یوبی سافت پس از بازی Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint وارد بازار NFT شد اعلام کرد به عنوان اولین بازی برای ارائه NFT در یک آزمایش بتا در کشورهای منتخب.

یوبی سافت کوارتز، یک سرمایه گذاری NFT که به بازیکنان امکان می دهد محصولات دیجیتالی مصنوعی کمیاب را با بیت کوین خریداری کنند، اوایل این ماه راه اندازی شد. اولین سرمایه گذاری واقعی صنعت AAA در NFT با این اطلاعیه اعلام شد.

ورود یوبی سافت به بلاک چین در کمتر از یک ماه پس از اعلام آن چقدر موفقیت آمیز بوده است؟

NFT های یوبی سافت هنگام راه اندازی با شکست مواجه می شوند

آیتم‌های مجازی اولیه مبتنی بر بلاک‌چین ناشر، آیتم‌های شماره‌دار منحصربه‌فرد برای بازیکنان Ghost Recon Breakpoint، دقیقاً مورد تقاضا نیستند.

ارقام یوبی‌سافت آیتم‌های مجازی درون بازی با شماره سریال متمایز هستند که بخشی از «تجربه کوارتز» یوبی‌سافت هستند. به جای عکس‌های کمی متفاوت از میمون‌هایی که طراحی ضعیفی دارند، رقم‌ها اشیاء آرایشی درون بازی با شماره سریال منحصربه‌فرد هستند. پوسته تفنگی که کاربران را ملزم به رسیدن به XP سطح پنج می‌کند، شلواری که به ۱۰۰ ساعت بازی نیاز دارد و ماسکی که ۶۰۰ ساعت بازی نیاز دارد، از جمله اولین آیتم‌هایی هستند که به صورت رایگان برای بازیکنانی که شرایط بازی یا سطح حساب مشخص شده را برآورده می‌کنند در دسترس هستند. .

با این حال، به نظر نمی رسد که اقلام مجازی در زمان عرضه فروش زیادی داشته باشند.

طبق گفته Eurogamer، کوارتز تا دیروز فقط 15 NFT از پوسته تفنگ Ghost Recon Breakpoint فروخته است. به نظر می رسد تا دیروز دو اسلحه تاکتیکی M4A1 و یک Wolf Enhance Pants شماره 76 را برای مجموع 18 سلاح تاکتیکی M4A1 فروخته است. این مبلغ بر اساس قیمت آنها حدود 1755.30 دلار درآمد است. با این حال، به نظر می رسد یوبی سافت در مجموع حدود 3000 NFT تولید کرده است. همانطور که بسیاری اشاره کرده‌اند، Breakpoint جذاب‌ترین زیبایی بصری را ندارد – و همچنین بزرگ‌ترین IP یوبی‌سافت نیست – که آن را به انتخاب عجیبی برای شروع تلاش‌های Ubisoft NFT تبدیل می‌کند.

با این حال، لازم به ذکر است که یوبی سافت در ابتدا اکثر NFT های خود را کنار می گذارد، که تعداد خریدها را محدود می کند. با این وجود، به نظر می رسد که آزمایش ناشر با NFT ها آنطور که برنامه ریزی شده بود پیش نرفته است.

علاوه بر این، Quartz به گونه‌ای ساخته شده است که فقط بازیکنان بازی Ubisoft می‌توانند NFT بخرند، که باعث می‌شود آن‌ها برای کسانی که سعی در کسب درآمد سریع دارند جذابیت کمتری داشته باشند. وادار کردن غیربازیکنان به صدها ساعت وقت گذاشتن برای “مالک” شدن کلاهی که فقط می توانند دوباره به بازیکنان دیگری بفروشند که صدها ساعت وقت گذاشته اند، تلاشی بیهوده است.

ubisoft btcBTC trades at $48k. Source: TradingView

مقاله مرتبط | اتریوم 6 درصد بهبود می یابد: آیا سرمایه گذاران توسط یوبی سافت مجبور به آزمایش با بلاک چین هستند؟

یوبی سافت دو برابر می شود

به نظر می‌رسد که یوبی‌سافت با وجود شکست در ارائه‌های اولیه خود، تمایلی به پذیرش NFT دارد.

دیدیه ژنوویس، مدیر بلاک چین یوبی سافت، گفت رمزگشایی که ناشر برنامه های NFT خود را در حالی که به “اصول” خود پایبند است، همانطور که او می گوید:

«این آزمایش برای این طراحی شده است که ببیند گیمرهای ما چگونه به ارزش پیشنهادی عدم تمرکز واکنش نشان می‌دهند و می‌پذیرند. ما می دانیم که این یک تعدیل مهم است که زمان می برد، اما ما به سه اصل خود پایبند خواهیم بود.

از فناوری به طور مسئولانه استفاده کنید و محیطی امن برای بازیکنان بسازید تا مرزهای جدید NFT ها را کشف کنند، «فقط از بلاک چین های اثبات سهام کم مصرف استفاده کنید» و «روی پیشنهادات ارزش معنادار برای بازیکنانی که به تجربه بازی آنها سود می برند تمرکز کنید. “، سه اصل مورد اشاره او هستند. در حال حاضر، مشخص نیست که هر یک از این سه ایده چگونه اجرا می شوند.

واضح است که ناشران بازی های AAA ممکن است برای پریدن از قطار NFT مشکل داشته باشند زیرا به نظر می رسد دنیای بازی برای بازی های درآمدزا آماده نیست. همچنین ممکن است به دلیل استراتژی و آیتم‌های مجازی موجود، راه‌اندازی ادعایی یوبی‌سافت با شکست مواجه شده باشد. زمان مشخص خواهد کرد که بازیکنان بزرگ بیشتری وارد بازی شوند.

مقاله مرتبط | تیم CryptoKitties برای پیوستن به Ubisoft در Blockchain Heroes Hackathon

Featured image from Shutterstock. Chart from TradingView



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع