Cardano (ADA) روند کلی در بازار را دنبال کرده است و در کل زیان را ثبت کرده است. هفتمین کریپتو با ارزش بازار با قیمت 1.22 دلار با 2.2 درصد و 10 درصد ضرر در 24 ساعت و 7 روز گذشته به ترتیب معامله می شود.

مطالب مرتبط | گوشت گاو چیست؟ مروری بر نبرد تاریخی اتریوم در مقابل کاردانو

کاردانو ADA ADAUSDT
ADA در یک روند نزولی در نمودار 4 ساعته. منبع: ADAUSDT Tradingview

با این حال، کاردانو همچنان یکی از فعال ترین اکوسیستم ها در صنعت کریپتو است. این موضوع عنوان فعال ترین پروژه GitHub در سال 2021 را برای آن به ارمغان آورد زیرا توسعه دهندگان هجوم بردند تا قرارداد هوشمند و قابلیت های تعاملی آن را افزایش دهند.

همانطور که تیم هریسون، مدیر بازاریابی و ارتباطات برای Input Output Global (IOG) گزارش داد، پروژه Cardano دارای بیش از 67 مخزن فعال، با 106 نسخه، بیش از 38000 تعهد GitHub و موارد دیگر است. هریسون به جامعه اعتبار زیر را نوشت:

(کاردانو) فعال ترین پروژه تا به امروز است. این فقط کار اصلی است. با ابزارهای انجمن، اسکریپت‌ها، APIها و اکوسیستم dApp که به سرعت در حال گسترش است، 100 مخزن دیگر در آنجا وجود دارد که به طور پیوسته با کد از هر گوشه جامعه پر می‌شوند.

با این حال، این شبکه با واکنش شدید کاربران و منتقدان مواجه شده است که ادعا می‌کنند در معرفی سریع dApps و پروژه‌هایی که قادر به استفاده از قابلیت‌های قراردادهای هوشمند هستند، شکست خورده است. مستقر شده با رویداد Hard Fork Combinator (HFC) “Alonzoاین قابلیت ها بیش از چهار ماه است که زنده مانده اند.

از این نظر، IOG منتشر شد لیستی از پروژه هایی که در حال حاضر موارد استفاده را در Cardano ساخته اند که شامل: صرافی های غیرمتمرکز (DEX)، هویت، بازی های بلاک چین، یک سرویس اوراکل و موارد دیگر می شود. این شرکت ادعا کرد که توسعه دهندگان “بی قرار” روی این پیاده سازی ها کار می کنند.

در میان پروژه های فهرست شده، این شرکت به Adax اشاره کرد، یک صرافی غیرمتمرکز که در Cardano ساخته شده و توسط شرکت امنیت سایبری BTC Block حسابرسی شده است. علاوه بر این، DripDroz، پلتفرمی برای پارامترهای توزیع توکن، و Martify، پلتفرمی برای استقرار راه حل بلاک چین، به این لیست راه یافتند.

Cardano DeFi، یک اکوسیستم در حال گسترش؟

همانطور که NewsBTC گزارش داد، Cardano از زمان اجرای رویداد HFC Alonzo، dApps را به کار گرفته است. علاوه بر پروژه های ذکر شده، IOG به AnetaBTC، پروژه ای برای عرضه نسخه مصنوعی بیت کوین (BTC) در این شبکه، و Minswap، یک DEX چند زنجیره ای اشاره کرد.

بسیاری از پروژه های دیگر در این لیست وجود داشت زیرا این شرکت تلاش کرد تا سطح فعالیت و تعداد پروژه های ساخت و ساز و مستقر در این شبکه را نشان دهد. IOG موارد زیر را اضافه کرد:

ما می‌توانیم ادامه دهیم و این یک موضوع طولانی است. با تشکر فراوان از همه پروژه ها برای به اشتراک گذاری اخبار خود (…).

مطالب مرتبط | Cardano اولین DEX را به کار می گیرد، چرا قیمت ADA می تواند افزایش یابد

به نظر می رسد اکوسیستم رو به رشدی که در اطراف این شبکه ساخته شده است با قدردانی بلندمدت ADA کمک کند. در کوتاه‌مدت، اگر بیت‌کوین نتواند پشتیبانی پیدا کند و از سطوح فعلی خود جهش پیدا کند، ممکن است ارز دیجیتال نزولی بیشتری ببیند.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر