Looter-Shooter-NFT-Game-Brings-Traditional-Gaming-to-P2E

  • Time Raiders یک بازی جدید غارتگر-تیرانداز NFT است که بر مکانیک های گیم پلی جذاب تمرکز دارد.
  • این بازی توسط Utopian Game Labs با مشارکت Alphabit Fund ساخته شده است.
  • توسعه دهندگان جدول زمانی بقیه سال 2022 را به اشتراک گذاشتند.

به دنبال مفهومی تازه در فضای NFT بازی هستید؟

NFT بازی با تعداد زیادی کلون اقتصاد رمزی بازی سازی شده اشباع شده است. اینها بازی هایی هستند که مکانیک اصلی آن شامل خرید و فروش زمین و همچنین ایجاد اقتصاد خود در یک متاورس. کار به جایی رسیده است که ممکن است تعدادی از این بازی ها یکسان به نظر برسند، اگر تفاوت آنها در سبک هنری و دارایی ها نباشد.

Enter Time Raiders: یک بازی غارتگر و تیرانداز سریع NFT که توسط Utopian Game Labs با مشارکت Alphabit Fund ساخته شده است. بازی بازیکنان را که به عنوان مهاجمان زمان شناخته می‌شوند، می‌برد تا با دشمنان مبارزه کنند تا غارت و منابع را جمع‌آوری کنند. این غارت‌ها سپس می‌توانند در آیتم‌های جدید ساخته شوند، در ازای پول فروخته شوند، یا به عنوان مواد تشکیل دهنده برای ارتقاء سلاح‌های بازیکن استفاده شوند.

تمام آیتم‌های جمع‌آوری‌شده در بازی NFT هستند، که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را با Xpendium (XPND)، توکن ابزار بومی Time Raiders در بازی مبادله کنند. بازی ارزش این NFT ها را با کمیاب بودن و کاربرد درون بازی آن ها مشخص می کند. برخی از NFT ها سطوح و پوسته های مخفی را باز می کنند، در حالی که برخی دیگر علاقه مندان درون بازی را فراهم می کنند.

آنتونی چارلتون، مدیر عامل Utopian Game Labs، ادعا می‌کند که Time Raiders اولین بازی ارز دیجیتال خواهد بود که ابتدا به‌عنوان یک تجربه بازی قانع‌کننده توسعه می‌یابد، به جای یک اقتصاد توکن بازی‌سازی شده دیگر. چارلتون قصد دارد با جلب توجه به فضای بازی P2E و فضای بازی سنتی، به چندین بازار دست یابد.

در همین حال، Simon Bailey، رئیس استودیوی Utopian Game Labs آینده بازی را مسخره می کند و هیجان خود را نسبت به آن ابراز می کند.

پس از راه اندازی بتا در پایان ماه مارس، ما هر ماه سطوح قانع کننده جدیدی را منتشر خواهیم کرد که به عنوان یک گنج یابی ارائه می شود و به تعقیب و گریز دیوانه کننده در دوره های مختلف در زمان منجر می شود. ما مطمئن هستیم که سرگرمی جدی برای هر گیمر وجود دارد! جامعه رو به رشد ما به ویژه مشتاق چشم انداز ایجاد محتوای ارزشمند خود است و ما نمی توانیم صبر کنیم تا قدرت مالکیت و ایجاد سطح را به دست بازیکنان بسپاریم!

Time Raiders یک مفهوم موثر از بازی های سنتی را به گیمرها ارائه می دهد. تیراندازان غارتگر مانند Borderlands، Destiny یا Warframe ثابت کرده‌اند که گانگ‌باسترها را به دلیل حلقه گیم‌پلی فراگیرشان می‌فروشند. Utopian Game Labs نشان می دهد که بازی های NFT پتانسیل بازی محور بودن را نیز دارند.

برنامه های آتی Time Raiders عبارتند از:

  • پایان آوریل 2022: راه اندازی بازی بتا باز
  • اوایل سه ماهه دوم سال 2022: پیش فروش NFT
  • Q2 2022: انتشار بازی
  • Q2 2022: NFT شخص ثالث برای Player “NFT Hunts” منتشر شد
  • Q3 2022: تست بتا چند نفره (Co-op و PvE) و انتشار عمومی

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر