‌ها یا گالری‌ها بیکار بمانند. 
بنابراین، دارندگان 
CryptoPunks و 
Pudgy 
Penguins می‌توانند شخصیت‌های خود را از طریق برنامه NFT Live این پلتفرم وارد کنند، سپس هویت دیجیتالی خود را در متاورس آزمایش کنند، جایی که می‌توانند NFT‌ها را ایجاد کنند و تجارت کنند، و در بازی‌های کوچک شرکت کنند.
یک استراتژی چند زنجیره ای
اگرچه NFT های واجد شرایط برای راه اندازی آلفا آتی به DigiAvatars، CryptoPunks و Pudgy Penguins محدود خواهند شد، انتظار می رود راه اندازی کامل سال آینده شامل همه شرکای این پلتفرم باشد. 
قابلیت همکاری که یک هدف اعلام شده تیم پروژه است، همچنین امیدواریم که دارایی های به دست آمده در بازی – و همچنین خود شخصیت های NFT – در سایر متاورس ها در شبکه های بلاک چین متفاوت مورد استفاده قرار گیرند.
موفقیت پروژه‌های متاورس باعث شد که ارزهای دیجیتال مرتبط با NFT در ماه گذشته پیشرفت‌های عمده‌ای کسب کنند و ارزش سبد ۱۲ تایی 
در طول ماه نوامبر 
۴۲ درصد افزایش یافت . 
تقریباً نیمی از کیف پول‌های رمزنگاری فعال متصل به dApps در ماه نوامبر این کار را برای 
اجرای بازی‌های مبتنی بر 
بلاک 
چین (P2E) انجام دادند.
گزارش اخیری که توسط شرکت سرمایه گذاری بلاک چین Grayscale گردآوری شده است تخمین می زند که درآمد حاصل از دنیای بازی های مجازی تا سال 2025 به 400 میلیارد دلار برسد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع