بازتعریف مالی: Terra UST و LUNA را گسترش می‌دهد و Aave Arc به دنبال پذیرش سازمانی است، 31 دسامبر تا ژانویه. 7

Terra Research یک پیشنهاد حکومتی برای گسترش نفوذ UST و LUNA ارائه کرد، Aave Arc یک استخر DeFi را برای پروژه‌های در لیست سفید راه‌اندازی کرد، و WonderFi Tech First Ledger Corp را به قیمت 162 میلیون دلار خریداری کرد – همه در Finance Redefined این هفته به شما ارائه می‌شوند.

به آخرین ویرایش خبرنامه مالی غیرمتمرکز کوین تلگراف خوش آمدید.

سال جدید در راه است و انتظارات برای نوآوری، کاربرد و پذیرش جریان اصلی DeFi بیشتر از همیشه است. برای شنیدن داستان های افتتاحیه 2022 به ادامه مطلب مراجعه کنید.

با خواندن این مقاله، تنها بخشی از محتوای خبرنامه DeFi ما را دریافت می کنید. ایمیل خود را برای نسخه کامل در زیر ارسال کنید.

Terra Research ابزار جدیدی را برای TerraUSD و LUNA پیشنهاد می کند

ناشر استیبل کوین الگوریتمی غیرمتمرکز Terra یک پیشنهاد بلندپروازانه را از طریق تیم تحقیقاتی خود در این هفته منتشر کرد. گسترش استقرار بین زنجیره ای TerraUSD آن استیبل کوین (UST) در پنج پروژه در اتریوم، پولیگون و سولانا.

در این پست طولانی با عنوان «UST Goes Interchain: Degen Strats قسمت سوم» روش‌ها و رویه‌هایی که توکن بومی Terra در آن‌ها انجام می‌شود، به تفصیل شرح داده است. لوناو 139 میلیون دلار از TerraUSD (UST) می‌تواند برای «اوردن موارد استفاده فوق‌العاده UST به اتریوم دی‌فای» استفاده شود.

در استراتژی پیشنهادی، که 3500 بازدید و 6 پاسخ از اعضای جامعه که خود را دیوانه می‌نامند، به دست آورده است، Terra بین 250000 تا 50 میلیون دلار آمریکا را به منظور تقویت ثبات هر یک از پروژه‌های شریک جدید واریز می‌کند. انتظار می‌رود که در آینده نزدیک یک رای حکومتی تحت رهبری جامعه برای تعیین تایید انجام شود.

ارائه‌دهنده نقدینگی DeFi و سازنده بازار، توکماک 50 میلیون دلار آمریکا به مدت حداکثر 6 ماه دریافت می‌کند و پلتفرم وام‌دهی و استقراضی Rari Fuse در همان بازه زمانی 20 میلیون دلار به صورت UST دریافت می‌کند. تجمیع کننده سود Convex Finance 18 میلیون دلار دریافت می کند، در حالی که OlympusDAO یک میلیون دلار اوراق قرضه UST و 425000 دلار به عنوان مشوق های LUNA برای سه ماه دریافت می کند.

توزیع UST در بسیاری از پروژه‌ها از Terra در تسریع جاه‌طلبی‌های کمی مانند سرمایه‌گذاری بازار آن در بازار استیبل کوین پشتیبانی می‌کند. در زمان نگارش، تترز USDT با Circle’s با حدود 78 میلیارد دلار پیشتاز است USDC در جایگاه دوم با 43 میلیارد دلار، پس از آن BUSD بایننس با 14 میلیارد دلار و در نهایت UST با ارزش بازار 10 میلیارد دلار قرار دارند.

در یک توییت اخیر، دو کوون، بنیانگذار Terra، جاه طلبی های خود را برای پیشبرد دارایی بومی شبکه UST به خط مقدم بازار استیبل کوین، پیش از دلار آمریکا کوین، تتر و بایننس USD (BUSD) آشکار کرد.

مربوط: Terra (LUNA) به رکورد 20 میلیارد دلار TVL رسید و از زنجیره هوشمند Binance پیشی گرفت

هدف سرویس جدید Aave Arc افزایش پذیرش سازمانی در DeFi است

پلت فرم غیرمتمرکز وام دهی Aave (AAVE) اعلام کرد راه اندازی استخر وام و نقدینگی بدون مجوز آن، Aave Arc، این هفته با هدف تقویت مشارکت نهادی بیشتر در خدمات مالی غیرمتمرکز کاملاً تنظیم شده و سازگار.

30 سازمان از جمله Fireblocks متولی دارایی دیجیتال، در کنار Anubi Digital، Canvas Digital، SEBA Bank، GSR و کریپتو yield Agregator Celsius، به لیست سفید اولیه دسترسی پیدا کردند.

پس از تکمیل موفقیت‌آمیز پیش‌نیازهایی مانند پروتکل‌های «مشتری خود را بشناسید» و پروتکل‌های مبارزه با پول‌شویی، این شرکت‌ها دسترسی انحصاری به «شرکت امن در DeFi به‌عنوان تأمین‌کنندگان نقدینگی و وام‌گیرنده» در بازاری خواهند داشت که ارزش کل آن 10 برابر افزایش یافته است. 12 ماه – از 30 میلیارد دلار به 300 میلیارد دلار.

مدیر عامل و بنیانگذار Aave استانی کولچوف در مورد پتانسیل گسترش بازار DeFi با اجرای این سرویس جدید اظهاراتی را به اشتراک گذاشت و اظهار داشت:

“DeFi نشان‌دهنده موج قدرتمندی از نوآوری‌های مالی از جمله شفافیت، نقدینگی و قابلیت برنامه‌ریزی است – و برای مدت طولانی برای موسسات مالی سنتی غیرقابل دسترسی بوده است. راه‌اندازی Aave Arc به این موسسات اجازه می‌دهد تا برای اولین بار به روشی سازگار در DeFi شرکت کنند. زمان.”

مربوط: بدون سرمایه گذاری، سرمایه گذاران نهادی ارز دیجیتال نمی توانند از تورم فرار کنند

WonderFi شرکت مادر Bitbuy را با قیمت 162 میلیون دلار خریداری کرد

پلت فرم دیفای WonderFi Technologies با خرید First Ledger Corp موافقت کرد، شرکت مادر اولین صرافی کنترل شده ارز دیجیتال در کانادا، Bitbuy، این هفته با مبلغ چشمگیر 162 میلیون دلار در تلاش برای گسترش حضور ارزهای دیجیتال و DeFi در سراسر کشور.

با حمایت سرمایه‌گذار میلیاردر مشهور کوین اولری، WonderFi روش خود را برای تأمین مالی این تصاحب از طریق انتشار 70 میلیون سهام جدید، پرداخت 15.7 میلیون دلار به‌عنوان پول نقد اولیه و 23 میلیون دلار وجه نقد معوق از طریق یک یادداشت بازپس‌گیری فروشنده که موعد مقرر در سال 2018 به پایان می‌رسد، شرح داد. 12 ماه. در کنار این، تیم اعلام کرد که قرار است «به طور عمده همه کارکنان فعلی بیت‌بای را حفظ کند و با اعضای مهم تیم مدیریت قراردادهای استخدامی منعقد کند».

Bitbuy که در سال 2016 تأسیس شد، پس از نوامبر گذشته توسط کمیسیون اوراق بهادار انتاریو به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال کاملاً تنظیم شده در کانادا مجوز دریافت کرد. این پلتفرم بیش از 375000 کاربر دارد که بیش از 3.4 میلیارد دلار معامله کرده اند. در می 2020، صرافی مستقر در تورنتو، صرافی جهان را راه اندازی کرد طرح بیمه سپرده بیت کوین اول 1:1 برای مشتریان خود

بن سامارو، مدیر عامل WonderFi، در مورد اهمیت بازارهای دارای مجوز در اکوسیستم دارایی دیجیتال اظهار داشت:

ادغام مجموعه محصولات Bitbuy دامنه و دامنه ای را که WonderFi می تواند به بازار ارائه دهد تسریع و گسترش می دهد و باعث رشد و ارزش بلندمدت شرکت می شود.

مربوط: کوین اولری می‌گوید که دارایی‌های کریپتو او می‌تواند به ۲۰ درصد از پرتفوی او برسد

اجراهای نمادین

داده های تحلیلی نشان می دهد که ارزش کل قفل شده DeFi در طول هفته اندکی با 6.5 درصد کاهش به رقم 131.8 میلیارد دلار رسیده است که تا حد زیادی مطابق با رکود کلی بازار است.

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که 100 توکن برتر DeFi بر اساس ارزش بازار عمدتاً صعودی بوده اند. هفت روز گذشته

Secret (SCRT) این هفته با 26.6 درصد پیشتاز شد. لینک زنجیره ای (ارتباط دادن) 24.2 درصد رشد کرد، در حالی که Fantom (FTM) تقریباً دقیقاً با افزایش 23.4 درصدی، سود هفته گذشته را تکرار کرد. Yearn.finance (YFI) و دای – بله، استیبل کوین – در این هفته به ترتیب با 8.2% و 0.03% در جایگاه های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

مصاحبه ها، ویژگی ها و چیزهای جالب دیگر

از اینکه خلاصه تاثیرگذارترین تحولات DeFi این هفته را مطالعه کردید متشکریم. دوباره جمعه آینده برای داستان ها، بینش ها و آموزش های بیشتر در این فضای پویا در حال پیشرفت به ما بپیوندید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس