SNOOP_DOGG_&_Champ_Medici_join_MOBLAND_to_farm_digital_weed

  • اسنوپ داگ و Champ Medici برنامه‌هایی برای رشد علف‌های هرز دیجیتال در متاورس تنظیم کردند.
  • بازی برای کسب درآمد، Mobland، قرار است فضای مورد استفاده باشد.
  • نظرات اسنوپ در مورد شراکت

رپر و تهیه کننده موسیقی اسنوپ داگ شریک شده است موبلند، یک متاورس با مضمون مافیایی، برای آوردن مزارع علف های هرز به فضای مجازی. علاوه بر مجموعه محدود علف های هرز دیجیتال با برند اسنوپ داگ، برخی از محتوای انحصاری Champ Medici نیز در دسترس خواهد بود.

Champ Medici، سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال، در مورد این مشارکت گفت که این پروژه “بدون فکر” است. پدرم را دیدم که در تمام عمرم بازی های ویدیویی انجام می دهد. مدیچی می گوید حشیش و کنترلرهای بازی دست در دست او زندگی می کنند. “به همین دلیل است که فکر می‌کنم این کار عاقلانه ای نیست که متاورس و علف هرز دیجیتال را کنار هم بگذاریم.”

در همین حال اسنوپ داگ بیان کرد:

اگر در مک‌دونالدز همبرگر می‌چرخانید، بهترین همبرگر دنیا باشید. هر کاری که می‌کنید، باید به کار خود مسلط باشید. من چندین دهه است که در کار خود مسلط هستم. پسرم اهمیت همکاری با MOBLAND را برای معرفی اولین مزارع دیجیتالی علف های هرز به عنوان NFT به من نشان داد. یک تغییر پارادایم در اینجا اتفاق می افتد و من می خواهم در خط مقدم این امر باشم.

روی لیو، یکی از بنیانگذاران Mobland نیز اظهار داشت:

ما با آوردن حشیش دیجیتال و پذیرش انبوه به متاورس و GameFi 2.0، بسیار مشتاق هستیم تا با اسنوپ داگ افسانه‌ای پیشگام باشیم. ما به دنبال راه های بیشتری برای بازگشت به جامعه شاهدانه هستیم. اخبار بیشتر در رسانه های اجتماعی Mobland و ChampMedici اعلام می شود.

لیو همچنین اضافه کرد: “NFT 1.0 درباره شخصیت و آیتم فردی است، NFT 2.0 درباره زمین و املاک است. [and] NFT 3.0 در مورد تجارت و سودمندی در بالای زمین و املاک است.

موبلند اکنون اولین مافیای تاریخ است متاورس، همچنین به عنوان نسخه ارز دیجیتال شده بازی ویدیویی Mafia Wars شناخته می شود که توسط بسیاری از افراد مشهور مانند جاستین کان، یکی از بنیانگذاران Twitch، Do Kwon، بنیانگذار Terra، Kieran Warwick، یکی از بنیانگذاران Illuvium در سانتیاگو پشتیبانی می شود. آر سانتوس، شریک سابق پارافی کپیتال، و پیشرو VCs Animoca Brands و Spartan Group.

این بازی توسط تیمی از کارشناسان صنعت دیزنی، یوبی سافت، روبلکس، EA، گیم لافت، گوگل، یاهو و توییتر توسعه داده شده است. بازیکنان می توانند در رویدادهای روزانه، رویدادهای PvE، PvP و Syndicate مانند مسابقات زنجیره ای متقابل شرکت کنند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر