بایننس رسما اعلام کرد اجرای جدید BNB پروتکل Auto-Burn برای جایگزینی مکانیزم رایت سه ماهه فعلی آنها.

در پاسخ به درخواست های جامعه BNB، بایننس پروتکل رایت سه ماهه خود را برای توکن های BNB تغییر داد. به گفته بایننس، این “شفافیت و پیش بینی پذیری” بیشتری را برای جامعه خود فراهم می کند. با این کار، BNB به طور خودکار بر اساس فرمولی متشکل از داده های زنجیره ای کل بلوک های تولید شده و میانگین قیمت BNB سوزانده می شود.

در حال حاضر، دو مکانیسم سوختن برای BNB وجود دارد. یکی سوزاندن بیدرنگ درصدی از هزینه های گاز در زنجیره هوشمند بایننس است. دومین مورد، سوزاندن سه ماهه بر اساس برنامه رایت تسریع شده بایننس است که مکانیسم سوختن خودکار BNB جایگزین آن خواهد شد.

از زمان راه اندازی BNB، بایننس متعهد به سوزاندن 100 میلیون BNB است که نیمی از کل عرضه اولیه است. هنگامی که کل عرضه BNB در گردش به زیر 100 میلیون برسد، Auto-Burn متوقف خواهد شد.

در آخرین فصل سه ماهه، این شرکت 1,335,888 BNB، تقریباً 639,462,868 دلار در آن زمان را از گردش خارج کرد. در اوایل سال جاری، این تیم 400 میلیون دلار نابود کرد ارزش توکن های BNB در شانزدهمین رویداد سوختگی سه ماهه.

در زمان نگارش این مقاله، BNB کمتر از 10 درصد در ماه با 528 دلار معامله شد. این قیمت نسبت به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی 690.93 دلار در 10 می 2021، 23.65 درصد کاهش یافته است، اما همچنان از ابتدای سال 2021 تا 1295 درصد افزایش یافته است.

مربوط: بازوی Binance VC پیشروی 60 میلیون دلاری در پروتکل چند زنجیره ای چندگانه است

در همین حال، بایننس یکی از اولین کسانی بود که به هاب کریپتو بپیوندید توسط دولت امارات متحده عربی در دبی تاسیس شد. این خبر یک روز پس از دولت دبی منتشر شد راه اندازی را اعلام کرد مرکز کریپتو آن