انجمن به نامه ضد ارز دیجیتال ارسال شده به قانونگذاران ایالات متحده پاسخ داد

پرستون بایرن، وکیل فناوری، امضاکنندگان را به باد انتقاد گرفت و برخی از آنها را “توجه جویان بی عذرخواهی” توصیف کرد.

افزایش لابی‌گران کریپتو اخیراً باعث تلاشی از سوی افراد ضد کریپتو در فضای فناوری شده است تا از طریق نامه‌ای از قانون‌گذاران بخواهند در برابر نفوذ حامیان بلاک چین مقاومت کنند. در پاسخ، جامعه کریپتو از این حرکت انتقاد کرد و استدلال‌های متقابلی علیه محتوای نامه ارائه کرد.

امضا شده توسط 26 شخصیت فنی، حرف ارسال شده به قانونگذاران ایالات متحده، دارایی های ارز دیجیتال شده را به عنوان “ابزارهای مالی دیجیتال خطرناک، معیوب و اثبات نشده” توصیف کردند. در مورد پتانسیل فناوری بلاکچین اختلاف نظرهایی را بیان کرد و از تنظیم‌کننده‌ها خواسته است مقررات سخت گیرانه تری ایجاد کنید برای ارزهای دیجیتال

جامعه کریپتو ساکت نماند زیرا بسیاری به آن واکنش نشان دادند و مخالفت خود را با نامه و محتوای آن ابراز کردند. پرستون بایرن، وکیل فناوری نیز نظر خود را در مورد این موضوع ارائه کرد. در یک پست وبلاگ، برن تشریح شد نامه و دلایل متقابلی برای ادعای امضاکنندگان آن ارائه کرد.

به گفته وکیل، جامعه کریپتو یک “پناه امن” نمی خواهد، بلکه یک اطمینان نظارتی می خواهد. این وکیل فناوری همچنین برخی از امضاکنندگان را به باد انتقاد گرفت و آنها را “توجه جویان بی عذرخواهی” خواند.

به غیر از بیرن، Meltem Demirors، مدیر ارشد استراتژی در CoinShares نیز از امضاکنندگان انتقاد کرد و اشاره کرد که آنها به عنوان ترول‌های «ضد کریپتو» شناخته می‌شوند.

برادلی رتلر، استاد فلسفه نیز نظر خود را در مورد این نامه بیان کرد. به گفته رتلر، نوشتن یک مقاله نیاز به حمایت دارد و نامه نتوانست ادعای خود را پشتیبانی کند. در یک موضوع توییتر، Rettler جزئیاتی را ارائه کرد نقد در برابر ادعاهای مطرح شده توسط “برادران فناوری”.

در یک توییتویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، گفت که فعال و وبلاگ نویس Cory Doctorow امضاکننده این نامه است که “بسیاری از حامیان ارز دیجیتال را ناراحت و گیج می کند.” بوترین خاطرنشان کرد که بسیاری از اعضای جامعه به چشم انداز Doctorow نگاه کرده اند و به عنوان “همسفر” با آنها ارتباط برقرار کرده اند.

مربوط: کنگره به SEC می گوید که تعریف مجدد مفاهیم طولانی مدت برای اکوسیستم دیجیتال بد است

در همین حال، تلاش‌های لابی کریپتو در حال افزایش است. در ماه فوریه، داده ها این را نشان دادند هزینه های لابی کریپتو افزایش سالانه 116 درصدی داشته است و مجموع هزینه های 5 ساله 9.5 میلیون دلاری را به خود اختصاص داده است. این گزارش نشان داد که آزمایشگاه های ریپل در صدر جدول بیشترین هزینه کنندگان برای لابی گری در ایالات متحده قرار گرفته است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس