با پیوستن Maniac Panda Games به Cointelegraph Accelerator، بازی Web3 از برتری رقابتی برخوردار می‌شود

استودیوی بازی‌سازی اروپایی Maniac Panda Games قصد دارد با عنوان پرچم‌دار MMO خود، بازیکنان اصلی را وارد Web3 کند.

همانطور که چشم انداز بازی Web3 روز به روز بزرگتر می شود، بازیکنان اصلی که از بازی های عناوین محبوبی مانند PUBG، Fortnite یا Apex Legends لذت می برند، شروع به توجه می کنند. با این حال، هنوز یک وجود دارد مقاومت درک فنی قبل از اینکه بازی Web3 بتواند مخاطبان بیشتری را جذب کند. بازیکنان به عناصر گیم پلی نیاز دارند که آنها آشنا هستند به بازی‌های بلاک چینی که معمولاً با زبان فنی مانند بازی برای کسب درآمد (P2E)، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) یا کیف پول‌های ارز دیجیتال‌شده عرضه می‌شوند.

دنیای بازی با عناوین پرفروشی که در ابتدا به عنوان اقتباسی از آثار ادبی شروع شدند، غریبه نیست. از سری Witcher تا اولین Bioshock (که از کتاب کلاسیک دیستوپیایی آین رند الهام گرفته شده بود، Atlas Shrugged) استفاده از کتاب ها به عنوان مرجع برای جهان سازی یک روش آزمایش شده و واقعی برای توسعه دهندگان بازی است. یک بازی آینده وب 3 همین فرمول را با ساختن یک دنیای مجازی حول حماسه‌ای فانتزی به کار می‌گیرد تا احساس آشنای «تبدیل شدن به شخص دیگری در دنیای جایگزین» را برای بازیکنان ایجاد کند.

حلقه بیرونی MMO با الهام از حماسه فانتزی حلقه بیرونی رمان هایی به همین نام نوشته شده توسط دانیل والدس آرایز، مدیر عامل شرکت، در دنیایی غنی از فرهنگ داستان می گذرد که دارای پنج گونه تقسیم شده به چهار جناح مختلف است که همه برای کنترل می جنگند. و منابع این بازی یک بازی نقش‌آفرینی آنلاین چند نفره (MMORPG) با گیم‌پلی گسترده است که در چندین مؤلفه، از جمله PvP، PvE، خانه و ساخت یک متاورس وسیع با موضوع علمی تخیلی مرتبط است.

با استفاده از دیدگاه سوم شخص، بازیکنان می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند، با برندها و کسب‌وکارهای درون بازی در زمان واقعی درگیر شوند، اجتماعی شوند و از زمان صرف شده در بازی کسب درآمد کنند. باشگاه‌های بزرگ ورزش‌های الکترونیکی Team Heretics که به‌خاطر عملکرد شجاعانه‌شان شناخته می‌شوند اعلام کرد که آنها در تجربه Outer Ring MMO PvP شرکت خواهند کرد.

ویژگی بارز بازی Web3 اقتصاد کاربر محور آن است، جایی که بازیکنان می‌توانند دارایی‌های مرتبط با بازی را داشته باشند، تجارت کنند و کسب درآمد کنند. از آنجایی که فناوری بلاک چین ایجاد زیرساخت اقتصادی در بازی‌های Web3 را امکان‌پذیر می‌کند، توکن‌های بومی یا NFT‌های ایجاد شده در همان شبکه می‌توانند هم به‌عنوان یک آیتم درون بازی و هم به‌عنوان یک دارایی ارز دیجیتال عمل کنند که می‌تواند در بازارهای مختلف معامله شود. به طور مشابه، اقتصاد مبتنی بر بازیکن که در Outer Ring MMO یافت می‌شود، کاربران را قادر می‌سازد تا دارایی‌ها و آیتم‌های درون بازی را تولید کنند و سپس آنها را به NFT تبدیل کنند. از طریق این فرآیند، بازیکنان می توانند آن اشیاء را در اختیار داشته باشند و با فروش آنها ارزش تولید کنند.

معرفی Scavengon، یکی از 5 مسابقه قابل بازی در بازی.  منبع: حلقه بیرونی

معرفی Scavengon، یکی از 5 مسابقه قابل بازی در بازی. منبع: حلقه بیرونی

از نظر توکنومیک، حلقه بیرونی MMO به عنوان بخشی از اکوسیستم Quadrant کهکشانی (GQ) توسعه دهندگان ساخته شده است. از همان توکن GQ به عنوان ارز حاکمیتی استفاده می کند، در حالی که Exocredits (EXO) به عنوان ارز درون بازی عمل می کند. بازی‌های دیگری که در همان اکوسیستم راه‌اندازی می‌شوند در حال حاضر برای بازی در مراحل اولیه‌شان موجود است، بازی مسابقه‌ای است RacerLoop، بازی ورق معاملاتی وایفوس زیرزمینی و عنوان قمار CryptoDuels.

توسعه دهندگان Maniac Panda Games، شعبه بازی Nexxyo Labs – یک استودیوی اسپانیایی با 300 کارمند که به عنوان یکی از بزرگترین استودیوهای بازی ویدیویی بومی Web3 در اروپا در نظر گرفته می شود – هدفشان این است که به طور یکپارچه بازی های Web2 و Web3 را به هم متصل کنند. این استودیو به دنبال معرفی بازی های Web3 از طریق بازی پرچمدار خود در سطح AAA است که توسط استعدادهای سابق راکستار گیمز (استودیو بعد از Grand Theft Auto)، یوبی سافت و الکترونیک آرتز ساخته شده است. Cointelegraph Accelerator با هدف افزایش پذیرش در فضای بازی Web3، Maniac Panda Games را به عنوان یک شرکت کننده در برنامه انتخاب کرد.

در سال 2023 راه اندازی شد شتاب دهنده کوین تلگراف هدف این برنامه کمک به سرمایه گذاری های جدید وب 3 برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر است و به عنوان یک کاتالیزور در کمک به آنها در دستیابی به پتانسیل Web3 خود عمل می کند. با تبدیل شدن به بخشی از این برنامه، Maniac Panda Games از مخاطبان جهانی Cointelegraph و رهبری تثبیت شده آن در چشم انداز رسانه های ارز دیجیتال و بلاک چین از سال 2013 بهره خواهد برد.

به غیر از Cointelegraph Accelerator، Outer Ring MMO مورد توجه سازمان‌هایی در طیف گسترده‌ای از صنایع، از جمله باشگاه بسکتبال Baskonia-Alavés، سینماهای زنجیره‌ای Kinépolis و برنامه مالی غیرمتمرکز DexTools قرار گرفته است. همه آنها قراردادهای بسته شده اند تا با استفاده از حلقه بیرونی به Web3 دسترسی داشته باشند و حضور عملکردی مربوطه و ثبیت آنها در بازی برای تعامل با کاربران و بازیکنان اجرا شود. پس از انتشار بسته پیش آلفای Outer Ring MMO، که برای 28 ژوئن 2023 برای سیستم عامل های PC و Mac در نظر گرفته شده است، تیم به توسعه اقتصاد مبتنی بر بازیکن بازی و گسترش اکوسیستم کلی GQ با مشارکت های استراتژیک تر ادامه خواهد داد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس