ایردراپ آتی و جوایز شرط‌بندی افزایش یافته قیمت پروتکل مبدا (OGN) را بالاتر می‌برد

OGN یک رالی 140 درصدی را رزرو کرد زیرا پاداش های سهام افزایش یافته، راه اندازی توکن حاکمیتی و راه اندازی های جدید NFT سرمایه گذاران را هیجان زده می کند.

استخراج استیبل کوین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) جدیدترین موضوعات پرطرفدار در بازار ارزهای دیجیتال و پروتکل‌هایی مانند Terra بوده‌اند.لونا) بحث در مورد اینکه چرا استیبل کوین ها باید توسط دارایی هایی مانند بیت کوین و بهمن (AVAX) پشتیبانی شوند، رهبری کرده اند.

یکی از پروژه‌هایی که به نظر می‌رسد از ترا پیروی می‌کند، پروتکل Origin (OGN) است، یک پلتفرم متمرکز بر NFT و امور مالی غیرمتمرکز.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که طی ماه گذشته، قیمت OGN 143 درصد از پایین ترین سطح 0.25 دلار در 10 مارس به 0.725 دلار در روز 19 آوریل افزایش یافته است.

نمودار 1 روزه OGN/USDT. منبع: TradingView

سه دلیل برای رالی OGN عبارتند از سازماندهی مجدد پاداش های سهام، تحولات در استیبل کوین مبدأ دلار (OUSD) پروتکل و گسترش اکوسیستم NFT آن.

جوایز شرط بندی به روز شد

به دنبال تصویب یک پیشنهاد حاکمیتی که هزینه های پلتفرم Origin Story را بین سهامداران توزیع می کند، نگهداری و سهام توکن های OGN قرار است سودآورتر شود.

Origin Story سکوی پرتاب NFT پروتکل است که توسط نوازندگان، افراد مشهور و سازندگان برای ایجاد خطوط جدیدی از NFTها برای خرید علاقه‌مندان استفاده شده است.

این پیشنهاد که توسط تیم توسعه اصلی در Origin ارائه شد، ارتباط مستقیمی بین کشش محصول Origin Story و رشد درآمد و عملکرد OGN ایجاد می‌کند و با تایید 100٪ از شرکت‌کنندگان در رای‌گیری به تصویب رسید.

پس از اجرای کامل آن، سهامداران OGN شروع به دریافت پاداش از کمیسیون های فروش اولیه و هزینه های معاملات ثانویه و حق امتیاز در Origin Story خواهند کرد.

Origin استیبل کوین خود را اصلاح می کند

یکی دیگر از پیشرفت‌هایی که باعث تقویت OGN می‌شود، افزایش قابلیت‌های استیبل کوین Origin Dollar، به‌علاوه افزودن یک توکن حاکمیتی و یک فهرست جدید صرافی است.

در ماه مارس، دارندگان OGN به پیشنهادی برای ایجاد یک توکن حکومتی جدید برای OUSD رای دادند که بین دارندگان OGN توزیع خواهد شد.

این اقدام رای جامعه را تصویب کرد و به افزایش قیمت OGN در اواسط ماه مارس کمک کرد، پس از آن که معامله‌گران توکن را برای واجد شرایط شدن برای airdrop جمع‌آوری کردند.

علاوه بر شتاب ایجاد شده توسط راه‌اندازی توکن حاکمیتی، OUSD از فهرستی در Gate.io نیز بهره‌مند شده است که به دارندگان OUSD بازدهی اضافی را به عنوان راهی اضافی برای کسب درآمد به غیر از ۱۵ درصدی که دارندگان OUSD به سادگی با نگه داشتن توکن در کیف پول

مربوط: چگونه Web3 از طریق NFT ها داستان سرایی را برای سازندگان و طرفداران بازتعریف می کند

رشد اکوسیستم NFT پروتکل مبدا

سومین عاملی که به افزایش قیمت و فعالیت زنجیره ای Origin Protocol کمک می کند، گسترش مداوم اکوسیستم NFT آن است که شاهد راه اندازی چندین پروژه جدید در ماه گذشته بوده است.

عرضه آتی Blades of Valor، یک بازی نقش آفرینی بازیکن در مقابل بازیکن و اکوسیستم NFT، همچنین به ایجاد سر و صدا برای جامعه بازی در Origin کمک می کند.

داده های VORTECS™ از Cointelegraph Markets Pro در 12 آوریل، قبل از افزایش اخیر قیمت، چشم انداز صعودی را برای OGN شناسایی کرد.

امتیاز VORTECS™، انحصاری Cointelegraph، یک مقایسه الگوریتمی از شرایط تاریخی و فعلی بازار است که از ترکیبی از نقاط داده از جمله احساسات بازار، حجم معاملات، تغییرات اخیر قیمت و فعالیت توییتر به دست آمده است.

امتیاز VORTECS™ (سبز) در مقابل قیمت OGN. منبع: Cointelegraph Markets Pro

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود، امتیاز VORTECS™ برای OGN در 12 آوریل به 82 رسید، تقریباً یک ساعت قبل از شروع افزایش 68.38 درصدی قیمت طی هفت روز آینده.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس