بازی ویدیویی Giant Konami است راه اندازی یک حراج NFT برای بزرگداشت حق رای “Castlevania”. این جعبه شامل 14 توکن، فایل‌های صوتی و پوستری است که صحنه‌هایی از بازی‌های اولیه نینتندو را نشان می‌دهد. حراج هفته آینده 12 ژانویه 2022 آغاز خواهد شد.

کونامی با NFT های یادبود Castlevania راه اندازی می شود

پورتال آنلاین مجموعه NFT Castlevania 35th Anniversary روز پنجشنبه توسط کونامی رونمایی شد. این مجموعه در بازار NFT به حراج گذاشته خواهد شد دریای آزاد. NFT های کونامی به این امتیاز ادای احترام خواهند کرد که با بازی سیستم سرگرمی نینتندو “Castlevania” در سال 1986 آغاز شد. (NES).

صحنه هایی از چندین مجموعه ورودی در NES و معادل ژاپنی آن، Famicom، در مجموعه NFT گنجانده شده است. گرافیک پیکسلی اصلی قلعه دراکولا، هنر پوستر بازی Title Boy Advance “Castlevania: Circle of the Moon” و صوتی برای تم موسیقی تکرارشونده “قاتل خون آشام” از دیگر نشانه های این مجموعه هستند.

مقاله مرتبط | امینم Bored Ape Yacht Club NFT شبیه او را به قیمت 452 هزار دلار می خرد

برخلاف دیگر توکن‌های غیرقابل تعویض از شرکت‌های بازی، این NFT‌ها هیچ ابزار کاربردی درون بازی نخواهند داشت.

ETH KONami NFT

ETH/USD falls to $3,200. Source: TradingView

سایر شرکت‌های بازی‌سازی به NFT‌ها پرداخته‌اند

چندین شرکت بازی سازی علاقه مند به NFT هستند. یوبی سافت، اسکوئر انیکس، الکترونیک آرتز و GameStop همه برنامه های خود را برای استقرار محصولات و خدمات NFT اعلام کرده اند یا برنامه های آزمایشی برای انجام این کار دارند.

یوبی سافت، قبلاً NFT ها را برای استفاده در Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint بر روی رایانه شخصی (رایانه) منتشر کرده است. این حرکت به دلیل جنبه های NFT و قابلیت استفاده از محصولات NFT مورد انتقاد قرار گرفت.

اخبار کونامی همزمان با افشای اخیر SEGA است ممکن است رها کند برنامه های NFT آن به دلیل استقبال ضعیف است. SEGA برای اولین بار از برنامه های خود برای NFT در مارس 2020 رونمایی کرد.

اولین حضور کونامی در فضای NFT مورد تمسخر قرار گرفته است برخی از بازیکنان بازی های ویدیویی گفتگوها در مورد NFT های این شرکت از روز پنجشنبه در رسانه های اجتماعی پخش شده است.

مقاله مرتبط | چگونه NFT ها به جامعه انیمه در ژاپن کمک می کنند

Featured image from Shutterstock. Chart from TradingView



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر