بازتعریف مالی: بازار دیفای در سه ماهه دوم از صخره ریزش کرد، اما امیدی وجود دارد

داده های تحلیلی نشان می دهد که ارزش کل قفل شده DeFi نسبت به هفته گذشته کاهش جزئی داشته و به ارزش 56.45 میلیارد دلار کاهش یافته است.

به Finance Redefined، دوز هفتگی مهم خود خوش آمدید مالی غیرمتمرکز (DeFi) بینش، خبرنامه ای که برای ارائه برخی از تحولات مهم در هفته گذشته ساخته شده است.

در هفته گذشته، اکوسیستم DeFi با وجود فاز نزولی ناشی از بحران وام دهی در بازار کریپتو، شاهد چندین تحول جدید بود. یکی دیگر از وام دهندگان کریپتو، سلسیوس، با سهام بالا در پروتکل های DeFi، اعلام ورشکستگی کرد. کل بازار دی‌فای در سه ماهه دوم به پایین‌ترین حد خود رسید. با این حال، یک گزارش جدید نشان می دهد که کاربران امید خود را از دست نداده اند.

BNB Chain یک پلت فرم جدید برنامه غیرمتمرکز (DApp) با ویژگی هشدار راه اندازی کرد. رگولاتور ایالت ورمونت تحقیقاتی را در مورد وام دهنده مشکل دار ارز دیجیتال سلسیوس آغاز کرد و آن را عمیقاً ورشکسته تشخیص داد. یک محقق DeFi پیش‌بینی کرده است که اثبات سهام اتریوم (PoS) می‌تواند به اتر کمک کند.ETH) سبقت گرفتن از بیت کوین (بیت کوین).

توکن‌های دی‌فای طی چند روز گذشته به دلیل حرکت سبز در بازار پس از انتشار داده‌های تورم، شاهد جریان جدیدی از حرکت صعودی بودند.

بازار دی‌فای در سه ماهه دوم از صخره ریزش کرد، اما کاربران امید خود را از دست نداده‌اند: گزارش

CoinGecko می‌گوید علیرغم کاهش 74.6 درصدی بازار دی‌فای در سه ماهه دوم، فعالیت کاربران نسبتاً انعطاف‌پذیر باقی مانده است.

CoinGecko در گزارشی که توسط جمع‌آوری داده‌های ارز دیجیتال در روز چهارشنبه منتشر شد، گزارش داد که ارزش کل بازار DeFi از 142 میلیون دلار به 36 میلیون دلار در سه ماهه دوم کاهش یافته است که عمدتاً به دلیل فروپاشی ترا و استیبل کوین TerraUSD Classic (USTC) در ماه می.

به خواندن ادامه دهید

BNB Chain پلتفرم DApp را با زنگ قرمز راه اندازی کرد تا به کاربران در مورد کلاهبرداری هشدار دهد

BNB Chain پلتفرم جدیدی به نام DappBay را برای کشف پروژه های جدید Web3 راه اندازی کرده است. DappBay به ویژگی جدیدی به نام زنگ هشدار قرمز مجهز شده است که سطوح ریسک پروژه را در زمان واقعی ارزیابی می‌کند و طبق اطلاعیه روز پنجشنبه به کاربران از برنامه‌های بالقوه خطرناک هشدار می‌دهد.

Red Alarm یک ابزار اسکن ریسک قرارداد است که توسط DappBay ارائه شده است که به کاربران کمک می‌کند پروژه‌های پرخطر را شناسایی کنند تا از سرمایه‌گذاری‌های خود در برابر قالی‌کشی و کلاهبرداری محافظت کنند. کاربران می توانند با وارد کردن آن در ویژگی Red Alarm بررسی کنند که آیا آدرس قرارداد دارای نقص های منطقی یا خطرات تقلب است.

به خواندن ادامه دهید

ورمونت ششمین ایالت آمریکا است که تحقیقاتی را علیه درجه سانتیگراد آغاز می کند

دپارتمان مقررات مالی ورمونت (DFR) در روز سه‌شنبه هشداری را علیه شرکت وام‌دهنده ارز دیجیتال سلسیوس صادر کرد و به کاربران یادآوری کرد که شرکت وام‌دهنده کریپتو مجوز ارائه خدمات خود را در ایالت ندارد.

DFR ادعا کرد که سلسیوس “عمیقاً ورشکسته” است و “دارایی و نقدینگی” برای انجام تعهدات خود در قبال مشتریان ندارد. رگولاتور ایالتی وام دهنده ارز دیجیتال را به سوء مدیریت وجوه مشتریان از طریق تخصیص آنها به سمت سرمایه گذاری های پرخطر و غیر نقدی متهم کرد.

به خواندن ادامه دهید

محقق DeFi می گوید که PoS به اتریوم ساختار اقتصادی می دهد تا از بیت کوین پیشی بگیرد

با تغییر اتریوم به PoS، یک محقق DeFi استدلال کرده است که این پلتفرم می تواند تاج و تخت بیت کوین را به عنوان سگ برتر در حوزه ارزهای دیجیتال پشت سر بگذارد.

در یک موضوع توییتری، محقق ویوک رامان تاکید کرد که ثبیت اتریوم آینده می تواند ساختار اقتصادی بهتری برای پلت فرم قرارداد هوشمند ایجاد کند. به گفته رامان، تغییر به سمت PoS تورم اتر را کاهش می‌دهد، امنیت بهتری ایجاد می‌کند و کریپتو را به عنوان یک پیوند دیجیتالی قرار می‌دهد.

به خواندن ادامه دهید

مروری بر بازار دیفای

داده های تحلیلی نشان می دهد که ارزش کل قفل شده DeFi نسبت به هفته گذشته کاهش جزئی داشته و به ارزش 56.45 میلیارد دلار کاهش یافته است. داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که 100 توکن برتر دی‌فای بر اساس ارزش بازار هفته‌ای مختلط داشتند، با چندین توکن با رنگ قرمز معامله می‌شدند در حالی که چند توکن دیگر حتی دو رقمی هم سود داشتند.

Aave (AAVE) با افزایش 30 درصدی در هفته گذشته بیشترین سود را در بین 100 مورد برتر داشت و پس از آن Uniswap (UNI) با افزایش 23 درصدی. ترکیب (COMP) طی هفته گذشته افزایش 19 درصدی را ثبت کرد، در حالی که توکن Curve DAO (CRV) نیز طی هفت روز گذشته شاهد افزایش 15 درصدی قیمت بود.

از اینکه خلاصه تاثیرگذارترین تحولات DeFi این هفته را مطالعه کردید متشکریم. جمعه آینده برای داستان ها، بینش ها و آموزش های بیشتر در این فضای پویا در حال پیشرفت به ما بپیوندید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس