بحرین به روشی بزرگ در حال پذیرش ارز های دیجیتال است

  • بایننس اولین مجوز ارائه دهنده خدمات دارایی ارز دیجیتال شده (CBB) را به بانک مرکزی بحرین اعطا کرده است.
  • شاهزاده سلمان بن حمد آل خلیفه بحرین با چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس دیدار کرد.
  • Binance در حال حاضر در حال کار برای ایجاد پایه در امارات متحده عربی است.

بایننسبزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان، مجوز فعالیت در بحرین توسط بانک مرکزی این کشور را دریافت کرده است. صرافی کریپتو اولین مجوز آن از یک کشور عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC).

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، با انتشار عکسی از دیدار خود با ولیعهد و نخست وزیر بحرین، سلمان بن حمد آل خلیفه، از انتشار این خبر در توییتر هیجان زده شد.

برای بایننس، این همکاری جدید با بحرین نقطه عطفی در جهان است ارز دیجیتال. این امر بیشتر به هدف شرکت برای “داشتن مجوز کامل و تنظیم مقررات در سراسر جهان” کمک خواهد کرد.

ژائو در ادامه از شاهزاده قدردانی کرد و گفت:

مایلم از تیم بحرین که توسط رهبری رویایی شاهزاده سلمان بن حمد آل خلیفه، ولیعهد و نخست وزیر هدایت می شود، به خاطر کار بزرگ در تسهیل این دستاورد تشکر کنم.

راشد المراج، رئیس بانک مرکزی نیز در این نشست حضور داشت و به شیخ محمد بن سلمان بن حمد آل خلیفه پیوست. شاهزاده تاکید کرد که بخش خدمات مالی و فناوری دیجیتال بحرین در حال گسترش و ایجاد مشاغل عالی برای مردم محلی است.

شاهزاده سلمان گفت که محیط تجاری عالی بحرین موقعیت رقابتی و رشد کلی این کشور را تقویت می کند.

او شرکت های چند ملیتی را به خاطر کارشان در مدیریت دارایی های دیجیتال ستود و اهمیت آنها را در پیشبرد تحول دیجیتالی جهان، به ویژه در خدمات مالی و فناوری دیجیتال، تشخیص داد.

در این دیدار، ژائو بر ظرفیت های قابل توجه پادشاهی بحرین برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری تاکید کرد و برای پادشاهی پیشرفت و شکوفایی مستمر آرزو کرد.

خبر دیگر، بایننس نیز در حال گسترش حضور خود در امارات متحده عربی است. ژائو از همکاری با مرکز تجارت جهانی دبی (DWTC) برای کمک به ایجاد یک اکوسیستم دارایی مجازی بین‌المللی و کمک به ایجاد قانون دارایی مجازی خبر داد.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر