قانونگذاران بریتانیا گروه حمایت از رمزارزها را برای پارلمان تشکیل دادند: گزارش

لیزا کامرون، رئیس گروه و نماینده مجلس گفت: «ما در زمان حیاتی برای این بخش هستیم زیرا سیاست گذاران جهانی نیز اکنون در حال بررسی رویکرد خود در مورد ارزهای دیجیتال و نحوه تنظیم آن هستند.

لیزا کامرون، نماینده مجلس عوام بریتانیا، ظاهراً ریاست یک گروه لابی را بر عهده دارد که هدف آن ترویج قوانین مرتبط با ارز دیجیتال در دولت است.

به گزارش روز جمعه فایننشال تایمز، نمایندگان پارلمان و همچنین اعضای مجلس اعیان بریتانیا راه اندازی شد گروه دارایی‌های دیجیتال و کریپتو برای اطمینان از قوانین صنعت کریپتو در بریتانیا از «نوآوری» از هفته گذشته حمایت می‌کند. هدف گروه فراحزبی محافظت از سرمایه‌گذاران در برابر جرایم مالی، از جمله کلاهبرداری‌های توکن یا پیشنهادات شرکت‌های تحت نظارت است.

کامرون گفت: «ما در زمان حیاتی برای این بخش هستیم زیرا سیاست گذاران جهانی نیز اکنون در حال بررسی رویکرد خود در مورد ارزهای دیجیتال و نحوه تنظیم آن هستند.

کاخ وست مینستر در شب. منبع: پیکسل ها

کشور گروه تجارت خود تنظیم برای صنعت کریپتو، CryptoUK گزارش شده است که از ایجاد گروه مدافع حمایت می کند. به گفته مدیر اجرایی CryptoUK، ایان تیلور، این گروه قصد دارد در سال 2022 بیش از 67000 دلار برای حمایت از گروه دارایی های دیجیتال و ارز دیجیتال با تمرکز بر “آموزش، آموزش، آموزش” در مورد دارایی های ارز دیجیتال هزینه کند.

در سال 2021، اداره رفتار مالی بریتانیا هشدارهای متعددی به سرمایه گذاران خرد صادر کرد، به آنها در مورد خطر بالقوه معامله با شرکت های ارز دیجیتال که هنوز در ناظر مالی کشور ثبت نشده اند توصیه می کند. سازمان استانداردهای تبلیغات بریتانیا، تنظیم کننده مستقل تبلیغات این کشور نیز حذف تبلیغات از شرکت های ارز دیجیتال از جمله Coinbase و Kraken.

مربوط: رئیس بانک انگلستان هشدار سرمایه گذاری در کریپتو را صادر کرد

نگرانی ظاهراً فزاینده در مورد کلاهبرداری های ارز دیجیتال و تراکنش های غیرقانونی در بریتانیا در حالی است که گزارش Chainalysis نشان می دهد که کلاهبرداران اخذ شده 7.8 میلیارد دلار ارز دیجیتال از قربانیان در سال 2021 به سرقت رفته است که بیش از 2.8 میلیارد دلار آن از قالی‌کشی است. Chainalysis شیوع قالی‌کشی را به «هیجان‌انگیز در اطراف فضا» و به‌علاوه فقدان ممیزی کد برای برخی پروژه‌های DeFi نسبت داد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس