فدرال رزرو چگونه بر ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد؟ | در گزارش بازار پیدا کنید

تصمیمات فدرال رزرو ایالات متحده چگونه بر بیت کوین و بازارهای ارز دیجیتال گسترده تر تأثیر می گذارد؟

“گزارش بازار” با کوین تلگراف در حال حاضر پخش می شود. در برنامه این هفته، کارشناسان مقیم کوین تلگراف درباره چگونگی تأثیر جروم پاول و فدرال رزرو ایالات متحده بر بازار ارزهای دیجیتال بحث می کنند.

اما ابتدا کارشناسان کوین تلگراف آخرین اخبار بازار را تحلیل می کنند. بیت کوین خواهد بود نبرد سربالایی ادامه هید؟ و آیا LUNA 2 می تواند آن را بازیابی کند تلفات از سلف خود؟

سپس، مارسل پچمن، تحلیلگر بازار، بیت کوین را به دقت بررسی می کند.بیت کوین) و اتر (ETH) بازارها آیا شرایط فعلی بازار صعودی است یا نزولی؟ آیا پایین تایید شده است؟ Pechman اینجاست تا آن را خراب کند.

سپس، نوبت به این سوال بزرگ می رسد: تصمیمات جروم پاول و فدرال رزرو چگونه بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد؟ کارشناسان کوین تلگراف یک نمای کلی قوی از ابزارهای فدرال رزرو و اینکه چرا آنها نقش مهمی در شرایط فعلی بازار دارند ارائه می دهند.

پس از تجزیه و تحلیل، نگاهی به بینش از Cointelegraph Markets Pro، پلتفرمی برای معامله گران ارزهای دیجیتال که می خواهند یک قدم جلوتر از بازار بمانند. تحلیلگران از Cointelegraph Markets Pro برای شناسایی دو آلتکوین که در این هفته برجسته بودند استفاده می کنند: Tezos (XTZ) و Fantom (FTM).

آیا سوالی در مورد سکه یا موضوعی دارید که در اینجا مطرح نشده است؟ نگران نباش به اتاق چت یوتیوب بپیوندید و سوالات خود را در آنجا بنویسید. به شخصی که جالب ترین نظر یا سوال را داشته باشد یک کوپن 50 دلاری به فروشگاه کوین تلگراف داده می شود.

گزارش بازار هر سه‌شنبه ساعت 12:00 بعد از ظهر به وقت شرقی (4:00 بعد از ظهر UTC) به صورت زنده پخش می‌شود، بنابراین حتماً به اینجا بروید صفحه یوتیوب کوین تلگراف و دکمه‌های لایک و اشتراک را برای همه ویدیوها و به‌روزرسانی‌های آینده ما بشکنید.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا و در طول نمایش تنها متعلق به تحلیلگران است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس