گزارش: Coinbase در حال برنامه ریزی برای خرید صرافی ارز دیجیتال BtcTurk در معامله 3.2 میلیارد دلاری است

خرید احتمالی پس از آن صورت می گیرد که برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس، برنامه های خود را برای گسترش به هر کشوری که صرافی می تواند به طور قانونی در آن فعالیت کند، اعلام کند.

بر اساس گزارش ها، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال مستقر در ایالات متحده، کوین بیس، قصد دارد BtcTurk را به قیمت 3.2 میلیارد دلار خریداری کند.

به گزارش رسانه فناوری ترکیه Webrazzi به نقل از گزارش روز پنجشنبه Mergermarket، این دو صرافی مذاکره کرد قیمت بر اساس رفتار بازار لیر ترکیه و بیت کوین (بیت کوین، به حدود 3.2 میلیارد دلار می رسد. بنا بر گزارش ها، یک یا هر دو از این دو شرکت قبلاً برگه ای را امضا کرده اند.

این خرید بالقوه به دنبال مدیر عامل Coinbase برایان آرمسترانگ خواهد بود اعلام می کند قصد دارد به هر کشوری که بورس بتواند به طور قانونی در آن فعالیت کند گسترش یابد. Cointelegraph در ماه مارس گزارش داد که کوین بیس در حال آماده شدن برای خرید 2TM بود، شرکت مادر شرکت کارگزاری ارز دیجیتال مرکادو بیت کوین مستقر در آمریکای لاتین.

Coinbase نیز در حال حاضر است استخدام یک مدیر کشوری برای عملیات خود در ترکیه. بر اساس این آگهی استخدام، بخشی از وظایف مدیر شامل تسریع در «مشارکت های استراتژیک» بورس در کشور است. بایننس در 14 آوریل اعلام کرد که داشته است مرکز خدمات مشتریان راه اندازی شد در ترکیه در تلاش برای پایان دادن به پرونده های کلاهبرداری مربوط به کریپتو.

مربوط: ارز های دیجیتال و NFTها با توجه به آینده دیجیتالی ترکیه، مقررات را رعایت می کنند

BtcTurk که در سال 2013 راه اندازی شد، یکی از بزرگترین و قدیمی ترین صرافی های ارز دیجیتال در ترکیه است که بازار را با رقیب خود Paribu و دیگران به اشتراک می گذارد. طبق داده‌های CoinMarketCap، این شرکت در 24 ساعت گذشته بیش از 196 میلیون دلار حجم معاملات داشته است.

کوین تلگراف با Coinbase و BtcTurk تماس گرفت، اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس