خروجی صرافی بیت کوین بیشترین افزایش روزانه را از سپتامبر 2021 داشته است

تقریباً 30000 بیت کوین در یک روز از صرافی های اصلی خارج می شود زیرا خریداران در حذف عرضه بیت کوین از بازار از ماینرها کپی می کنند.

بیت کوین (بیت کوین) سرمایه گذاران با کیف پول خود به عنوان جریان خروجی یک روزه از صرافی های اصلی نزدیک به 30000 بیت کوین رای می دهند.

داده های شرکت تحلیل زنجیره ای CryptoQuant نشان می دهد که در 11 ژانویه، 29,371 بیت کوین دفترچه سفارش مبادله را ترک کرده است – بیشترین میزان از 10 سپتامبر.

بالاترین میزان خروجی چهار ماهه مربوط به خوش‌بینی کوتاه‌مدت است که در روز سه‌شنبه به‌عنوان بازگشت BTC/USD و حفظ سطوح بالای 42000 دلار.

این جفت متعاقباً پیش از تثبیت به بالاترین سطح محلی 43150 دلار رسید، با این وجود این یک چرخش متفاوت از آبشار پیش‌بینی‌شده به 30000 دلار بود.

در حالی که چنین نتیجه ای همچنان موضوع بحث است، به نظر می رسد خریداران برای ورود به بازار بالای 40000 دلار راحت باشند.

برای زمینه، حتی جهشی که در پایان سپتامبر به بالاترین حد تاریخ منجر شد، نتوانست به اندازه روز سه‌شنبه جذب خریداران شود.

نمودار جریان شبکه مبادلات بیت کوین. منبع: CryptoQuant

سامسون مو، مدیر عامل Blockstream، “حجم ها کم است. این بدان معناست که بازار می تواند به راحتی حرکت های بزرگی به سمت بالا یا پایین داشته باشد.” نظر داد در مورد وضعیت موجود:

“با توجه به این که ما قبلاً یک حرکت نزولی بزرگ داشتیم و همه در حال خرید هستند، من می گویم حرکت بعدی صعودی است.”

CryptoQuant در مجموع 21 مبادله را برای داده های دفترچه سفارش خود دنبال می کند. هفته گذشته، داده های جداگانه بر روی آنچه یک تحلیلگر متمرکز شد شرح داده شده به عنوان یک عدم تعادل “دیوانه” بین پیشنهادات و درخواست ها، که نشان می دهد خرس ها بالاخره از فروش خسته شده اند.

خریداران جسورتر می شوند

خریداران نقطه ای قبلاً گروه اصلی غایب در سطح قیمت فعلی به BTC بودند.

مربوط: بیت کوین به 42 هزار دلار باز می گردد زیرا شرط بندی ها به دنبال افزایش «فشار کوتاه» برای بیت کوین هستند

به عنوان Cointelegraph گزارش شده است، معدنچیان امسال با سرعت فزاینده ای به ذخایر خود اضافه می کنند و دارندگان بلندمدت در عزم خود مبنی بر عدم فروش ثابت قدم هستند.

با برجسته کردن روند صعودی نسبت خرید/فروش بیت کوین، مشارکت کننده CryptoQuant IT Tech وضعیت مشابهی را در بازارهای مشتقات آشکار کرد.

این متریک به نسبت حجم خرید و فروش از سوی گیرندگان در پلتفرم های مشتقات اشاره دارد. مقدار زیر 1 دلالت بر احساسات نزولی دارد، و در حالی که در حال حاضر چنین است، جهت بالا است.

“اگر از 1 عبور کنیم، باید دوباره احساسات صعودی داشته باشیم و شانس تغییر روند قیمت را داشته باشیم.” خلاصه شده است در یکی از پست‌های “Quicktake” CryptoQuant در چهارشنبه.

“شخصاً در حال آماده شدن برای مسابقه گاو نر نهایی هستم که دیر یا زود خواهد آمد.”

نسبت خرید/فروش گیرنده بیت کوین در مقابل نمودار مشروح BTC/USD (نمایش). منبع: CryptoQuant



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس