بانک مرکزی روسیه با بازنگری در قانون کریپتو موافقت می کند: گزارش

یکی از مقامات ارشد بانک مرکزی روسیه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که مقام پولی اجازه تجارت خارجی با ارزهای دیجیتال را خواهد داد.

به نقل از رویترز، معاون اول رئیس بانک مرکزی روسیه، Ksenia Yudayeva، روز سه‌شنبه اعلام کرد که این بانک آماده استفاده از ارز دیجیتال برای پرداخت‌های بین‌المللی است. گزارش شده استهمراه با رسانه های روسی، که افزودند این بانک در حال تجدید نظر در موضع خود در مورد استخراج کریپتو نیز است. یوداوا به نقل از او گفت:

ما موضع خود را در مورد استخراج تغییر داده ایم و همچنین اجازه استفاده از ارز دیجیتال در تجارت خارجی و خارج از کشور را می دهیم.

به نظر می‌رسد اظهارات این مقام بانکی که در اطلاعیه‌های مربوط به مقررات بانک‌های داخلی گنجانده شده، امتیازی برای قانون‌گذاران در تهیه نسخه جدید قانون «ارز دیجیتال» است. روزنامه تجاری Vedomosti گزارش می دهد که وزارت دارایی رونمایی کرد پیش نویس قانون در بحثی که توسط حزب روسیه متحد در مورد فریدا برگزار شد.

در آن بحث، آنتون گورلکین، عضو دومای ایالتی، مجلس سفلی پارلمان روسیه، نیاز به بررسی بانک مرکزی را ذکر کرد. نظرات بسیاری از سازمان های دولتی و وزارتخانه ها قبلاً در پیش نویس بررسی شده است.

مقررات اجازه تجارت بین المللی ارزهای دیجیتال یک نوآوری در قانون است. به گزارش ودوموستی، آناتولی دیوبانوف، یکی از مقامات وزارت توسعه اقتصادی در رویداد روسیه متحد گفت که افزودن آن به قانون موجود یک موضوع مصلحتی است.

مربوط: دولت می گوید استخراج کنندگان کریپتو 2 درصد از کل برق روسیه را مصرف می کنند

بانک مرکزی روسیه قبلا به شدت با تجارت ارزهای دیجیتال و حتی ارزهای دیجیتال مخالف بوده است پیشنهاد ممنوعیت استخراج کریپتو در ژانویه. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه مخالفت خود را با استفاده از ارز دیجیتال ابراز کرد برای تجارت نفت در ماه اکتبر، گفت: “برای صحبت در مورد آن خیلی زود است.” از زمان اعمال تحریم های جدید علیه فدراسیون روسیه در ارتباط با تهاجم این کشور به اوکراین، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال رشد کرده است در داخل دولت

هدف روسیه از گسترش استفاده از ارزهای دیجیتال در سطح بین‌المللی مشخص نیست، زیرا استفاده از دارایی‌های دیجیتال بر شرایط تحریم ها تأثیری ندارد کشور را تحت تأثیر قرار می دهد و نه خطرات ناشی از تحریم شکن ها.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس