در حالی که بازارها انتظار افزایش نرخ را داشتند و پاول نشان می‌دهد که افزایش‌های بیشتری خواهد آمد، به نظر می‌رسد بازار به آخرین سخنرانی FOMC واکنش مثبتی نشان داده است.

با اشاره پاول، رئیس فدرال رزرو به


پس از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده، که در آن وی پیشنهاد کرد روند کاهش تورم اقتصاد آغاز شده است، ارزش کل بازار کریپتو تقریباً 4 درصد افزایش یافت.

ما اکنون می توانیم بگوییم، فکر می کنم برای اولین بار، روند کاهش تورم آغاز شده است […] ما آن را واقعاً در قیمت کالاها می بینیم.

به نظر می رسد افزایش نرخ بهره و اظهارات در بازارهای ارزهای دیجیتال به خوبی کاهش یافته است. معاملات جانبی در پیشرو در این سخنرانی اما شاهد افزایش بیش از 40 میلیارد دلاری ارزش بازار در ساعات پس از اعلام بودیم.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال از 1 فوریه تا 2 فوریه منبع: Coinmarketcap.com

ارزش بازار جهانی کریپتو اکنون به 1.09 تریلیون دلار رسیده است که 3.88 درصد نسبت به روز گذشته افزایش یافته است. با توجه به آخرین ارقام از Coinmarketcap.

مربوط: گاوهای بیت کوین قصد دارند با هدف برنده شدن در انقضای گزینه های 1 میلیارد دلاری این هفته، 23 هزار دلار را برای حمایت از خود برگردانند.

با این حال، پاول گفت که آنها همچنان انتظار دارند که تورم در بخش خدمات برای مدتی به افزایش خود ادامه دهد و برای “افزایش مداوم نرخ ها” آماده باشند.

ما خودمان را در آن تورم پایدارتر می بینیم [services] بخش، که پایین آمدن آن زمان بیشتری می برد و ما باید کار را کامل کنیم. ما برای همین اینجا هستیم.»

پاول خاطرنشان کرد که «افزایش مداوم نرخ‌ها» همچنان برای اقتصاد مناسب است زیرا فدرال رزرو تلاش می‌کند تورم را به سطح هدف ۲ درصدی خود بازگرداند.

لازم به ذکر است که تورم زدایی به کاهش نرخ افزایش سطح عمومی قیمت ها اطلاق می شود، در مقابل کاهش تورم که در آن سطح عمومی قیمت کالاها و خدمات کاهش می یابد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر