• قیمت BNB پس از بازپس گیری این منطقه به ساختار صعودی خود ادامه می دهد، زیرا قیمت در مسیر رد مقاومت عمده باقی می ماند.
  • BNB با بازپس گیری قیمت EMA 8 و 20 روزه بالاتر از پشتیبانی مهم معامله می کند.
  • هدف قیمت BNB تشکیل یک پایین گرد در بازه زمانی روزانه است.

بایننس کوین (BNB) پس از احیای ساختار صعودی، همچنان از نظر عملکرد قیمت در برابر تتر (USDT) مناسب‌تر به نظر می‌رسد. بایننس کوین (BNB) واکنش مطلوبی داشته است زیرا قیمت آلتکوین ها و بازار کریپتو به دنبال جهش از مناطق پشتیبانی مهم خود هستند و قیمت BNB برای آزمایش مجدد مقاومت مهم در 337 دلار پایدارتر به نظر می رسد. (داده های بایننس)

تحلیل قیمت بایننس کوین (BNB) در نمودار هفتگی.

علیرغم تلاش برای حفظ حمایت مهم خود در 270 دلار با بازار پر از ابهامات زیادی در مورد اینکه به کجا می رود، قیمت BNB قدرت زیادی در آن منطقه نشان داد.

شکی نیست که قیمت BNB همچنان نشانه‌های خوبی از بهبود را نشان می‌دهد و علیرغم افت شدید از منطقه 660 دلاری در ماه‌های اخیر، از بازگشت سرمایه (ROI) برای ارزهای دیجیتال بزرگ پیشی گرفته است.

قیمت BNB در هفته‌های اخیر تا محدوده 340 دلار افزایش یافت، اما با رد شدن قیمت از ساختار صعودی که شکل گرفته بود، با رد مواجه شد. ماه با یک باور جدید برای بهبودی به پایان رسید و BNB این را رهبری کرد زیرا قیمت از 270 دلار به منطقه 298 دلار حرکت کرد زیرا قیمت برای مقاومت بزرگ آماده می شود.

قیمت BNB باید شکسته شود و بالای 350 دلار بماند تا قیمت سناریوهای صعودی بیشتری را به منطقه 400 تا 450 دلار از سر بگیرد. اگر BNB از 340 دلار رد شود، می‌توانیم یک آزمایش مجدد بین 300 تا 290 دلار برای حفظ قیمت از فروش داشته باشیم.

مقاومت هفتگی برای قیمت BNB – 340 دلار.

پشتیبانی هفتگی برای قیمت BNB – 290-270 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت BNB در نمودار روزانه (1D).

نمودار قیمت روزانه BNB | منبع: BNBUSDT On Tradingview.com

در بازه زمانی روزانه، قیمت BNB همچنان قوی به نظر می‌رسد، زیرا قیمت قصد دارد الگوی صعودی خود را از پایین گرد در بازه زمانی روزانه تکمیل کند. اگر BNB این ساختار را با یک شکست کامل تکمیل کند، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت به 400 دلار و حتی بیشتر باشیم.

قیمت BNB در حال حاضر 295 دلار بالاتر از میانگین متحرک نمایی 8 و 20 روزه (EMA) معامله می شود. قیمت های 290 و 280 دلار با قیمت های متحرک متحرک 8 و 20 روزه برای BNB در بازه زمانی روزانه مطابقت دارد.

مقاومت روزانه برای قیمت BNB – 340 دلار.

پشتیبانی روزانه از قیمت BNB – 290-270 دلار.

تجزیه و تحلیل Onchain BNB

BNB Onchain Data | منبع: On Messari.io

قیمت BNB از تجزیه و تحلیل زنجیره ای مناسب تر به نظر می رسد علیرغم اینکه احساسات بازار همچنان نزولی است. BNB در مقایسه با سایر دارایی‌های ارز دیجیتال که در ماه‌های گذشته با مشکل مواجه بوده‌اند، بازدهی معقول یک ماهه (ROI) 12 درصدی تولید کرده است.

Featured Image From Zipmex, Charts From Tradingview and Messari

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر