بازی P2E Nyan Heroes قصد دارد 1 میلیارد گربه پناه گرفته را نجات دهد

وندی هوانگ، یکی از بنیانگذاران، گفت: «ما باید بدانیم که ساختن یک بازی فقط مربوط به بازی نیست، بلکه در مورد سیستم اقتصادی و پایداری همه چیز است.

بازی NFT Nyan Heroes با موضوع گربه (P2E) قصد دارد 1 میلیارد گربه را از مرگ در پناهگاه های حیوانات در سراسر ایالات متحده نجات دهد.

Nyan Heroes یک بازی در سبک تیراندازی نبرد سلطنتی NFT است که بر اساس آن ساخته شده است بلاک چین سولانا که بازیکنان را قادر می‌سازد تا با استفاده از NFT‌هایی که گربه‌های متحرک را نشان می‌دهند که برای هدایت NFT‌های ربات مکانیکی در بازی استفاده می‌شوند، با یکدیگر رقابت کنند.

پروژه مستقر در ایالات متحده از اکتبر در حال توسعه است و بازی برای انتشار در سه ماهه چهارم 2022 تنظیم شده است. اولین نسخه NFT آن در حال حاضر برای نگهداری و تجارت در دسترس است. بازارهایی مانند فراکتال.

مطابق با داده ها از Solana Art، Nyan Heroes چهارمین پروژه برتر NFT در Solana از نظر حجم هفت روزه و ارزش بازار است که به ترتیب 279000 دلار و 18.2 میلیون دلار است.

Nyan Heroes در مصاحبه ای با Cointelegraph بنیانگذاران و وندی هوانگ استرالیایی، چشم انداز خیریه شرکت را در حال حرکت رو به جلو، همراه با ارائه خلاصه ای از بازی آینده، تشریح کردند.

هوانگ از سال 2016 با کریپتو درگیر بوده است و همچنین به عنوان یک تولید کننده محتوا از وبلاگ گرفته تا ویدیوهای DIY، شوخی ها و موسیقی حرفه ای موفق ایجاد کرده است و تقریباً 14 میلیون جمع آوری کرده است. مشترکین در یوتیوب.

نجات گربه ها

هوانگ اظهار داشت که عشق او و یکی از بنیانگذارانش، مکس فو، به گربه‌ها یک عامل مهم در پیوند دادن کار خیریه متمرکز بر حیوانات به قهرمانان Nyan بود. او گفت که آنها هدف بلندپروازانه ای دارند که “نجات 1 میلیارد گربه” را از مرگ کشی در پناهگاه های حیوانات از طریق کمک های خیریه حاصل از بخش هایی از فروش NFT پروژه انجام دهند.

Nyan Heroes اولین تلاش خود را در این زمینه در 24 دسامبر، زمانی که آن را نشان داد اعلام کرد کمک 250000 دلاری از درآمد حاصل از اولین قطره NFT آن به انجمن غیر انتفاعی بهترین دوستان. او گفت: «این یکی از افتخارآمیزترین لحظاتی بود که در این پروژه داشتم.

انجمن بهترین دوستان یک پناهگاه “بدون کشتن” برای حیوانات یتیم فراهم می کند و همچنین از طریق کار خیریه خود از مرگ گربه ها و سگ ها در پناهگاه های سراسر ایالات متحده جلوگیری می کند. این گروه تخمین می زند که جنبش “بدون کشتن” به کاهش تعداد مرگ و میر گربه ها و سگ ها در پناهگاه های حیوانات از 17 میلیون سالانه به حدود 347000 کمک کرده است.

Huang فاش کرد که پروژه بازی یک DAO راه اندازی خواهد کرد که به اعضای خود حق رای در مورد محل تخصیص کمک های مالی Nyan Heroes در آینده را می دهد.

ما یک قهرمان جوان DAO را ایجاد خواهیم کرد. و بخشی از مسئولیت‌های DAO تصمیم‌گیری برای اهدای کمک‌های مالی به کجا، به کدام پناهگاه حیوانات و دلایل آن در آن قلمرو خاص خواهد بود.» او گفت.

مربوط: بازی برای کسب درآمد میزبان مراسم خیریه کریسمس برای Ol Pejeta Conservancy است

قهرمانان نیان

هوانگ تاکید کرد که یک نقطه چسبندگی بزرگ برای بازی های بلاک چین P2E پایداری در یک دوره زمانی طولانی است. او گفت که بسیاری از بازی‌های P2E برای سوددهی به یک جریان مستمر از کاربران جدید متکی هستند و از اینکه بازیکنان به طور مداوم پول نقد می‌کنند و ارزش بازی را کم می‌کنند، رنج می‌برند.

ما نمی دانیم چه تعداد بازیکن وارد اقتصاد خواهند شد. بنابراین ما باید بدانیم که ساختن یک بازی فقط مربوط به بازی نیست، بلکه به سیستم اقتصادی و پایداری همه چیز مربوط می شود.

هوانگ گفت که مدل پایداری Nyan Heroes از عوامل متعددی ساخته شده است، مانند معرفی یک استیبل کوین درون بازی برای کاهش نوسانات دارایی های آن، قرار دادن جوایز در NFT ها و تجربه سه گانه بازی مشابه Fortnite که «بازیکنانی را به طور تاریخی جذب کرده است» که می خواهند خرج کردن پول در بازی:

روشی که ما به آن می پردازیم این است که یک بازی بهتر ارائه دهیم که در آن کاربران واقعاً بخواهند بازی را انجام دهند و ارزشی را به سیستم تزریق کنند تا بازیکنانی را که به اکوسیستم می آیند تا ارزش را از بین ببرند متعادل کنند.

ما توکن بازی را ثابت نگه می داریم تا ارزش آیتم های درون بازی شما خراب نشود و نسوزد. و ما احساس می کنیم این چیزی است که بازیکنان برای ماندن در یک بازی به آن نیاز دارند. شما نمی خواهید آیتم های درون بازی شما یک روز ارزش 1000 دلار و روز بعد 10 دلار داشته باشند.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس