الگوی صعودی-پیشنهاد می دهد که-STEPN-Will-Continue-Momentum

  • STEPN به افزایش خود در برابر دلار آمریکا ادامه می‌دهد و تقریباً 30 درصد از هفته تا به امروز افزایش یافته است.
  • قیمت توکن اصلی پروژه، GMT، در کمتر از دو ماه تقریباً 38000 درصد افزایش یافت.
  • به گفته یکی از تحلیلگران بازار مستقل، Wangarian، هیاهو در اطراف STEPN روندی مشابه آنچه Axie Infinity (AXS) در ماه می سال گذشته شاهد بود را نشان می دهد.

STEPN (GMT) این هفته در برابر دلار آمریکا عملکرد خوبی داشته است. به نظر می رسد که یک الگوی فنی کلاسیک صعودی، به نام “پرچم گاو نر” ممکن است در حال شکل گیری باشد.

قیمت توکن اصلی پروژه، GMT، در کمتر از دو ماه تقریباً 38000 درصد افزایش یافت. این افزایش سریع قیمت در زمانی اتفاق افتاد که اعلام STEPN مبنی بر تغییر مدل اقتصادی “حرکت برای کسب درآمد” توجه زیادی را به خود جلب کرد.

به گفته یک تحلیلگر مستقل بازار، وانگاریان، هیاهو در اطراف STEPN روندی شبیه به آنچه را نشان می دهد Axie Infinity (AXS) در اردیبهشت ماه سال گذشته شاهد بودیم. AXS از حدود 2.50 دلار به حدود 178 دلار بین ماه می و نوامبر سال 2021 افزایش یافته است.

با نگاهی به عملکرد کوتاه مدت پروژه، قیمت GMT تا به امروز تقریباً 30 درصد افزایش یافته است. این افزایش قیمت شامل افزایش قیمت بود که باعث شد سکه به بالاترین قیمت خود نزدیک به 3.85 دلار برسد. با این حال، صعود آن به بالاترین سطح تاریخ، اندکی پس از آن با یک اصلاح کوچک مواجه شد و قیمت را به نزدیک 3 دلار کاهش داد.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که اصلاح قیمت در داخل کانالی که به عنوان کانال موازی نزولی شناخته می شود اتفاق افتاد. این امکان را برای خروج مثبت قیمت از کانال در کوتاه مدت باز می کند.

به گفته توماس بولکوفسکی، تحلیلگر و سرمایه گذار کهنه کار دیگر، میزان موفقیت پرچم های گاو نر کم و بیش 64 درصد است.

با این حال، اگر قیمت GMT به زیر خط روند پایین پرچم گاو نر برسد، شاهد کاهش قیمت GMT به 2 دلار در هر سکه خواهیم بود.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر