اپراتور مرکادو بیت کوین صرافی کریپتو پرتغالی را خریداری کرد

پس از جمع آوری بیش از 250 میلیون دلار از شرکت هایی مانند SoftBank در سال گذشته، گروه 2TM برزیل در حال گسترش به اروپا است.

گروه برزیلی 2TM، اپراتور بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال آمریکای لاتین، مرکادو بیت کوین، در حال حرکت برای گسترش ردپای جهانی خود با یک خرید استراتژیک در پرتغال است.

این شرکت به طور رسمی اعلام کرد چهارشنبه خرید یک سهام کنترلی در CriptoLoja، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در لیسبون دارای مجوز توسط بانک مرکزی پرتغال

با توجه به تایید بانک دو پرتغال، قرارداد جدید قصد دارد به 2TM کمک کند تا گسترش خود را در اروپا با خدمات مبادله ای خارج از بورس آغاز کند. این شرکت همچنین قصد دارد خدمات Mercado Bitcoin را به سرمایه گذاران خرده فروشی و نهادی در پرتغال ارائه دهد.

“ما با استفاده از هم افزایی آشکار با حضور خود در آمریکای لاتین به بازار اروپا دسترسی خواهیم داشت، زیرا زبان مشترک، برند شناخته شده و فرصت های فروش متقابل را برای مشتریان به اشتراک می گذاریم. برزیلی های زیادی در پرتغال زندگی می کنند که دوست دارند از طریق پلتفرم ما سرمایه گذاری کنند.

داگنونی گفت که خرید جدید پس از چندین دور سرمایه گذاری بزرگ در سال 2021 امکان پذیر شد که در آن 2TM بیش از 250 میلیون دلار از سرمایه گذارانی مانند غول مالی ژاپنی سافت بانک، آوردن آن ارزش آن به بیش از 2 میلیارد دلار می رسد تا نوامبر

کریپتو یک تجارت جهانی است. پرتغال برای ما یک بازار استراتژیک است زیرا به مجوز خاصی نیاز دارد، در حال تبدیل شدن به یک مرکز مهم برای ارزهای دیجیتال در اروپا است و دروازه ای را به بازار بزرگتر اروپا باز می کند.

مربوط: Tribal Credit 40 میلیون دلار از بدهی هیبریدی که توسط دلار و استیبل کوین تامین می شود افزایش می دهد.

بر اساس این اعلامیه، بنیانگذاران CriptoLoja، لوئیس گومز و پدرو بورخس، در عین حال که به گسترش 2TM در اروپا کمک می کنند، به عنوان روسای مشترک این تجارت باقی خواهند ماند. ارزهای دیجیتال هنوز یک موضوع در حال ظهور در کشور هستند. بورخس اظهار داشت: تمام دارایی های مجازی مانند بیت کوین و اتر در حال ایجاد انقلاب و تقاضای قابل توجهی هستند.

پرتغال به عنوان یک حوزه قضایی دوستدار ارز دیجیتال مانند مقامات آن مورد استقبال قرار گرفته است برای ایجاد مناطق آزاد فناوری فشار آورد برای توسعه فین تک و نوآوری در کشور. سال گذشته، بانک مرکزی پرتغال دارای مجوز سه تجارت ارز دیجیتال: CriptoLoja، Luso Digital Assets و Mind The Coin.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس